Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vieze seksueel gefrustreerde aap

Pagina's : [1] 2

matahari
29-08-2004, 21:03

Mods.....dit gaat echt over een aap,dus niet verwijderen :D (bron: nu.nl) PEKING - Frustratie over seks heeft een Chinese chimpansee van een zachtaardige aap veranderd in een probleemdier, dat sigaretten rookt en op bezoekers spuugt. Dat meldde het persbureau Xinhua zondag. De dertienjarige chimpansee Feili, die in de dierentuin van de stad Zhengzhou in de provincie Henan woont, bedelt bij de bezoekers om sigaretten, vertelde de directeur van de dierentuin. Wie weigert haar haar zin te geven, krijgt een fluim in zijn gezicht. De diepere oorzaak van haar vreemde gedrag is volgens hem het feit dat zij geen goede partner kan vinden. Een mannetjeschimpansee kon kennelijk niet voldoen aan haar seksuele behoeften en de andere mannetjes vindt zij maar niets. :D Ik moet eerlijk zeggen,bepaalde Nederlandse politici zijn bij deze psychologisch geanalyseerd.....door een zoo-psycholoog notabene :D

Huey
29-08-2004, 21:10
Ik zou eerder zeggen, bepaalde sexueel gefrustreerde terroristen zijn bij deze geanalyseerd.

CitriC
29-08-2004, 21:46
Origineel gepost door VirkeligeDjeven Zal wel een lesbo aap zijn. Lijkt wel een beetje op bepaalde forum gebruikers, je zo haast gaan denken dat die ook niet een geschikte partner kunnen vinden. :confused:

batata112
29-08-2004, 21:58
ik verwachtte iets heel anders

batata112
29-08-2004, 22:13

Origineel gepost door VirkeligeDjeven en nu ben je teleurgesteld. hah zo objectief ben je

batata112
29-08-2004, 22:42
Origineel gepost door VirkeligeDjeven heeft niets met objectiviteit te maken maar met een bepaald verwachtings patroon wat ik van bepaalde mensen heb. je kunt het heel mooi verpakken maar noem het maar gewoon vooroordelen

batata112
29-08-2004, 23:00
Origineel gepost door VirkeligeDjeven Tussen een verwachtings patroon en een vooroordeel zit een verschil. Verwachtings patroon ontstaat door continu dezelfde reactie van mensen. net zoals er continu wordt beweerd dat het een zionistisch complot is. Vandaar dat ik het altijd eerder probeer te zeggen. Een vooroordeel is toch echt iets anders. continue beweerd door mensen? dus als rnaj het had gepost dan had je hetzelfde gedacht als bij mij?

arabchrstn
30-08-2004, 11:56
Origineel gepost door matahari Mods.....dit gaat echt over een aap,dus niet verwijderen :D (bron: nu.nl) PEKING - Frustratie over seks heeft een Chinese chimpansee van een zachtaardige aap veranderd in een probleemdier, dat sigaretten rookt en op bezoekers spuugt. Dat meldde het persbureau Xinhua zondag. De dertienjarige chimpansee Feili, die in de dierentuin van de stad Zhengzhou in de provincie Henan woont, bedelt bij de bezoekers om sigaretten, vertelde de directeur van de dierentuin. Wie weigert haar haar zin te geven, krijgt een fluim in zijn gezicht. De diepere oorzaak van haar vreemde gedrag is volgens hem het feit dat zij geen goede partner kan vinden. Een mannetjeschimpansee kon kennelijk niet voldoen aan haar seksuele behoeften en de andere mannetjes vindt zij maar niets. :D Ik moet eerlijk zeggen,bepaalde Nederlandse politici zijn bij deze psychologisch geanalyseerd.....door een zoo-psycholoog notabene :D In dit verband: oe komt het dat er nergens zoveeel gerookt wordt dan binnen de arabische moslimwereld? Ik rook nog wel eens een waterpijpje (nee geen weet ;)), betekent dat ik ook sexueel gefrustreerd ben?

caprio
30-08-2004, 12:21
Origineel gepost door arabchrstn In dit verband: oe komt het dat er nergens zoveeel gerookt wordt dan binnen de arabische moslimwereld? Ik rook nog wel eens een waterpijpje (nee geen weet ;)), betekent dat ik ook sexueel gefrustreerd ben? Het was een dolletje, maar verslavingen en perverse uitingen hebben volgens bepaalde psychologen inderdaad te maken met sexuele repressie. Sexuele repressie wordt ook in verband gebracht met agressie en criminaliteit overigens. Hetgeen ook blijkt in het geval van de aap, die spuugt mensen in het gezicht en wordt agressief. Daarbij moet aangetekend worden dat sexuele repressie een gelijke uitwerking heeft als sociale uitsluiting, en de twee zijn grotendeels van gelijke aard. De agressie, roken, verslavingen en andere uitwerkingen kunnen dus zowel veroorzaakt worden door sociale uitsluiting als sexuele repressie, en misschien wel elkaar versterken. Nu wil ik niet heel flauw gaan doen, maar zo werd er bij mij in de Indische Buurt nogal wat gespuugd door Moslim vrouwen bijvoorbeeld. Ik kan als Freudiaan dan ook Moslim en niet-Moslim aanraden je eens flink te laten gaan, eens per week. Desnoods stiekum op je puberkamertje, het toilet, in een hoekje ergens, masturberen, dat lucht nogal eens op, en roken veroorzaakt kanker, sex niet.

matahari
30-08-2004, 12:27
Origineel gepost door arabchrstn In dit verband: oe komt het dat er nergens zoveeel gerookt wordt dan binnen de arabische moslimwereld? Ik rook nog wel eens een waterpijpje (nee geen weet ;)), betekent dat ik ook sexueel gefrustreerd ben? Het gaat om het feit dat seksueel gefrustreerden agresief gedrag vertonen,roken staat daar helemaal los van. Volgens mij rookt Hirsi-Ali niet.

caprio
30-08-2004, 12:37
Origineel gepost door matahari Het gaat om het feit dat seksueel gefrustreerden agresief gedrag vertonen,roken staat daar helemaal los van. Volgens mij rookt Hirsi-Ali niet. Dat is dus niet waar, verslavingen hebben daar van alles mee te maken. Een psycho-analyse van Hirsi Ali lijkt me overigens niet met sexuele repressie te maken hebben , maar met traumatisering. Zoals je ook bij Joden te maken hebt met een omdraaiing van slachtoffer en dader rollen in het zogenaamde Kampsyndroom, zo zou je bij Hirsi Ali ook een rollenomdraaiing kunnen vermoeden. Veel slachtoffers vertonen agressieve vergeldingstrekjes, vergelding is een primitieve reactie, die doorgaans door neutrale instituten zoals een rechtbank, of christus als slacht-offer, verzadigd wordt, maar bij het ontbreken of tekortschieten van dergelijke bevrediging doet dat primitieve gevoel nog wel eens opgeld.

Pagina's : [1] 2