Bekijk originele versie : nederlandse helicopter neergestort in afghanistan
FAITHLESS
29-08-2004, 18:00
Origineel gepost door achmad
weer een ongeluk :D
Neergeschoten ?
Hoeveel Nederlandse doden ?
Maak me gelukkig . :D
FAITHLESS
29-08-2004, 18:09
Origineel gepost door VirkeligeDjeven
Zielig mannetje ben je ook
Nee niet zielig , meer van het kunnen er naar mijn mening niet genoeg zijn . Voor mij part kreperen ze daar maar allemaal tegelijk.
Ga jij maar 's flink nadenken over de vraag wie nou echt zielig is .
Jij die hier komt spioneren of de Marokaantjes niet te negatief spreken over de Nedrelanders of ik die zegt wat ie denkt .
FAITHLESS
29-08-2004, 18:18
Spioneren, nee hoor dat doe ik niet.
Maar maar er is toch echt iets met je waarden en normen mis als je blij wordt als er mensen dood gaan.
Normen en waarden ?
Bestaan die dan ? Zelfs in Den Haag weten ze niet wat dat zijn.
FAITHLESS
29-08-2004, 18:24
Origineel gepost door achmad
zeg wat je denkt broeder, mits met respect, daar kan ik me wel in vinden. jammer dat die kaaskop dood moest gaan voor de zionistische leugen, vind je ook niet? maar dat is wat allah wilt nietwaar?
verder interesseerd het me geen zier wie er dood gaat of niet, de goede gelovigen zullen het paradijs bereiken, en hoe! :zwaai:
Nee respect moet echt verdient worden bij mij .
Landen die een ander bezetten verdienen geen respect.
Bevrijden oke !
Maar wel opsodemieteren en zo snel mogelijk.
FAITHLESS
29-08-2004, 18:26
Bevrijden , bedoel ik dan desgevraagt door betreffende land .
FAITHLESS
29-08-2004, 18:28
Wat loop jij nu weer te zemelen? doe je dat altijd als je ergens van beschuldigd wordt direct vingertje naar iemand anders wijzen en roepen:"hij ook"
Vingertje wijzen doen de Nederlanders op dit forum .
Iedere keer komen ze met argumenten, precies het tegenovergestelde van wat er beweerd word door een ander.
FAITHLESS
29-08-2004, 18:34
???
Dat is het verschil tussen een westerling en en niet westerling .
Jij begrijpt het niet. Ik bedoel als een land vraagt om bevrijd te worden , zou ik dat prima vinden .
Maar dit gebeurd nooit , dat een land bevrijd wordt als het er om vraagt .
Neem bv Palestina , dat is naar mijn mening een land , dit zal wel ontkent worden en is gedeeltelijk ook zo .
Hoevaak heeft Palestina de hulp gevraagt aan de VN en andere landen om bevrijd te worden van Israel .
Gebeurt daar ook iets mee ? Volgens mij niet ?
FAITHLESS
29-08-2004, 18:42
Palestina bastaat niet als land, het is namelijk geen onafhankelijke staat. Daarbij zijn er voldoende mensen die GRAAG wilde dat Irak bevrijd werd van Sadam vraag maar aan al die mensen die naar het westen vluchten.
Israel IS Palestina , maar dat zal jij als westerling nooit erkennen.
Ook de Irakezen die gevlucht zijn naar het westen beschouwen de Amerikanen en bondgenoten als bezetters .
Bevrijd zullen ze wel zijn , maar ze vinden het hoog tijd dat de bezetters hun koffers moeten pakken .
FAITHLESS
29-08-2004, 18:50
De staat israel bestaat inderdaad wel, dat klopt.
Zolang het niet erkend wordt door alle Islamitische landen, bestaat het naar mijn mening nog steeds niet .
En zolang ze nog steeds door gaan met hun beleid , zal dat ook nooit gebeuren.
luis_in_de_pels
29-08-2004, 19:33
[quote]Een Nederlandse gevechtshelikopter is vanmiddag twintig kilometer ten noorden van de Afghaanse hoofdstad Kabul neergestort. Het gaat niet om een aanslag, zo deelt het ministerie van Defensie mee.
Eén van de twee piloten is lichtgewond geraakt. De andere is ongedeerd. Beiden zijn overgebracht naar een Amerikaans hospitaal op de vliegbasis Bagram nabij Kabul voor nader onderzoek.
De helikopter was samen met een ander Nederlandse Apache op een reguliere patrouille toen het toestel neerstortte. De tweede Apache is ook naar Bagram gevlogen.
De oorzaak van het ongeluk is waarschijnlijk een technisch mankement. Later wordt het toestel geborgen. De familie van de piloten is inmiddels ingelicht.
Bomaanslag
Elders in Kabul heeft de Taliban vrachtwagen vol explosieven opgeblazen voor het kantoor van Dyncorp, een particuliere Amerikaanse beveiligingsfirma. Het bedrijf is onder meer actief bij de beveiliging van de Afghaanse president Karzai.
Door de aanslag kwamen volgens de Afghaanse overheid twee Amerikanen, twee Afghanen en drie Nepalezen om het leven. Volgens Ook raakte een onbekend aantal mensen gewond.
De ontploffing had plaats in de wijk Shar-i-Naw, dichtbij de Amerikaanse ambassade. In de wijk houden ook veel hulpverleners kantoor.
Eerder vandaag doodde een bom in het zuidoosten van Afghanistan negen kinderen in een islamitische school. Op de school krijgen ook vrouwen les. In Afghanistan zijn 9 oktober presidentsverkiezingen.
De Taliban had aangekondigd aanslagen te plegen in de aanloop naar de verkiezingen in Afghanistan op 9 oktober.
Bron : Nos Nieuws http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/8/29/nederlandseapachecrashtbijkabul.html
Ach ja, dat met die helicopter was een technisch mankementje. Eén lichtgewonde.
Bedrijfsongevalletje zullen we maar zeggen.
Maar hebben die schreewlelijkerds hier dan ook nog wat te zeggen over die 9 kinderen die om het leven zijn gekomen bij die bomaanslag?
Ik denk het niet hè.
LEVE DE TALIBAN????
luis_in_de_pels
30-08-2004, 18:18
Even UP.
Want ik ben toch wel benieuwd of er nog reacties komen op die moord op die schoolkinderen.
Origineel gepost door luis_in_de_pels
Even UP.
Want ik ben toch wel benieuwd of er nog reacties komen op die moord op die schoolkinderen.
Stil hé... :rolleyes:
Origineel gepost door luis_in_de_pels
Even UP.
Geloof jij altijd wat de media zeggen? :rolleyes:
FAITHLESS
30-08-2004, 19:00
Origineel gepost door VUILNISBAK
Dit gaat mij een beetje te ver. Dat je het er niet mee eens bent dat de Nederlanders daar zitten ok, maar dan hoef je ze nog niet de dood te wensen. Er zijn daar genoeg troepen die daar zitten om de mensen daar te helpen met voedsel, kleding etc etc.
Dat ging wel heel ver , ik denk dat ik mijn woorden terug neem .
De Nederlandse militairen leveren inderdaad goed werk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.