Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrij??

LZN
18-12-2002, 19:31

Als een kind uit een Islamitische familie geen moslim meer wenst te zijn, kan deze dan zonder problemen haar geloof verlaten? ben gewoon benieuwd. :confused:.

oujdia20
18-12-2002, 19:34
ben je alleen benieuwd of denk je er zelf aan??????????????????

SAMMYGIRL
18-12-2002, 19:37
ik denk niet dat die islamitische familie het dan zal waarderen terwijl ieder voor zichzelf moet kiezen :rolleyes:

moiself
18-12-2002, 19:51
De meeste moslims zijn darvoor te sterk gelovig -->gelukkig Gelooft ze in Allah?? --> Want als ze dat niet doet heeft het geen nut om haar te overtuigen. Als ze wel In allah geloofd kan je haar bang maken met de dood --> Je weet wat k bedoel DAG DES OORDEEL

Angel
18-12-2002, 19:56

Origineel gepost door one love Als een kind uit een Islamitische familie geen moslim meer wenst te zijn, kan deze dan zonder problemen haar geloof verlaten? ben gewoon benieuwd. :confused: Wat versta je onder problemen als ik vragen mag? Het is een ongelovelijk grote stap die iemand zet, om het Ware Geloof de rug toe te keren. Ik zal je wat vertellen. In de Islam is geen dwang in religie, dus niemand mag je dwingen om een bepaald geloof te volgen. Maar zodra je voor een geloof hebt gekozen in dit geval de Islam, kun je daar niet zomaar uit stappen. In de tijd van de Profeet(swt) waren er mensen die de Islam de rug wilden keren, maar er werd met hen gevochten, die mensen werden bestreden. Dus wat ik duidelijk wil maken is, iedereen is van harte welkom in de Islam, maar je krijgt het erg moeilijk als je er probeert uit te stappen. Maar dan is het alleen in dit wereldse leven. Over het hiernamaals, zal ik maar zwijgen, de straf daar is onbeschrijvelijk. Moge Allah(swt) ons daar voor behoeden.