Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Herken je dit

Tarek27
29-08-2004, 18:40

Het is je vastwel eens overkomen. Je bent in een winkel, in de auto, openbare ruimte....................somewhere, opeens aanschouwen je ogen een bloed mooi meisje. Zij is zo mooi dat je bloed er sneller van gaat stromen en je hart een slag overslaat. Alles is perfect (uiterlijk) haar haar, haar lengte, haar stijl, haar figuur, haar moves...... alles maar dan ook alles. Zij ziet dat je naar haar kijkt en je merkt dat ook jij bij haar in de smaak valt. Ze kijkt je onafgebroken aan in je ogen. Je vindt haar zo mooi dat je haar niet durft aan te spreken, want je wilt niet dat ze je ziet als een van de jongens die op de versiertoer is, je vindt haar namelijk meer dan leuk. Wat doe je? Je stapt niet op haar af en hoopt dat zij jou aanspreekt, met het risico dat zij hetzelfde denkt en dat je haar misloopt OF verzamel je al je moed en denkt als ik niet naar haar toe ga dan krijg ik er spijt van.......... Tarek

new
29-08-2004, 18:54
Origineel gepost door Tarek27 Het is je vastwel eens overkomen. Je bent in een winkel, in de auto, openbare ruimte....................somewhere, opeens aanschouwen je ogen een bloed mooi meisje. Zij is zo mooi dat je bloed er sneller van gaat stromen en je hart een slag overslaat. Alles is perfect (uiterlijk) haar haar, haar lengte, haar stijl, haar figuur, haar moves...... alles maar dan ook alles. Zij ziet dat je naar haar kijkt en je merkt dat ook jij bij haar in de smaak valt. Ze kijkt je onafgebroken aan in je ogen. Je vindt haar zo mooi dat je haar niet durft aan te spreken, want je wilt niet dat ze je ziet als een van de jongens die op de versiertoer is, je vindt haar namelijk meer dan leuk. Wat doe je? Je stapt niet op haar af en hoopt dat zij jou aanspreekt, met het risico dat zij hetzelfde denkt en dat je haar misloopt OF verzamel je al je moed en denkt als ik niet naar haar toe ga dan krijg ik er spijt van.......... Tarek dan is het tijd om op te staan jongen het was een leuke droom :D

mister_ano
29-08-2004, 19:15
Origineel gepost door Tarek27 Het is je vastwel eens overkomen. Je bent in een winkel, in de auto, openbare ruimte....................somewhere, opeens aanschouwen je ogen een bloed mooi meisje. Zij is zo mooi dat je bloed er sneller van gaat stromen en je hart een slag overslaat. Alles is perfect (uiterlijk) haar haar, haar lengte, haar stijl, haar figuur, haar moves...... alles maar dan ook alles. Zij ziet dat je naar haar kijkt en je merkt dat ook jij bij haar in de smaak valt. Ze kijkt je onafgebroken aan in je ogen. Je vindt haar zo mooi dat je haar niet durft aan te spreken, want je wilt niet dat ze je ziet als een van de jongens die op de versiertoer is, je vindt haar namelijk meer dan leuk. Wat doe je? Je stapt niet op haar af en hoopt dat zij jou aanspreekt, met het risico dat zij hetzelfde denkt en dat je haar misloopt OF verzamel je al je moed en denkt als ik niet naar haar toe ga dan krijg ik er spijt van.......... Tarek A salaam aleikoum, Verlies je geloof en cultuur niet uit het oog, doe het op de manier zoals een echte moslim het zou doen.Geef de sjitaan geen kans om jou naar je ondergang te leiden. a salaam aleikoum

lhouceimagirl1
29-08-2004, 19:31
Origineel gepost door new dan is het tijd om op te staan jongen het was een leuke droom :D :hihi::hihi:

Maisam
29-08-2004, 19:33

Origineel gepost door mister_ano A salaam aleikoum, Verlies je geloof en cultuur niet uit het oog, doe het op de manier zoals een echte moslim het zou doen.Geef de sjitaan geen kans om jou naar je ondergang te leiden. a salaam aleikoum Goed antwoord. :)

Mocro4eva
29-08-2004, 19:34
Origineel gepost door new dan is het tijd om op te staan jongen het was een leuke droom :D :hihi:

Mocro4eva
29-08-2004, 19:35
Origineel gepost door mister_ano A salaam aleikoum, Verlies je geloof en cultuur niet uit het oog, doe het op de manier zoals een echte moslim het zou doen.Geef de sjitaan geen kans om jou naar je ondergang te leiden. a salaam aleikoum helemaal mee eens

nesrine18
29-08-2004, 19:37
Ik zou meteen afknappen als een jongen mij op straat zou aanspreken.....wij meiden..nou ik in iedergeval zou jouw aanzien als iemand die op een versiertour is......

hivisu
29-08-2004, 19:45
heb ik ook gehad. om de sjaitan te overwinnen besloot ik om niet in haar buurt te komen.

Tarek27
29-08-2004, 22:42
Origineel gepost door new dan is het tijd om op te staan jongen het was een leuke droom :D Hoe laat is het dan? Shit, ik heb me weer verslapen. :schrik2: Voordat straks meer van deze vmbo-reacties geplaatst worden, het betreft hier een stelling, er is sprake van ik-vorm!!!

Toufik19
29-08-2004, 22:46
Origineel gepost door Tarek27 het betreft hier een stelling, er is sprake van ik-vorm!!! nu is het opeens een ik-vorm je moet niet verlegen zijn

Namesa
29-08-2004, 22:52
Salaamoe alaikoum, Je zou opzich gewoon op haar af kunnen stappen daar is opzich niets mis mee, maar doe het wel met de juiste intentie. Dus heb een goede openingszin, niet gelijk al je charmes in de strijd gooien want dat kan averechts werken. En een eerste indruk blijft altijd achter bij mensen. Veel succes Salaamoe alaikoum

zarazet
29-08-2004, 22:57
Dat is nou het probleem,als iemand ons op straat aanspreekt durven we ook niet omdat we denken dat hij iedereen zal aanspreken(ik toch)en ook vrees ik dat hij geen respect zal hebben voor mij als ik erop inga!!!!!Hoe moet ik dan iemand leren kennen?????? groetjes.