Bekijk originele versie : Wat mogen jullie wel en wat niet??????
Vertel eens,
wat mogen jullie van jullie ouders NIET???? :D
Ik persoonlijk mag best wel veel maar ik probeer dat wat onder controle te houden...en nee,uitgaan mag ik niet!!Maar daar heb ik ook geen behoefte aan.. :rolleyes:
xxxxxxxxxxx
ik mag steeds minder... :( maar kom met vragen zoals mag jij dit of mag jij dit niet :) want ik kan zoveel opnoemen wat ik niet en wel mag :rolleyes:
Origineel gepost door one love
ik mag nix :kwaad:
denk nu niet dat ik absolute vrijheid heb want dat is niet zo!!Wat mag jij niet(wat je zou willen)
Origineel gepost door Chaimaa
ik mag steeds minder... :( maar kom met vragen zoals mag jij dit of mag jij dit niet :) want ik kan zoveel opnoemen wat ik niet en wel mag :rolleyes:
doe maar.. :D
dit is toch een discussie-forum,dus??? :zwaai:
SweetRose
18-12-2002, 21:19
pffff hangt ervan af...
bv. uitgaan, ergens naar toe gaan zonder dat ze weten waar ik ben mag niet
naart stad gaan met vriendinnen mag niet
al wat haram is mag niet (lijk mij zeeeer logisch ook :rolleyes: )
maar als marokkaans meisje heb ik toch veel vrijheid..ik kan het niet uitleggen..maar one love is zo een beetje als mij :D denk ik!!
:zwaai:
mijn moeder is qua gedachten heel modern maar ze kan soms zoooooo ouderwets zijn... :rolleyes: ik mag bijv niet bij een vriendin blijven slapen
als ik da hier zou zegge, zouden de meesten het absurd vinden.
so what.....er zijn er hier veel dat enkel commentaar hebben!! :rolleyes:
dus er zijn hier nog toffe mensen :)
Origineel gepost door Chaimaa
mijn moeder is qua gedachten heel modern maar ze kan soms zoooooo ouderwets zijn... :rolleyes: ik mag bijv niet bij een vriendin blijven slapen
oh......dat mag ik ook niet hoor!!!! :rolleyes:
SweetRose
18-12-2002, 21:24
maar ik zie dat zin 'n midar een deel al heeft gezegd
maar ik mag wel een beetje veel hé
bv. ik heb een brommer :hoera: waar ik zeeeeeeer trots op ben...:D
vriendin van school mag hier langskomen...:D
ik mag af en toe eens de afwas vergeten te doen..maar dan volgt wel het volgende >>>> :zweep:
haha...euhm...ik heb internet natuurlijk...;)
ik mag naar mijn tante gaan in brussel en daar blijven logeren ook al heeft ze drie zonen :eek: ...maar het zijn maar kindjes ;)
hihi
allé ciaooooo
wanneer je vrijheid hebt, komt de verantwoordelijkheid, daar moet je mee zien om te gaan en het is aan de mensen hoe ermee om te gaan en om te gaan met de bij behorende ethische en morele kwesties
SweetRose
18-12-2002, 21:28
nou ok dan
ik mag niet naar het stad met mijn vriendinnen, als ik ergens heen ga dan moet mijn broer altijd mee...wat ik dus lastig vind.
mijn ouders zegge waarom ik juist met mijn vriendinnen moet gaan?? waarom zomaar naar het stad gaan???
en i don't like it!!! i want to change it but i don't know how... :(
bij mij is dat ook hoor geloof me...
pfff maar zie hé..luister gewoon naar je ouders..als ze niet willen dat je buiten gaat..blijf binne;.doe ik ooK..en zie nu eens;.een brommer, pc met internet..binnekort mijn auto..ik zou niet weten wat ik int stad zou moeten doen...sommigen daar willen alleen maar mfeles maken dus..ksnap het nut er niet van (tenzij om te winkelen hé ;) )
:zwaai:
misschien komt het omdat ik nog erg jong ben..me moeder zegt dat als ik 18 ben pas bijv met me vriendinnen een keertje mag uitgaan (overdag) bijv uit eten in een andere stad (niet te ver natuurlijk) ze hoeft zich toch geen zorgen te maken me broer is overal :boos:
Missrapster
18-12-2002, 21:35
uh......heb je ff....het zal nog een paar dagen duren om het hier te zetten......kmoet ff kijke wat ik vandaag niet mag...hihihih....
SweetRose
18-12-2002, 21:36
meen je dat nu echt dat je een brommer hebt??
mij zie je ermee niet rijden hoor...maar ik kan niet binnen blijven..ik sta soms op het punt om zelfs weg te gaan van thuis..
Wholah ik heb een brommer..een piaggio'tje :D :D
enne ik wil ook soms zo naar buiten.zo heeeeel efkens...maar dan denk ik aan mijn ouders hun reactie enzoo en tja het idee is dan al afgeblazen..maar ik ben al 18...ik versta hen echter wel hoor..dus pff ze veranderen toch niet van hun standpunt dus waarom mij der nog druk in maken?!!! :rolleyes:
niet weggaan niet doen!!! desnoods ween je eventjes ofzo..maar niet weggaaaaaaan je krijgt er zooo hard spijt van en je relatie met je ouders zal sterk veranderen!!!
meen je dat nu echt dat je een brommer hebt??
mij zie je ermee niet rijden hoor...maar ik kan niet binnen blijven..ik sta soms op het punt om zelfs weg te gaan van thuis..
he meid,dat mag je zeker niet doen!!! :( :(
Verergert de situatie,echt waar!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.