Bekijk originele versie : Peter R de Vries
MiSs_RaCeR
18-12-2002, 21:10
Mensen ik zou zeggen, check morgen peter r de vries, hij heeft paar marokkanen zwaaaaaar gepakt :o
Mohim wou alleeen dat zeggen
ciao :zwaai:
oujdia20
18-12-2002, 21:11
hoe laat??
haha ik heb ook gezien op reclame ik hoorde gelijk aan die accent dat het marokkanen waren maar iedereen kijken !!!!!!!!!!!1
he riziie het is om 20:30 op sbs 6
laterzzzzzzzzzzzz
MiSs_RaCeR
18-12-2002, 21:15
Morgenavond 20.30 SBS6
Origineel gepost door MiSs_RaCeR
Mensen ik zou zeggen, check morgen peter r de vries, hij heeft paar marokkanen zwaaaaaar gepakt :o
Mohim wou alleeen dat zeggen
ciao :zwaai:
IK BEGRIJP NIET DAT DIE VENT NOG LEEFT :rolleyes:
Angeltje
18-12-2002, 21:22
hahahaahaha ja inderdaad
MiSs_RaCeR
18-12-2002, 21:28
Ik heb gehoord dat hij maar een deel van die marokkaanse groep heeft gepakt uit rotterdam zuid, de andere deel is op zoek naar wraak, dus je weet maar nooit he.....
Angel_fatima
18-12-2002, 21:53
hahahahaaaaaaaaaaaaaa mmmmm i know some of this boys.....:)
dat zou ik maar niet zeggen angel fatima want dadelijk is peter toevallig op de site en waordt je getraceerd en je word medeplichtig.............
sorry mijn fantasie slaat soms op hol
iLFenomeno
18-12-2002, 22:40
Na3 Na3
Wat bedoel je met 'ik begrijp niet dat hij nog leeft'
Die man die elimineer je niet zomaar hoor, heeft ook zijn contacten in boven,- en onderwereld.
Origineel gepost door iLFenomeno
Na3 Na3
Wat bedoel je met 'ik begrijp niet dat hij nog leeft'
Die man die elimineer je niet zomaar hoor, heeft ook zijn contacten in boven,- en onderwereld.
daarom juist
bouchra20
19-12-2002, 15:49
ik vind het juist goed wat die doet en wat betreft die snotapen ze mogen ze van mij hebben weer een stelletje debielen minder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
in deze maatschapij
missBenThaib
19-12-2002, 17:20
ik ga kijken ben benieuwd??
en wat die peter betreft hij kan niet altijd geluk hebben
Peter R de Vries is de MAN. ik ben trots op wat die doet. De marokannen hebben het hier in Nederland vies gemaakt.
De hoogste criminaliteitcijfers vallen onder de marokannen. In marokko zouden ze heel moeilijk hun toekomst bouwen. wanneer ze hier komen en de kans krijgen om wat van hun leven te maken doen ze dat niet.
De meeste zijn oplichters, dieven, niet werken en leren.
ik ben ook marokkan maar ik heb een goede status kunnen bereiken in dit maatschappij.
maar ik blijf door die grote criminele groep als vieze marokkan gezien worden.
lellaDina
20-12-2002, 12:32
Origineel gepost door Nz_lr
Peter R de Vries is de MAN. ik ben trots op wat die doet. De marokannen hebben het hier in Nederland vies gemaakt.
De hoogste criminaliteitcijfers vallen onder de marokannen. In marokko zouden ze heel moeilijk hun toekomst bouwen. wanneer ze hier komen en de kans krijgen om wat van hun leven te maken doen ze dat niet.
De meeste zijn oplichters, dieven, niet werken en leren.
ik ben ook marokkan maar ik heb een goede status kunnen bereiken in dit maatschappij.
maar ik blijf door die grote criminele groep als vieze marokkan gezien worden.
ik ben het helemaal met je eens. :goedzo:
Ik bedoel maar ze zorgen er zelf voor
en dan gaan klagen dat marokkaanen
een slechte naam hebben!!!!!
het is toch logisch of niet????? :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.