Bekijk originele versie : Eet probleem ????
Salaam Allemaal .
Ik had een vraagje ik ben bang dat ik een eet probleem heb ik bedoel ik eet normaal nooit veel en nu eet ik de heledag door ja ik bedoel zou dit lijden naar en eet probleem ?
En jullie weten zeker geen site waar ik kan op zoeken waardoor een eet probleem veroorzaakt kan worden ?
Me moeder denkt dat ik wel een eet probleem heb
Ik hoop van nie want dit is echt erg ik eet zo veel nie meer normaal :(
Please help me dankje wel alvast
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:.
niet dta ik weet.......ik eet ook de helle daag door...ga ff ff opletten op mijn lijn.......NOT
=emsoem=
Origineel gepost door berkania15
Salaam Allemaal .
Ik had een vraagje ik ben bang dat ik een eet probleem heb ik bedoel ik eet normaal nooit veel en nu eet ik de heledag door ja ik bedoel zou dit lijden naar en eet probleem ?
En jullie weten zeker geen site waar ik kan op zoeken waardoor een eet probleem veroorzaakt kan worden ?
Me moeder denkt dat ik wel een eet probleem heb
Ik hoop van nie want dit is echt erg ik eet zo veel nie meer normaal :(
Please help me dankje wel alvast
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Sallem meid,
Hoelang heb je het al? Het kan ook de stress komen.
Maar hier heb je een link naar een site, Insha Allah heb je daar wat aan.
http://www.sabn.nl/
thanks angel voor die site k wil er ook even naar kijken :blauwkus:
Origineel gepost door berkania15
butterfly1983
ik weet denk ik waar door het komt dat gene verplaats ik naar eten denk ik maar ik denk tog dat ik een eet probleem heb !
mag ik wat vragen..?
ben je veel aangekomen?
graag gedaan meiden.
Berkania, aangezien het ongeveer een week of twee is, is het heel goed mogelijk dat door stress komt, of doordat je ergens mee zit.
Soms heb ik ook van die buien, maar die duren een dagje of twee.
ik heb altijd maat 36 gehad en sinds januari werk ik enorm veel naarbinnen ik ben nu 58 kilo ongeveer en ben maar 1.60 lang heb ook maat 38 k wil ook graag weten of ik een stoornis heb...(soms zelfs maat 40) ben niet dik maar aan de mollige kant en word er soms echt down van
Origineel gepost door Chaimaa
ik heb altijd maat 36 gehad en sinds januari werk ik enorm veel naarbinnen ik ben nu 58 kilo ongeveer en ben maar 1.60 lang heb ook maat 38 k wil ook graag weten of ik een stoornis heb...(soms zelfs maat 40) ben niet dik maar aan de mollige kant en word er soms echt down van
chaimaa, je moet alleen oppassen dat je niet meer aankomt, want dat zou niet goed zijn. voor jouw lengte moet je ongeveer 55 kg wegen, dus 58 is niet erg, maar niet meer!!!
hier kun je kijken of je het juiste gewicht hebt.
Chaimaa, ik heb net voor jou gekeken en je bent ietsjes te zwaar.
http://www.innerned.com/gewicht.html
Origineel gepost door angel21
chaimaa, je moet alleen oppassen dat je niet meer aankomt, want dat zou niet goed zijn. voor jouw lengte moet je ongeveer 55 kg wegen, dus 58 is niet erg, maar niet meer!!!
ik weet het...ik ga inchaillah midden januari op fitness..1x per week 4x per maand en meer gezond gaan eten..ik heb het vorig jaar geprobeerd maar ik heb gefaald..ik kon het gewoon niet..het is zo moeilijk..vooral je omgeving speelt een grote rol...
Ja ik ook chaimaa ik weet wat je bedoelt hihihi
thuis noemen ze me altijd dikke :huil:
Origineel gepost door angel21
hier kun je kijken of je het juiste gewicht hebt.
Chaimaa, ik heb net voor jou gekeken en je bent ietsjes te zwaar.
http://www.innerned.com/gewicht.html
Thanks sweety :Iluvu: gelukkig heb ik niet een echt zwaaare overgewicht..aan die kilootjes valt wel wat aan te doen :rolleyes:
Chaimaa van fitnes val je nix af dat zeggen ze maar het duurt langg voordat je afvalt je moet minder eten NOU DAT MOET IK NODIG ZEGGEN NU HAHHHAAHAHA maar ja ik kan echt nie stoppen met eten ik heb gewoon die drang van EET !
haha ewa beter dan thuis op me luie reet zitten...ik ga ook proberen minder te eten...maar ik weet niet hoe het komt ik eet niet echt veel ofzo maar toch kom ik snel aan :rolleyes:
Origineel gepost door butterfly1983
kijk die voedingsdeskundige die gaat eerst kijken waarom jij opeens zoveel eet...wat de oorzaak van dat is. En ze zal je daar bij helpen.
Ik denk dat bij jou berkania15 misschien een of ander oorzaak is waarom je ineens meer eet. Maar omdat het nu al twee weken zo is adviseer ik jou echt om naar een voedingsdeskundige te gaan, voordat je in dit patroon blijft.
ik weet waar het bij mij aan ligt
Salaam berkania15 ,
Ik denk ook niet dat je iets van een eetprobleem(boulimia) hebt.Ook al eet je 50 keer op een dag..de hoeveelheid speelt ook een rol.En natuurlijk weer na zo eetbui het weer uitspugen.Je moet nu uitkijken dat je er geen gewoonte van maakt zoveel en vaak te eten..Het is moeilijk het je zelf weer af te leren.Je maag gaat zich uit rekken en neemt geen genoegen met wat minder...En ik geloof ook dat eten tussen onze oren zit..Ik ben een echte emotie-eter.Ik hoef me rot te voelen(of stress) dan ga ik naar eten grijpen...
Net als Chaimaa ben ik ook een aantal kilo's bijgekomen het laatste jaar.Vorig jaar woog ik 54 Kg (ben 1.60m) en nu weeg ik 60 kg...
Als ik je een tip mag geven moet je als je zo een drang hebt om te eten dat je dan voor jezelf afleiding gaat zoeken...(makkelijk gezegd dan gedaan ..Ik weet het :D )...
Beslama
Origineel gepost door jimpie
Salaam berkania15 ,
Ik denk ook niet dat je iets van een eetprobleem(boulimia) hebt.Ook al eet je 50 keer op een dag..de hoeveelheid speelt ook een rol.En natuurlijk weer na zo eetbui het weer uitspugen.Je moet nu uitkijken dat je er geen gewoonte van maakt zoveel en vaak te eten..Het is moeilijk het je zelf weer af te leren.Je maag gaat zich uit rekken en neemt geen genoegen met wat minder...En ik geloof ook dat eten tussen onze oren zit..Ik ben een echte emotie-eter.Ik hoef me rot te voelen(of stress) dan ga ik naar eten grijpen...
Net als Chaimaa ben ik ook een aantal kilo's bijgekomen het laatste jaar.Vorig jaar woog ik 54 Kg (ben 1.60m) en nu weeg ik 60 kg...
Als ik je een tip mag geven moet je als je zo een drang hebt om te eten dat je dan voor jezelf afleiding gaat zoeken...(makkelijk gezegd dan gedaan ..Ik weet het :D )...
Beslama
precies...ik woog 53...ik leef elke dag in depressie en stress(en dan bedoel ik echte stress) en krijg dan een drang om de koelkast open te trekken..soms vind ik niks en begin ik in kastjes te zoeken...gelukkig heb ik internet nog waar ik over deze dingen kan praten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.