Bekijk originele versie : Wat nou als...
BentDagilia
18-12-2002, 20:21
je een islamiet of een marokkaan met een kerstmuts ziet??? Ik en me vrienden hebben allemaal kerstmutsen ook nog met lampen en we trekken het aan omdat we het leuk vinden maar ja soms worden we scheef aangekeken en soms krijgen we leuke reacties...
Vinden jullie het kunnen dat wij kerstmutsen dragen of vinden jullie dat we dan net zo goed kunnen meedoen aan kerst enzo???
Bent Dagilia :zwaai:
Missrapster
18-12-2002, 20:23
ik vind het kunnen.....je draagt het omdat je er een andere ged8 erbij hebt....neem ik aan....je doet het niet omdat je in de kerstman geloofd....hoop ik....dus waarom niet???
ik deed het vroeger altijd toen ik klein was zaten van die lichtjes op maar nu niet meer vind het een beetje meeloperij (is niet voor jouw bedoeld hoor)
BentDagilia
18-12-2002, 20:31
Ik vin dhte wel leuk... Ik bedoel je moet je eens voor stellen met ze 8 ten hebben we zo een muts een leuk gezicht.. en dat van verschut staan ik heb schijt aan iedereen daarn niet van maar ik wil graag weten wat jullie ervan vinden :D
Bent Dagilia
femme_ahrilla
18-12-2002, 20:38
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik vin dhte wel leuk... Ik bedoel je moet je eens voor stellen met ze 8 ten hebben we zo een muts een leuk gezicht.. en dat van verschut staan ik heb schijt aan iedereen daarn niet van maar ik wil graag weten wat jullie ervan vinden :D
Bent Dagilia
hartstikke leuk joh! Wat die dingen betreft, schijt ik ook wel op de maatschappij. Maar ik heb dan wel een doel erbij: warmte!!!! Het is zo koud buiten, dat we alles in de koelkast moeten bewaren om het nog een beetje warm te houden..:D:lol:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Bent Dagilia
ja wij ook altijd met een groepje we leken wel rendieren :D haha dan zie je die marokkanen kijken van :maf2: :melig: toen ik vroeger naar schoolfeesten ging deed ik het altijd
BentDagilia
18-12-2002, 20:52
Hey hahahaha ik zie dta de laatste twee er niet ehct problemen mee hebben :D Ik draag het gewoon omdat ik het koud heb, grappig vind staan en gewoon omdat het ANDERS is... het is een beetje gekk maar ja dat ben ik ook en me vrienden al helemaaaaaaaaaaaal geen grap maar iedereeen ging erom vechte vandaag bijna :D
Bent Dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.