Bekijk originele versie : Eigen website
Miss.Zakelijk
10-10-2010, 13:33
Waar heb jij je website laten doen, en design? Hoeveel heb je er voor betaald? Of iemand die hier verstand van heeft.
Alvast bedankt
BentMagrib
10-10-2010, 15:24
Up!! Wil ik ook weten.
LatinoMocro
10-10-2010, 16:49
Waar heb jij je website laten doen, en design? Hoeveel heb je er voor betaald? Of iemand die hier verstand van heeft.
Alvast bedankt
Wat voor website wil je..? een webshop, gewoon een site met bedrijfs info..enz
speciaalvoorjou
10-10-2010, 21:51
ga naar www.asway.nl
hier kun je websites laten maken tegen een aannemelijk tarief ;)
Miss.Zakelijk
10-10-2010, 22:15
Wat voor website wil je..? een webshop, gewoon een site met bedrijfs info..enz
Bedrijfs info, wie we zijn, prijzen contact en etc. Je weet wel... Geen webshop ofzo.
ga naar www.asway.nl
Dank je :goedzo:
LatinoMocro
10-10-2010, 22:58
ga naar www.asway.nl
Die websites vind ik niet echt wauw hoor! :( Ik maak betere mooier website voor goedkoop.
Beste TS,
Als u nog niet voorzien bent van een webdesigner bied ik u graag onze diensten aan.
Neem een kijk op onze website of PM/Mail voor meer info
www.moontwerp.nl
info@moontwerp.nl
ik heb mijn site kaftanmode.nl door iemand laten maken
deze link www.one.com is de naam waar hij de site heeft gemaak
appie_tha_Don
11-10-2010, 17:29
www.cheapdesigner.nl, de naam zegt et al... kan je tegen een goed bedrag een mooie site laten maken
Als je een eigen website heb? Wil je natuurlijk ook meer bezoekers... om inkomsten te genereren. Voeg dan je website toe op : http://www.globalplanet.nl of http://www.esay.nl ook voor webdesign en hosting bent u bij ons aan het goede adres. prijzen vanaf 150 eur voor een complete site met cms (admin) om zelf uw gegevens aan te passen en of toe te voegen. info@globalplanet.nl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.