Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie moet ik nemen voor trouwen

Pagina's : [1] 2 3

new
29-08-2004, 19:14

ik heb hier 3 meiden gevonden die mij nog altijd doen twijfelen ik weet niet wie ik moet nemen helpen jullie mij even om het wat duidelijker te maken thx meisje 1 ze zegt ja ja ja ze is lief moslima maar ik weet niets van haar verleden en ik denk dat ze al iemand heeft meisje 2 ze zegt nee nee nee maar ik voel mij wel aangetrokken tot haar de spanning tussen ons is wel groot ik moet alleen wat vriendelijker met haar zijn maar ik vind ze wel top meisje 3 heeft veel meegemaakt en wil het met mij proberen ik denk dat ze een goede vrouw is of kan worden het probleem is ze is zo gevoelig dat het gewoon niet kan lukken tussen ons kijk ik wil niemand pijn doen maar sommigen begrijpen mij niet ik zeg gewoon wat ik denk maar hardop

LaLa_SoFiA
29-08-2004, 19:15
Wie je moet nemen voor te trouwen? Van welk meisje hou je? Je wilt me toch niet zeggen van allemaal he...

new
29-08-2004, 19:17
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Wie je moet nemen voor te trouwen? Van welk meisje hou je? Je wilt me toch niet zeggen van allemaal he... eigenlijk vind ik ze alle drie top maar kan niet kiezen

nadoriazin
29-08-2004, 19:21
kies het beste meid ( een moslima dus) en neem het meisje van wie je hou en de rest van je leven met haar wilt delen. ps: denk er goed over na voordat je iets doet :D

Maisam
29-08-2004, 19:25

Ik ben wel benieuwd wie deze meiden zijn. Als ik jouw was, zou ik het meisje kiezen die veel aan Islam doet of wil doen. Wie past er het best bij jou ? Veel succes met je keuze ! Salam

lhouceimagirl1
29-08-2004, 19:34
trouw met alle 3 dan :ego:

nesrine18
29-08-2004, 19:40
Hoezo heb je er drie??:rolleyes:

mister_ano
29-08-2004, 19:44
Origineel gepost door new ik heb hier 3 meiden gevonden die mij nog altijd doen twijfelen ik weet niet wie ik moet nemen helpen jullie mij even om het wat duidelijker te maken thx meisje 1 ze zegt ja ja ja ze is lief moslima maar ik weet niets van haar verleden en ik denk dat ze al iemand heeft meisje 2 ze zegt nee nee nee maar ik voel mij wel aangetrokken tot haar de spanning tussen ons is wel groot ik moet alleen wat vriendelijker met haar zijn maar ik vind ze wel top meisje 3 heeft veel meegemaakt en wil het met mij proberen ik denk dat ze een goede vrouw is of kan worden het probleem is ze is zo gevoelig dat het gewoon niet kan lukken tussen ons kijk ik wil niemand pijn doen maar sommigen begrijpen mij niet ik zeg gewoon wat ik denk maar hardop Als je hulp zoekt zoek het bij Allah swt. Doe salat el istikhara. Hij is de Alwetende. a salaam aleikoum

lhouceimagirl1
29-08-2004, 19:58
Origineel gepost door DeBeste Ook een optie :rolleyes: ja tog ;)

Namesa
29-08-2004, 20:08
Origineel gepost door mister_ano Als je hulp zoekt zoek het bij Allah swt. Doe salat el istikhara. Hij is de Alwetende. a salaam aleikoum Masshallah, goed geantwoord :nl:

Tamqeyast
29-08-2004, 20:11
week veel....

tatouzient
29-08-2004, 20:13
Origineel gepost door mister_ano Als je hulp zoekt zoek het bij Allah swt. Doe salat el istikhara. Hij is de Alwetende. a salaam aleikoum kdeel dezelfde mening

new
29-08-2004, 20:40
Origineel gepost door mister_ano Als je hulp zoekt zoek het bij Allah swt. Doe salat el istikhara. Hij is de Alwetende. a salaam aleikoum dat weet mijn kleine teen ook ik vraag wat raad a dombo's of zijn jullie mss jaloez dat kan ook hoor man man man wat klo te mensen hier

lhouceimagirl1
29-08-2004, 20:47
ga liever naar de onzin hoekje met je topic.

jamelia_lalala
29-08-2004, 20:57

nou ik zou zeggen elmaktab

Pagina's : [1] 2 3