Bekijk originele versie : mijn neef .....just for the ladizz...
Hey dames, ben effe in de war
een neef van mij uit marokko zit altijd maar te belle en liet me in marokko nooit los, we leve er in 1 huis en hij doet altijd heel aantastelijk enzo.Ik beschouw hem als mijn oudere broer en niet als mijn toekomstige man ofso .hij stond so elke avond met mijn moeder in de keuken over mij te babbele, hij heeft mijn moeder meskina zot gemaakt, mohime zo was het dus een hele vakantie...hij is lief, mooi, heeft gestudeerd,.....tbarkelah 3lih!!! maar hij wil nooit begrijpe dat ik hem als broer beschouw en dat ik nooit met hem zou kunne trouwe , bedoel je kan je bed toch ni dele met iemand die je als broer beschouwt?????????????????
maar et is elmakteb
dames,graag jullie mening of hulp aub
thx :confused: :(
nesrine18
29-08-2004, 16:27
Huh?? Betasten??
Sorry dat zou ik als een belediging zien??
Geen schaamte...en zo''n man wil je niet leren kennen...believe me!
ja echt betaste, maar ik ben mselma dus duw ik hem wel weg ...so don't worry
nesrine18
29-08-2004, 16:30
Origineel gepost door sarael
ja echt betaste, maar ik ben mselma dus duw ik hem wel weg ...so don't worry
Jah Dat bedoel ik niet meid.......Maar jouw vraag is dus of het mogelijk is om met hem te trouwen....waarom zou je dat doen...notabene een Familie lid dat schaamteloos handelt......Subhana allah!!
oepsi had et verkeerd geleze!!!
weet ni zijn moeder, vader en zusse zitte altijd te zage over hem
so van jullie zoude een ideaal koppel vorme enzo echt om van te ......
je hebt gelijk!!!!!!!!
jamelia_lalala
29-08-2004, 16:36
ik heb ook een neef die helemaal gek is van mij (hamdoelilah hij betast me niet anders had ie het wel gevoeld) en ja ik beschouw hem ook als een broer van me en zo maar die zit het wel echt zitten om met mij te trouwen ik kan ook niet inzien mijn bed met hem te delen vind ik erg vies maar erg is dat mijn ouders hem wel leuk vinden :( dat is wel wat erg!!! dus weet ik het ook niet
L7hobi_zina
29-08-2004, 18:16
Zit met het zelfde probleem.. :(.. alleen ik heb mijn mannetje ook..
inspectagadget1
29-08-2004, 18:20
Ik zou rustig afwachten en kijken waar het lot je brengt
bij mij zien mijn ouders hem ook wel zitte, maar ze verplichten mij totaal niet. gelukkig
alhoceima_ladyy
29-08-2004, 18:48
Ik zou het als eerst tegen je moeder zeggen en vragen of zij het aan hem kan vertellen. Zeg gewoon dat je liever niet voor een neef gaat, want die zie je gewoon als een broer.
Succes verder:zwaai:
nesrine18
29-08-2004, 19:29
oepsi had et verkeerd geleze!!!
weet ni zijn moeder, vader en zusse zitte altijd te zage over hem
so van jullie zoude een ideaal koppel vorme enzo echt om van te ......
je hebt gelijk!!!!!!!!
OOh dus jij denkt dat het wel zou kunnen??
Lieve schat....kijk niet naar wat de ouders willen...maar kijk naar je zelf....wat wil jij??
nesrine18
29-08-2004, 19:33
Ik heb ook heel veel neven die graag naar Nederland zouden willen komen....en ze zeggen ook steeds ''ooh wat zouden jullie goed bijelkaar passen etc'''...verschrikkelijk.....We kregen opeens bezoek van een neef...jaren lang niet gezien...hij heeft via via gehoord dat ik kan trouwen etc...moehiem hij kwam opeens aanzetten....ooh je had zijn gezicht moeten zien toen mijn pa hem de deur aan wees......niet leuk...maar toch grappig....
Meid doe wat je hart zegt.....er zijn hier genoeg leuke jongens die wel wat in jou zien....
Neef?? Jah je kan met hem trouwen.......maar of je dat smakelijk vind I don''t know.....:)
ik zou et ni kunnen echt waar!!!!
ik geef toe dat toen ik iedereen zo rond mij hoorde zage van : komaan hij is knap , is slim , blablablabla.. en op dat moment zei ik wel van ja ik zou wel met hem kunne trouwe enso....
ma na een paar dage was dat gedacht trug verdwene dus
thnx meid ik ben echt opgelucht
by the way ik heb er daarnet met mijn moeder over gesproken en ze zei dat ikzelf mijn keuze moest maken
oooh i love my mum so much
nesrine18
29-08-2004, 19:43
ik zou et ni kunnen echt waar!!!!
ik geef toe dat toen ik iedereen zo rond mij hoorde zage van : komaan hij is knap , is slim , blablablabla.. en op dat moment zei ik wel van ja ik zou wel met hem kunne trouwe enso....
ma na een paar dage was dat gedacht trug verdwene dus
thnx meid ik ben echt opgelucht
by the way ik heb er daarnet met mijn moeder over gesproken en ze zei dat ikzelf mijn keuze moest maken
oooh i love my mum so much
Alhamdoelilah!!! Je moet je ma gewoon vertellen waar je mee zit...je moeder kan je niet dwingen schat....alhamdoelilah je weet wat je wilt...maak daar dan ook gebruik van insha allah.....
Moge allah swthl je helpen...Koel jamie3an almoeslimien insha allah!!
Mocro4eva
29-08-2004, 19:43
Met alle respect, hij moet zijn poten thuishouden. Lieve meid, leg aan je moeder uit dat je niet met hem wilt trouwen en zij kan het aan hem vertellen, sinds hij blijkbaar niet naar jouw wilt luisteren. Wees in ieder geval voorzichtig als je in Marokko bent en blijf vooral nergens alleen met hem in je buurt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.