Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mag je...

cheba_nassira
29-08-2004, 17:12

Is het toegestaan als men geen loddo heeft dat ze/ie dan toch de Qoran mag luisteren(van een cd, bandje of dergelijke)? :confused: beslamma:zwaai:

cheba_nassira
29-08-2004, 17:15
Aloe...Tik tak, tik tak...En maar afw8en of iemand mij kan helpen:)

riffia_lady1
29-08-2004, 17:30
ik denk et wel...maar weet et nie zkr... je mag al quran met 60 7isab nie in je handenb houwe maar eentje met 2 7isab mag wel.. dus daarom denk ik dat et wel mag....

Jeblia_Tetouania
29-08-2004, 17:41
ik had weleens gehoord dat dat mag, want als je ongesteld bent mag je ook koran luisteren alleen niet vast houden, wallahoe a3lam. Ik zal zoeken naar bewijs voor je:) Ciao

Zaroka
29-08-2004, 17:54

ja ik denk het wel hoor!

cheba_nassira
29-08-2004, 18:15
Bednakt allemaal voor jullie reacties...maar ik wil een zekerheid horen:) zodat ik er nu naar lusiteren kan:) thank you

riffia_lady1
29-08-2004, 18:16
Origineel gepost door cheba_nassira Bednakt allemaal voor jullie reacties...maar ik wil een zekerheid horen:) zodat ik er nu naar lusiteren kan:) thank you als je er nu naar wil luistere dan ga je tog roddo doen..?? of is er wat anders...;)???

cheba_nassira
29-08-2004, 18:26
hahahahah er is wat anders;)

mister_ano
29-08-2004, 18:34
a salaam aleikoum, Voor de mensen die reageren met ik DENK het wel of niet. Mensen ik DENK het wel bestaat niet in de islam. Je moet met bewijzen komen. Praat alleen als je kennis hebt en zeg wat als je bewijs kan leveren. En we moeten ook niet denken dat we sommige islamkwesties kunnen oplossen door logisch na te denken en onze eigen persoonlijke op nergens gebasseerde meningen uit te spreken. voor de zuster met de vraag. Ga naar www.al-isl.a.am.com klik cyber-imam aan en daar kun je vragen beanwtoorden die zijn ingedeeld per categorie,insha"Allah zul je hier je antwoord vinden. (hij staat er wel tussen,"denk ik".) No hate only love. a salaam aleikoum

cheba_nassira
29-08-2004, 18:39
Djazak Allah wa gairan mister_ano, Moge Allah je belonen...Jullie ook hoor(de mensen die ook een reactie hebben gegeven)

riffia_lady1
29-08-2004, 20:34
Origineel gepost door mister_ano a salaam aleikoum, Voor de mensen die reageren met ik DENK het wel of niet. Mensen ik DENK het wel bestaat niet in de islam. Je moet met bewijzen komen. Praat alleen als je kennis hebt en zeg wat als je bewijs kan leveren. En we moeten ook niet denken dat we sommige islamkwesties kunnen oplossen door logisch na te denken en onze eigen persoonlijke op nergens gebasseerde meningen uit te spreken. voor de zuster met de vraag. Ga naar www.al-isl.a.am.com klik cyber-imam aan en daar kun je vragen beanwtoorden die zijn ingedeeld per categorie,insha"Allah zul je hier je antwoord vinden. (hij staat er wel tussen,"denk ik".) No hate only love. a salaam aleikoum doordat we zegge dat we DENKEN maken we gelijk ook duidelijk dat we nie zkr wete of et duidelijk is...;) en dat et is toegestaan... daarom zegge we erbij dat we DENKEN...

therealjebli
29-08-2004, 20:40
Origineel gepost door cheba_nassira Is het toegestaan als men geen loddo heeft dat ze/ie dan toch de Qoran mag luisteren(van een cd, bandje of dergelijke)? :confused: beslamma:zwaai: Salamu alaikum Wat ik heb begrepen dat je Koran wel mag luisteren maar zelf niet mag lezen.Dus dat je het Boek vasthoudt en leest mag niet. Als je soerats uit je hoofd kent dan mag je die wel lezen. Maar Inshallah krijg je gauw antwoord hierop van me. Al het voor de zekerheid navragen. Mohamed.