Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 11 kilo bijgekomen in 2 maande!!

Pagina's : [1] 2

miss_rampenplan
08-10-2010, 20:36

Ik kon het niet geloven, ik stond op de weegschaal en zag staan 70 kilo!!!!:confused: :confused: Wanneer is dit gebeurd? dacht ik bij mezelf. lang niet op de weegschaal gestaan en afgelopen maanden vreetbuien gehad. wie herkent dit? en hoe kom ik er snel vanaf?:(

lekkere_zitoen
08-10-2010, 20:42
amai!!! Dat is veel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??

bassira
08-10-2010, 20:43
Kilo's vliegen er zo aan hoor.. Was ook zo bij mij helaas. Maar wel na een langere tijd.

miss_rampenplan
08-10-2010, 21:01
hahaha, Ik zou het echt niet weten! eten eten en eten, heb kinderen waar ik heel de dag achteraan ren dus ik had het niet door, als de kids slapen ga ik lekker snacken om tot rust te komen. Green coffee, is dat iets? om mee af te vallen? wie kan mij er meer over vertellen?

Lovely
08-10-2010, 21:06

Hoi meid, Ik zal je aanraden om maar geen Green coffee te drinken. Want schijnt heel slecht te zijn. groetjes.. QUOTE=miss_rampenplan;88614501]hahaha, Ik zou het echt niet weten! eten eten en eten, heb kinderen waar ik heel de dag achteraan ren dus ik had het niet door, als de kids slapen ga ik lekker snacken om tot rust te komen. Green coffee, is dat iets? om mee af te vallen? wie kan mij er meer over vertellen?[/QUOTE]

Vydushki
08-10-2010, 21:11
Wauw da's inderdaad wat veel! Dat kan niet gezond zijn. Slik je medicijnen of ben je van eetpatroon veranderd? Het hoeft natuurlijk geen cosmetisch probleem te zijn als je geen overgewicht hebt. Hoe lang ben je en hoe veel weeg je?

miss_rampenplan
08-10-2010, 21:15
Het is teveel van het goede, ik ben 1.65 en ik weeg nu ongeveer 71 kilo. slik geen medicijnen maar ik zocht troost in eten denk ik. wil maandag starten met dieeten maar ik weet niet welke, ben eerder afgevallen door kellogs en sporten maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. wat raden jullie aan? en wie wilt meedoen met afvallen?

Vydushki
08-10-2010, 21:26
Oei, emotioneel eten. Ja, daar hebben veel vrouwen last van. Dat moet je uit je systeem krijgen. Zodra je weer normaal gaat eten zul je in elk geval een beetje afvallen en als je niet tevreden bent dan kun je daarna eventueel lijnen. Hoewel diëten echt onzin zijn, je valt altijd veel te snel af en komt het dubbele aan. Klinkt cliché maar is zo. Diëten zijn er eigenlijk alleen voor als je eventjes weer in die broek wilt passen of een mooie jurk aan wilt op je bruiloft. :hihi:

Solo_
08-10-2010, 21:40
Wow hoe heb je dat gedaan? Ik wil wel 11 kilo aankomen in twee maanden :gniffel:

lief89
09-10-2010, 13:07
Nan yun afslankthee zal ervoor zorgen dat je niet meer zoveel gaat eten én ook af gaat vallen.

NADIAATJE_
09-10-2010, 22:48
hey meid ja ik maak echt prècies hetzelfde mee, tijdens de ramadan en ook nu de laatste weken eet ik gwn alles wat vast en los zit, eet vaak buitenshuis nouuu zit er ook ongeveer 10kilo bij en voel me zooo slecht... ik had gisteren na 2maanden gewogen en ik schrokkk. ik d8 bij mezelf o mijn god schaaaam je zo veel, hoe ver heb ik het laten komen ben blij dat het tot me is doorgedrongen en ik ga er vanaf morgen insallah egt werk van maken. zo ga ik dus egt nie verder, anders kan ik nog meer gaan zeuren dat er nóg meer bij zit maaja uiteindelijk doe ik het zelf:( hoe ben je van plan om te lijnen?

Goldmember1
09-10-2010, 23:05
je moet gewoon doe wat je daarvoor deed, MINDER ETEN, dat is het geheim, niks moeilijks aan, gewoon gezonder eten en 3 (kleine) maaltijden per dag en niet tot nauwelijks snacken, de kilo's zullen er af vliegen!

trico20
10-10-2010, 11:46
ik 9kilo in 5weken,maar super trots ben 1.72 lang weeg nu 67 maar meid hoezo je emotie kwijt in eten?ben je alleenstaande mama

Moula
10-10-2010, 12:30
Minder porties eten en meer bewegen en als de kids slapen niets meer naar binnen werken

bloempje1988
11-10-2010, 10:21

Ben afgelopen tijd ook veel afgevallen. Komt puur en alleen omdat ik niet meer snacktte. geen chips, snoep, chocolade... eerlijk is eerlijk het is wel moeilijk om het ook vol te houden vooral als je een suikerjunkie bent.

Pagina's : [1] 2