Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Er zijn ruzies... en er zijn RUZIES!

marocaan18
29-08-2004, 16:13

HALLOWWWW ik heb echt tijdje nagedacht om een geschikte orginele topic te bedenken..... hierbij dus: Nou iedereen die wel eens een relatie heeft gehad weet hoe het is om wel eens ruzie te hebben met je geliefde.... het kan klote zijn, of het kan juist precies goed uitkomen zodat je dan eindelijk van hem/haar af bent...Er is dus sprake van een geplande ruzie als het ware. Wie heeft wel eens express ruzie gemaakt met ze vrindin of vriend omdat hij/zei je helemaal gek maakte....??? :rolleyes: En nog iets.... Als je ruzie hebt met je geliefde zou jij de eerste stap zetten of wacht je lekker af?!?!?! :confused: Daar zitten risicos aan vast... zoals dat het vogeltje dan oppeens gevlogen is. nou kom maar op people.... vertel!

ladyfaya
29-08-2004, 16:18
Origineel gepost door marocaan18 HALLOWWWW ik heb echt tijdje nagedacht om een geschikte orginele topic te bedenken..... hierbij dus: Nou iedereen die wel eens een relatie heeft gehad weet hoe het is om wel eens ruzie te hebben met je geliefde.... het kan klote zijn, of het kan juist precies goed uitkomen zodat je dan eindelijk van hem/haar af bent...Er is dus sprake van een geplande ruzie als het ware. Wie heeft wel eens express ruzie gemaakt met ze vrindin of vriend omdat hij/zei je helemaal gek maakte....??? :rolleyes: En nog iets.... Als je ruzie hebt met je geliefde zou jij de eerste stap zetten of wacht je lekker af?!?!?! :confused: Daar zitten risicos aan vast... zoals dat het vogeltje dan oppeens gevlogen is. nou kom maar op people.... vertel! ik heb veel ruzie met mijn geliefde... heel erg veel .. maar dat is gewoon zijn eigen schuld.. ik bedoel ik ben lief voor hem.. maar boen.. en kook... enzo voor hem... alleen sommige vlekken krijg ik er niet uit.. en dan zit ik daar maar me kapot te boenen maar ze gaan er gewoon niet uit :kwaad: kijk en daarom heb ik juist vaak ruzie met hem... maar het komt na een tyd van zelf wel weer goed hoor.. gewoon bleekmiddel gebruiken.. :D .. je kent mijn vriend tog wel of niet... jaa is een goedde vriend van jou cousina.. mijn vriend is BOND..... COUSINA BOND :zwaai:

mazhar
29-08-2004, 16:26
:lol: je bent gek woelahila tboehrijed

missmocrogirl
30-08-2004, 01:08
wuhhahhahahahah die is goed !!!

Daarom
30-08-2004, 05:39

Origineel gepost door La__Haine Als hij mijn haramvriendje is GEEN DENKEN AAN DA IK ET EERST BIJLEG NO WAY!!!! Zijde ZOT?????? Enkel als et mijn fout is anders niet!!!! Maar als hij mijn man is dan zou ik wel et eerste stap nemen om et bij te leggen. Ook al is het nie mijn fout. Want als ik getrouwd ben met mijn man dan isda omda ik om hem geef en van hem hou en zulke situaties zou ik er echt nie tegekunne. En door koppig te blijven doen gooi je zo enkel maar meer hout bij et vuur. Praten is et oplossing et proberen bijleggen de vraagtekens beantwoorden en niet meer dezelfde fout maken. Zodat jullie zich achteraf beter zullen voelen maar soms is het wel goed om effe tegen elkaar uit te vliegen (zonder geweld dan! ) want da lucht op. Ik zou gek worden moest ik een man hebben die nooit kwaad word en alles binnenhoud alhoewel ik weet dat de bom toch ooit zou ontploffen. Ik denk dat niemand daar tegen zou kunnen. Maar et beste is gewoon op een volwassen manier discussieren dan gaan ruzie maken. ;) En als het u Halal-vriendje is? :maf: Back naar het onderwerp: K ben te koppig om een ruzie bij te leggen, maakt me niet uit met wie. :huil:

lhouceimagirl1
30-08-2004, 12:56
Origineel gepost door Daarom En als het u Halal-vriendje is? :maf: Back naar het onderwerp: K ben te koppig om een ruzie bij te leggen, maakt me niet uit met wie. :huil: whahahahaha die is :goedzo:

mazhar
30-08-2004, 12:58
ik geef ni toe, tenzij het mijn fout is maar dat zal wel neit zo zijn :ego:

zarazet
30-08-2004, 15:22
salaam, Ikzelf ben veel te koppig om het bij te leggen dus meestal zet ik de eerste stap niet!!!!

cheekygirl
30-08-2004, 15:57
Origineel gepost door zarazet salaam, Ikzelf ben veel te koppig om het bij te leggen dus meestal zet ik de eerste stap niet!!!! :hihi: me too

MissYnane
14-09-2004, 16:45
Nee ik doe dan niet zo moeilijk. Er is heeel veel nodig om mij boos te krijgen. Het leven is te mooi om lang boos tegen elkaar te blijven.

NietTeDissen
14-09-2004, 18:04
ewa ja....