Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Investeerder gezocht voor creatief en innovatief concept.

Fifth
09-10-2010, 17:50

Hallo , Ik ben op zoek naar een investeerder voor een creatief en innovatief idee dat in de beginfase staat. We zijn klaar met de conceptfase en gereed om de praktijk in te stappen. We hebben al een aantal grote klanten gereed staan en hebben alleen nog een kleine investering nodig om te kunnen beginnen. Indien iemand serieus geintresseerd is wees dan vrij om mij een pm te sturen met wat uitleg over wie jij bent etc. Als het mij bevalt dan zal ik verdere gegevens van mij sturen en kunnen wij eventueel een afspraak maken op mijn kantoor om alles te bespreken . Wij horen volgende week of een grote investeerder door zal gaan met ons , maar ik probeer van het slechtste uit te gaan zodat we niet voor een muur staan wanneer het terug trekt. De reden dat ik dit op zo een forum plaats is omdat ik graag een Moslim zou laten investeren en liever zo iemand laat mee profiteren met mijn onderneming dan een kafir. De investering die we nodig hebben is een bedrag tussen de 10 000 en 20 000 euro . De verwachting is dat na opening dat bedrag binnen 6 maanden tot 1 jaar terug te hebben verdiend . Interesse: Stuur een PM met je nummer / email dan neem ik zsm kontakt op tussen kantooruren. PS : Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet veel informatie over het bedrijf kwijt kan via Marokko.nl. PS2: Bedankt voor alle reacties ! Ik neem vanaf morgen konktakt met jullie op gedurend kantooruren. Het topic is nog steeds open dus nieuwe investeerders kunnen nog steeds PMEN . Groetjes .

Fifth
11-10-2010, 01:50
up , ik zal vanaf morgen businesplannen rondsturen naar de geintreseerden.