Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : petitie/bezwaar maken tegen de minifilm Submission

hardtodrive
29-08-2004, 16:42

Geachte dames/heren, jongens en meisjes Onderwerp film Submission van theo van gogh en mevrouw Hirsi spreekt iedereen aan. Laten we eens iets ondernemen. Laten we eens massaal een brief sturen naar AT5 NCRV. Want deze twee zenders zullen die waardeloos film tonen. Dan ondernemen we in ieder geval wat tegen dit stel. Laat je eens gaan. Geef aan wat je zou kunnen en wat we als actie tegen deze film kunnen ondernemen. Om te beginnen hier wat adressen van: NCRV: http://info.omroep.nl/ncrv/ AT5: www.at5.nl Theo van Gogh: www.theovangogh.nl/indexc.html VVD: www.vvd.nl Tweede kamer: www.tweede-kamer.nl/ Ik ben benieuwd naar jullie adviezen en alvast bedankt, Ab

Peej
29-08-2004, 16:58
Pleur toch op met je gezever joh. Die film is niet eens vertoond en jij gaat er al een petitie tegen starten. Zou je niet beter eerst even naar die film kunnen gaan kijken voordat je hem beoordeelt en afkraakt. Echt een achterlijke actie dit. Mijn advies aan jou: "Je moet geen auw roepen voordat je (misschien) geslagen wordt".

batata112
29-08-2004, 17:24
Origineel gepost door Peej Pleur toch op met je gezever joh. Die film is niet eens vertoond en jij gaat er al een petitie tegen starten. Zou je niet beter eerst even naar die film kunnen gaan kijken voordat je hem beoordeelt en afkraakt. Echt een achterlijke actie dit. Mijn advies aan jou: "Je moet geen auw roepen voordat je (misschien) geslagen wordt". waarom hoor ik je dit nooit zeggen als we het hebben over de NMO? ach ja vergeten het somalische troetelkindje wordt ongeacht alles beschermd. zelfs als zij een ( en ik overdrijf niet) oorlog zal gaan uitlokken hier in nederland

CitriC
29-08-2004, 18:37
Trek je niets aan van dat gedoe, met hun haat jegens de Islam zitten ze alleen zichzelf dwars en ons niet!