Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mededeling

Oem-Nadir
07-10-2010, 21:43

Vrees Allaah! Ooit zullen jullie voor Hem verschijnen en denk niet in jezelf "Allaah zal me vergeven!". Velen hadden vertrouwen in goede hoop zonder berouw te tonen waardoor ze bedrogen werden door hun ijdele wensen en voor een strenge bestraffing stonden! O dienaren van Allaah, jullie zijn niet geschapen om in het harame te vervallen! Vrees Hem indien jullie ware gelovigen zijn! Moslims worden overal in de wereld door de vijanden van de islam vernederd, verkracht en uitgemoord en jullie praten hier openlijk over seks. Zouden jullie het graag hebben dat vreemde mannen zo met jouw zus, nicht of moeder omgaan? NEE! Doe dat ook andermans zus niet aan. Jullie zijn allemaal broeders van elkaar en de eer van jullie broeder moet heilig zijn! Zie hoe onze zusters vernederd worden door de vijanden van islam! Keer allemaal berouwvol terug tot Allaah en Hij zal jullie zeker vergeven indien j µullie niet terugkeren naar jullie vorige daden(lees: sekstopics!à) http://www.youtube.com/watch?v=eSsauzmZjbg&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=iYqKJ3h_1KA

Shaziaa
08-10-2010, 11:13
Wat een walgelijke titel. Schaam je!

Roosje79
08-10-2010, 11:25
La3anaki Allah ya oekhti! Als er iemand is die de Islam probeert te vernederen, dan ben jij het wel. Besef je wel dat de titel van je topic die jij als uitlokdoos gebruikt gevonden kan worden via google. Beter verwijder je de topic snel en kies je een andere titel. Nu gaan mensen denken dat de Imam op die kerkhufters lijken. Hij is gek, joh! Ze3ma onderwerp over vernederingen en kijk wat hij doet.. :eek:

Aardbeitje
08-10-2010, 15:39
Ik heb titel gewijzigd.. Met vriendelijke groet.

Oem-Nadir
08-10-2010, 15:52

SoebhanAllaah! Titel was met opzet provocerend zodat iederxeen het zou aanklikken en de boodschap zou lezen. Met een 'saaie' titel zou je weinig aantrekken

Aardbeitje
08-10-2010, 15:55
SoebhanAllaah! Titel was met opzet provocerend zodat iederxeen het zou aanklikken en de boodschap zou lezen. Met een 'saaie' titel zou je weinig aantrekken Jouw titel was ernstig en beledigend. Je hebt zelf gezien wat voor reacties je hebt uitgelokt.

MamaVanM
08-10-2010, 16:01
Ik heb titel gewijzigd.. Met vriendelijke groet. Vriendelijk bedankt! Ik zal mijn reactie ook verwijderen ;)