Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een jongen die je dingen verbied

Pagina's : [1] 2

LZN
29-08-2004, 21:30

Hey mensjes en sommige diertjes onder ons :hihi: je hebt van die jongens als je een relatie met ze hebt dat ze je dingen gaan verbieden...soms begrijp ik het wel maar soms gaan ze ook te ver...dat je echt helemaal nix mag en toestemming moet vragen..bijv.als je naar de stad wil met een vriendin en het mag niet...zouden jullie gewoon gaan?of braaf naar je mannetje luisteren?wat vinden jullie van zulke ezels?en heeft iemand hier ervaring mee.... Toedeloeee.

MrW
29-08-2004, 21:36
ik zou me niet laten commanderen krijg nou gauw de pest pleures zeg ... je bent toch niet met hem getrouwd of zo :lol: ik zou gewoon gaan muchacha ....

Echie
29-08-2004, 21:36
Heb er geen ervaring mee, gelukkig! Echt niet dat mijn vriendje mij dingen gaat verbieden, opzouten! Et is mn vader niet.... DeBeste, heb je er ervaring mee dan?

mazhar
29-08-2004, 21:38
als hij mijn man is zou i kwaarschijnlijk lusiteren

CrazyyySexyCOol
29-08-2004, 21:50

:kwaad: Zo is de vriend van een vriendin van mij ook. Als zij ergens wat wil gaan drinken met vriendinne moet ze het eerst vrage en als hij ''neeh'' zegt dan luistert ze nog ook :confused: Ik snap zulke meisjes echt niet! En ik snap die jongens ook niet, die denke dat ze het recht hebbe om hun vriendin te vertelle wat ze wel en niet mogen! :kwaad: No way dat iemand dat ooit bij mij doet

Nassimatje
29-08-2004, 21:55
Ik heb wel zo'n vriend: * Ik mag geen strakke kleding dragen * Mag niet uit ( logisch ) * Mag niet naar andere jongens kijken :confused: Ik kan er wel om lachen als hij de baas wil spelen. Dan worden de rollen heel snel omgedraaid hoor.

nawal__z
29-08-2004, 22:21
Van sommige dingen kan ik het wel snappen maar sommige dingen vinik echt nergens op slaan mijn ex was zo, ik heb er gelijk een punt achter gezet, ik pik dat soort dingen echt niet, ik weet zelf wel wat goed en slecht is dus hoeft een jongen mij de les niet voor le lezen.... bye byeeeeee :):):)

larrissa
29-08-2004, 22:24
Ten eerste vind ik het dom dat meisjes gaan luisteren naar iemand waar ze niet mee getrouwd zijn. Ik bedoel een vriend is haram (alsof men dat nog niet wist) dan ga je daar ook nog naar luisteren. Als het je man is, is het een ander verhaal. Als hij je iets verbiedt wat in de Islam ook niet mag, dan is het denk ik alleen maar goed. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij je gaat verbieden om met je vriendinnen om te gaan enz. Maar meisjes die vanaf hun 16e al met je jongens bezig zijn verdienen het soms dat ze van die flashers tegenkomen. MIJN MENING.

MrW
29-08-2004, 22:43
Origineel gepost door DeBeste Dus jij bent helemaal niet zo?je zou je vrouw niet snel iets verbieden?En wat als het je toekomstige man is? :rolleyes: ja ok ok het hangt ervan af wat voor relatie ... een relatie waarvan je toch weet dat het nooit iets zal worden en er nu van geniet... maar mischien een serieuze relatie waarvan je toch weet dat het mischien iets gaat worden maar goed :o ik ga chilleeee

alhoceima_ladyy
29-08-2004, 23:03
het kan wel terecht zijn dat hij je bepaalde dingen verbiedt,vooral als hij je mannetje wordt.

Najib26
30-08-2004, 00:51
Net goed, voor de meiden die een haramrelatie hebben. Eigen schuld, dikke bult. En voor de getrouwden: ik zou alleen luisteren als hij iets verbiedt dat tegen de islam is. En dan nog moet hij het op een begrijpelijke en respectvolle manier uitleggen.

GebrokenZwaard
30-08-2004, 08:29
Origineel gepost door mazhar als hij mijn man is zou i kwaarschijnlijk lusiteren je kan ook woef zeggen, dat volstaat ook denk ik :)

GebrokenZwaard
30-08-2004, 08:34
Origineel gepost door La__Haine :lol: ik kan het niet anders formuleren ;)

GebrokenZwaard
30-08-2004, 08:40
Origineel gepost door La__Haine Was grappig gezegt :) ik zie sgreivvauten :)

Nassimatje
30-08-2004, 17:24

Origineel gepost door La__Haine Helaas was ik ook samen met zo een ezel. Hij verbood me om dit of dat te dragen ik mocht zelfs nie kiezen wat voor sieraden ik droeg. Hij verbood me ook om nog met me close vriendinnen om te gaan en ik mocht enkel met me beste vriendin omgaan omdat hij haar in het begin wou en zij hem niet. Als ik ergens naartoe ging moest ik gelijk achteraf verslag uitbrengen bij hem wat ik daar had gedaan bv et stad ofzo. Of als ik bij me zus ging ofzo. Zelfs mijn vader en broers verbieden me zulke dingen niet laat staan hijzelf. Ik ga die ezel heel binnenkort dumpen want ik kan er niet meer tegen hij gaat te ver. Dames zulke jongens zijn sluw ze doen het stapje per stapje en letten op u reactie en zolang jij er nix van zegt gaan ze verder en verder totdat hij u onder de sloef heeft. Dames laat jullie niet doen en kom op voor jullie rechten! Zulke gemene klootzakken kunnen enkel blaffen, maar zoals jullie weten. Blaffende honden bijten nie en dus hoef je ook nie bang te zijn om voor uw rechten op te komen. ;) OOoohh LA_Haine weer met haar onzin. Ben je niet meer verloofd?

Pagina's : [1] 2