Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : noodopvanghuizen

LZN
29-08-2004, 21:48

is er misschien een noodopvanghuis speciaal voor islamitische vrouwen??..die niet vol zit!.

sweety21
30-08-2004, 11:25
waarom wil je dat als mijn weten?

sweety21
30-08-2004, 11:26
mijn=man

Jasmina
31-08-2004, 00:19
Heb je Saadet in Rdam al geprobeerd?? jasmina :zwaai:

Erwin
31-08-2004, 14:19

Origineel gepost door sweety21 waarom wil je dat als man weten? Vrouw mishandeld, maar niet willen dat ze tussen niet-moslims zit?! :rolleyes: Ze zijn er wel, ook voor islamitische vrouwen, maar waar is geheim.

wipneusje
04-09-2004, 17:45
Er zijn heel veel opvangtehuizen voor vrouwen in nl. Maar je kunt inderdaad beter een islamitisch opvanghuis zoeken, omdat je niet wilt weten wat voor een vrouwen er in een gewoon opvanghuis zitten, ik spreek uit ervaring. Er zitten wel veel moslim vrouwen in nederlandse opvanghuizen, maar het personeel van veel opvanghuizen is tegen de islam, en probeert vaak vrouwen om te praten, dat het door de Islam komt dat vrouwen mishandeld worden enz. Ik weet alleen niet of het echt bestaat islamitische opvanghuizen. Je hebt wel in amsterdam zo'n tehuis voor marok.meiden Darha heet dat, maar dat is meer voor jonge meiden tot 20 jaar volgens mij. Maar je kunt het mischien wel via internet opzoeken. Succes met zoeken.

btissam1989
04-09-2004, 18:17
ja die zoek ik ook want ik heb steeds ruzie thuis een weet niet waar ik moet gaan als ik uit huis wordt getrapt of uit huis wil

wipneusje
05-09-2004, 11:17
Origineel gepost door btissam1989 ja die zoek ik ook want ik heb steeds ruzie thuis een weet niet waar ik moet gaan als ik uit huis wordt getrapt of uit huis wil hoi meisje, Als het echt niet goed thuis gaat,kun je inderdaad beter tijdelijk ergens anders wonen. Maar zorg wel dat het een goed opvangtehuis is alleen voor meiden, en waar je gewoon contact kunt houden met je ouders. Er zijn ook gemengde opvangtehuizen, maar ga daar aub nooit heen. Je wilt niet weten wat daar zit, hoeren, dealers, junkies, en pooiers. Als je meer informatie wil hebben dan stuur je me maar een p.m Mischien kan ik je advies geven! Maar het beste is natuurlijk thuis te blijven wonen, maar als het evht niet gaat of als je mishandeld word, is opvang het beste. :zwaai:

S.samira
05-09-2004, 13:01
Origineel gepost door btissam1989 ja die zoek ik ook want ik heb steeds ruzie thuis een weet niet waar ik moet gaan als ik uit huis wordt getrapt of uit huis wil :rolleyes: na3atlah hoe3aliek, je krijgt heus niet zomaar ruzie thuis hoor moet je maar beter naar je ouders luisteren enne halloooooooooooooo je bent pas van 89 en je wil uit huis :confused: la hawla la wa 9awati billah

Israatje
05-09-2004, 16:41
Hallo Dames, Ik geloof dat er geen speciale opvanghuizen zijn voor islamitische vrouwen. Of ze zijn geheim allahoe a3lem. Ik persoonlijk ken meiden die in Saadet hebben gezeten en ik hoor alleen maar negatieve verhalen dus dat raad ik je niet aan. Wat betreft van huis weggaan vind ik dat het je laatste optie moet zijn. Heb je alles al geprobeerd wat in je macht ligt om wat aan de situatie te veranderen? Het is een hele grote stap en er is vaak geen weg meer terug. Meiden die jonger dan 18 zijn zouden eventueel in een Islamitisch pleeggezin opgevangen kunnen worden. Als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag. Succes, Liefs Isra

Jasmina
06-09-2004, 13:35
Ik ken wel een crisisopvang voor je, meerdere zelfs, ik werk ermee samen, maar hoe oud is het meisje? jasmina