Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een saaie boel geworden.....

Pagina's : [1] 2

AnouarBlueEyes
18-12-2002, 21:02

Hey mensen ik vind dat marokko.nl best wel saai aan het worden is.... Ik bedoel de topics gaan helemaal nergens over.... Maar ja dat is mijn mening....

SAMMYGIRL
18-12-2002, 21:03
het is al een langere tijd aan de gang hoor :D

mocro_cydal
18-12-2002, 21:05
weet je wat ga dan lekker naar www.turkije.nl al;s je het zo saai vind hier get lost then

SAMMYGIRL
18-12-2002, 21:12
Origineel gepost door mocro_cydal weet je wat ga dan lekker naar www.turkije.nl al;s je het zo saai vind hier get lost then waarom turkije?! :confused:

AnouarBlueEyes
18-12-2002, 21:15

Origineel gepost door mocro_cydal weet je wat ga dan lekker naar www.turkije.nl al;s je het zo saai vind hier get lost then Ik wil best naar www.turkije.nl gaan als ik jou maar niet hoef tegen te komen met je bloemkolen kapsel van je.... Denk niet dat ik niet weet wie je bent Aardappel

AnouarBlueEyes
18-12-2002, 21:16
Hey Sammy dat is lang geleden.... Wacht nog steeds op je belletje.....

jimpie
18-12-2002, 21:20
Origineel gepost door PayBackTime Ik zal me best doen om het hier wat "leuker" te maken. Ik heb gemerkt dat er veel brutale leden zijn.............en daar is PayBackTime voor. Ik zal leden die andere leden expres irriteren helemaal gek maken. Soooo.......its Pay Back Timeeeeeeeeeeeeeeee :auw: Nou nou...dat belooft wat zeg.... :)

SAMMYGIRL
18-12-2002, 21:24
Origineel gepost door PayBackTime Ik zal me best doen om het hier wat "leuker" te maken. Ik heb gemerkt dat er veel brutale leden zijn.............en daar is PayBackTime voor. Ik zal leden die andere leden expres irriteren helemaal gek maken. Soooo.......its Pay Back Timeeeeeeeeeeeeeeee :auw: succes ;)

SAMMYGIRL
18-12-2002, 21:25
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Hey Sammy dat is lang geleden.... Wacht nog steeds op je belletje..... ik heb je een prive bericht terug gestuurd ik hoop dat je die serieus neemt want dat doe ik wel. ;)

SweetRose
18-12-2002, 21:31
Boring.. :rolleyes: Boring.. :rolleyes: effe denken >>>>>>>> yep...still boring....:huil:

AnouarBlueEyes
18-12-2002, 21:31
Origineel gepost door SAMMYGIRL ik heb je een prive bericht terug gestuurd ik hoop dat je die serieus neemt want dat doe ik wel. ;) Dus ik kan lang wachten????

jimpie
18-12-2002, 21:39
Origineel gepost door PayBackTime Ik hoop het wel. Ik was eerst een normale lid maar nu hebben bepaalde mensen mij gek gemaakt dus nu is tijd voor wraak. En ook tegen anderen die stoer doen zonder reden. :auw: Aha op die fiets...ik hoop niet dat ik bij die mensen hoor die jou hebben gek gemaakt :D

zina_maghrebia
18-12-2002, 21:45
Het is inderdaaaaaaaaad heeeeeeeeeel saai geworden. De leuke leden zijn opeens weg :o

Pagina's : [1] 2