Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft dit weleens gedaan??

soumayatjuh
08-10-2010, 12:56

Snel geld verdienen..ziet er wel heel aantrekkelijk uit! maar ik vertrouw het niet.. nadat dat je die 27 euro hebt betaald krijg je zeker niks! Wie heeft hier ervaring mee? http://www.ideale-bijverdienste.nl/

soumayatjuh
08-10-2010, 16:28
Up..wie kan mij hier meer over vertellen???

AAmazigh
08-10-2010, 17:06
Klopt! Niet doen, het is oplichterij..

soumayatjuh
08-10-2010, 23:00
Klopt! Niet doen, het is oplichterij.. er staan ook geen contactgegevens bij.

123qwerty
09-10-2010, 05:18

Snel geld verdienen....x maal 27 euro is niet niks. Bij die x-aantal wil je niet bijgeteld worden. Ik niet !

misbaksel
09-10-2010, 06:41
Snel geld verdienen..ziet er wel heel aantrekkelijk uit! maar ik vertrouw het niet.. nadat dat je die 27 euro hebt betaald krijg je zeker niks! Wie heeft hier ervaring mee? http://www.ideale-bijverdienste.nl/ als jij mij 30 euro vraagt om zo mijn eigen geld te gaan verdienen, heb je je eerste 30 euro al binnen. als er nog 9 mensen in trappen op deze site, heb je al 300 euro. maar hoe moet ik dan geld verdienen? ook 10 mensen (van deze site bijvoorbeeld) strikken die mij 30 euro betalen, dan heb ik ook 300 euro verdient. maar de 18 mensen die wij samen hebben verleid om geld te verdienen moeten ook allemaal 10 mensen krijgen die zo gek zijn om 30 euro te betalen en zo 300 euro te krijgen.................etc, etc de ledenlijst van marokko.nl houd een keer op. men noemt dit pyramide spel, dat moet je dus nooit aan beginnen want het is willens en wetens mensen die niet nadenken geld uit de zakken kloppen.

HM-Freakjes
09-10-2010, 12:27
als jij mij 30 euro vraagt om zo mijn eigen geld te gaan verdienen, heb je je eerste 30 euro al binnen. als er nog 9 mensen in trappen op deze site, heb je al 300 euro. maar hoe moet ik dan geld verdienen? ook 10 mensen (van deze site bijvoorbeeld) strikken die mij 30 euro betalen, dan heb ik ook 300 euro verdient. maar de 18 mensen die wij samen hebben verleid om geld te verdienen moeten ook allemaal 10 mensen krijgen die zo gek zijn om 30 euro te betalen en zo 300 euro te krijgen.................etc, etc de ledenlijst van marokko.nl houd een keer op. men noemt dit pyramide spel, dat moet je dus nooit aan beginnen want het is willens en wetens mensen die niet nadenken geld uit de zakken kloppen. :goedzo:

soumayatjuh
09-10-2010, 13:49
als jij mij 30 euro vraagt om zo mijn eigen geld te gaan verdienen, heb je je eerste 30 euro al binnen. als er nog 9 mensen in trappen op deze site, heb je al 300 euro. maar hoe moet ik dan geld verdienen? ook 10 mensen (van deze site bijvoorbeeld) strikken die mij 30 euro betalen, dan heb ik ook 300 euro verdient. maar de 18 mensen die wij samen hebben verleid om geld te verdienen moeten ook allemaal 10 mensen krijgen die zo gek zijn om 30 euro te betalen en zo 300 euro te krijgen.................etc, etc de ledenlijst van marokko.nl houd een keer op. men noemt dit pyramide spel, dat moet je dus nooit aan beginnen want het is willens en wetens mensen die niet nadenken geld uit de zakken kloppen. Thax voor je uitleg en advies!