Bekijk originele versie : een manier om inkomens te genereren!
AlaaEddine
10-10-2010, 01:18
Een oproep aan al mijn Broeders & Zusters! die sirieus geld willen verdienen nodig ik persoonlijk uit voor een bijeenkomst in rotterdam, amsterdam en zaandam wil je meer weten? of wil jij een reservering maken? mail dan naar info@mrhandyman.nl! ken je ook mensen die ook wat willen verdienen gun je broeders & zusters ook en neem ze mee!
Ik zeg wel eens er zijn drie soorten appels
Ben je fanatiek, gemotiveerd naar succes en doorzettings vermogen? dan ben je een Rode appel. (Smaakt lekker zoet en hebt snel de neiging om ervan te genieten)
Heb je zo je twijfels en wil je er goed over nadenken? dan ben je een groene appel (zure smaak maar kan soms lekker zijn)
Denk je van neej ik heb genoeg ik verdien genoeg rot toch op met je onzin? dan ben je onder mijn ogen een rotte appel (hoor je hieronder dan weet je de weg! er staat rechtsboven je scherm een mooie X waar je op kan klikken of natuurlijk linksboven een mooie pijl om terug te gaan vanwaar je vandaan kwam)
Voorwaarde:
- Je kan pas deelnemen als je meerderjarig bent!
- Je bent doelgericht
- jong of oud iedereen kan deelnemen
Doewnyaaa
10-10-2010, 01:29
Voorwaarde:
- Je kan pas deelnemen als je meerderjarig bent!
- Je bent doelgericht
- jong of oud iedereen kan deelnemen
Dit klopt niet.
Om wat voor werk gaat 't?
AlaaEddine
10-10-2010, 02:06
Dit klopt niet.
Om wat voor werk gaat 't?
jong met andere woorden tussen de 18 en 30 :D of zijn die ook oude mensen onder jou ogen? het betreft marketing ik vertel niet zoveel hierover omdat ik jullie hier uitgebreid over wil presenteren zodat je het goed begrijpt en natuurlijk antwoorden op je vragen kan geven! wij zoeken fanatieke mensen die honerig en dorstig zijn en graag willen weten hoe jij een goeie toekomst inshaAllaah op kan bouwen:goedzo:
Doewnyaaa
10-10-2010, 02:12
Oké. In welke omgeving is 't?
AlaaEddine
10-10-2010, 02:34
Oké. In welke omgeving is 't?
er zijn op dit moment 3 plaatsen waar de presentatie gehouden wordt
In amsterdam, zaandam en rotterdam het is in de avond van 20.00 tot 23.00 maar het werk kan verricht worden waar jij maar wil dat is jou keuze en pakkie aan!
Doewnyaaa
10-10-2010, 03:23
Zo laat?
AlaaEddine
10-10-2010, 10:54
Zo laat?
jah dat is eenmalig! en zeker de moeite waard neem je vriendingen of famillie mee die mee willen gaan verdienen :goedzo:
Lella_Roosje
10-10-2010, 12:11
Hm. Waarom krijg ik het idee dat dit te maken heeft met multi-levelmarketing?
Hm. Waarom krijg ik het idee dat dit te maken heeft met multi-levelmarketing?
Idd die vraagteken had ik ook.......
De rode appels hard werken voor een paar knaaken en de inbrengen geld verdienen???
Lella_Roosje
10-10-2010, 15:20
Video telefoon verkopen:moe:
Jij hebt inmiddels al via pm antwoord gekregen of al dit werk gedaan of..?
LadyLeila
10-10-2010, 15:35
Wat is het adertje onder het gras?
ben benieuwd
klinkt niet echt denderend zolaat meerderjarig goede verdiensten hmmmmmmmmm
dit is gewoon of energie onzin, of dit is die piramide spel, als je eenmaal in zit heb je een fucking probleem.
AlaaEddine
10-10-2010, 22:55
allemaal fout geantwoord :hihi: ik zoek hongerige en dorstige mensen en niemand heeft antwoord via pm gekregen:goedzo: mensen die mij kennen hebben het zelf al gezien en zitten ook in deze bussines zelfs mijn ouders mijn broertje en broertjes en zusjes in marokko want zelfs daar draait het !!:goedzo: binnenkort reis ik ook af naar belgie, frankrijk en londen:banana: InshaAllaah
hessen007
10-10-2010, 23:02
allemaal fout geantwoord :hihi: ik zoek hongerige en dorstige mensen en niemand heeft antwoord via pm gekregen:goedzo: mensen die mij kennen hebben het zelf al gezien en zitten ook in deze bussines zelfs mijn ouders mijn broertje en broertjes en zusjes in marokko want zelfs daar draait het !!:goedzo: binnenkort reis ik ook af naar belgie, frankrijk en londen:banana: InshaAllaah
je blijft zo geheimzinnig, wat is het precies wat je aanbiedt? Wat voor werk?
Met je appels haha:banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.