Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kent er zelfgemaakte gezichtsmaskers?

asana
29-08-2004, 15:13

ja mensen het is zondag ik verveel me en wil graag eens wat scrubbing doen..yoghurt is de basis,kan er ik nog wat bijgooien? Liefs

nadorlady15
29-08-2004, 17:41
yoghurt, honing en citroen dat geeft je een heel zacht huid babyhuidje

misss_hina_zina
30-08-2004, 01:49
nadorlady moet je dat allemaal bij elkaar miksen en op je gezicht smeren?

Glimlachje
30-08-2004, 02:05
Ik denk het :confused: Valt het er niet af? :maf:

missyl
01-09-2004, 18:30

ik heb gehoord dat je alleen honing met yogert moet doen en ik denk dat de honing het bij elkaar houdt zodat het er niet vanaf valt..ik zelf heb het nooit geprobeert maar mn vriendin wel en die zegt ook dat je er een zachte huid van krijgt en de hoeveelheid is : 2 lepels honing en 2 lepels yogert : dit is wat mijn vriendin me heeft vertelt.. groetjes

nawal__z
01-09-2004, 18:47
Hoe lang moet je het laten zitten??

marokaansemeidd
05-09-2004, 14:28
Over die honing en yoghurt, Moet je daarna alleen met water wassen en daarna gezichtcreme opsmeren..?? of moet je alleen met water wassen en geen creme opsmeren...?

Samiatje
06-09-2004, 12:25
jah, heb da ook wel van gehoord: klein glaasje met yoghurt en 2 eetlepels honing, miksen op je gezicht, ff in laten werken(ze3ma) en dan afspelen, met lauw water denk k.. kga ut proberen, succes jullie;) Kus Samia

najla_snoepie13
29-08-2006, 12:49
nou ik ken er wel een paar die ik heb gevonde op internet ik zet et zo op dese topic

najla_snoepie13
29-08-2006, 12:51
nou hier zijn ze dan Gezichtsmaskers Doel: een gladde en frisse huid Boodschappen: 1 banaan, room of kwark Bereiding: prak de banaan met de room of de kwart tot een stevige massa Inwerktijd: 15 minuten Verwijderen: met warm water Doel: voeding voor een droge huid Boodschappen: 1 eierdooier, vers wortelsap, een paar druppels olijfolie Bereiding: roer alles tot een gladde massa Inwerktijd: 30 minuten Verwijderen: met warm water Doel: een grondige en diepe reinigingsbeurt Boodschappen: gist, warme meld Bereiding: roer de gist met de warme melk tot een papje Inwerktijd: laten zitten tot het masker droog is Verwijderen: met lauw water Doel: puistjes bestrijder Boodschappen: kopje gesneden aardbeien, 1 eiwit, 2 theelepels honing Bereiding: mix de ingrediënten goed door elkaar in een blender tot het een egale pap is Inwerktijd: 20 minuten Verwijderen: met een plens water Doel: verkleint je poriën Boodschappen: 4 eetlepels cacao poeder, 4 eetlepels volle melk Bereiding: mix de cacaopoeder en de melk door elkaar tot je een dikke massa hebt Inwerktijd: voor een normale huid 10 min, voor een vette huid 20 min Verwijderen: dep met een natte handdoek, en haal de restjes er met koud water af Doel: een glad en puistloos hollywoodhuidje Boodschappen: 2 eetlepels havermout, 1 opgeklopt eiwit Bereiding: meng de ingrediënten Inwerktijd: 20 minuten Verwijderen: dep met een tissue, spoel af met warm water, en eindig met een plens koud water (om je poriën te sluiten) Doel: een stevige huid Boodschappen: 1 eetlepel honing, 1 eiwit, 1 theelepel glycerine, bloem Bereiding: mix de ingrediënten goed door elkaar. Voeg als laatste beetje bij beetje bloem toe. Meng tot er een papje ontstaat Inwerktijd: 10 minuten Verwijderen: met warm water Droge, jeukende huid Benodigdheden: theelepels honing, 3 eetlepels gepureerde avocado, eiwit van 1 ei, 1 kleine, gekoelde, smetteloze, stalen kom. Bereidingswijze: mix en pureer de ingrediënten in de kom en breng aan op een vochtig, schoon gezicht. Vermijd de ogen en het gebied daaromheen. Laat 10-15 minuten intrekken. Ontspan en reinig met lauwwarm water. Droge huid Benodigdheden: 1 eierdooier, 1 theelepel honing, ½ tot 1 theelepel olijfolie, 1 vitamine E capsule. Bereidingswijze: mix het allemaal samen. Verdeel over een vochtig gezicht en hals en laat het 20 minuten intrekken. Reinig met lauwwarm water. Effen gezicht (gecombineerde tot normale huid) Benodigdheden: 2 eetlepels poedermelk, 1 kleine komkommer (geschild en gepureerd), 2 theelepels normale yoghurt. Bereidingswijze: mix en maal alle ingrediënten samen tot een gladde eenheid. Aanbrengen op het gezicht. Vermijd de ogen en laat het 20 minuten intrekken. Verwijder met lauwwarm water. Rozenwatermasker (verzachtend masker voor gecombineerde tot normale huid) Benodigdheden: 1 kleine komkommer, 1 theelepel gewone yoghurt, 3-4 druppels rozenwater. Bereidingswijze: maal alles fijn en breng aan op een vochtige huid en laat 10-15 minuten zitten. Vermijd de ogen en het gebeid eromheen. Afspoelen met koel water en klaar. Heerlijk fris. Appelgezichtsmasker (vette tot gecombineerde huid) Benodigdheden: 1 kleine tot middelgrote appel (geschild, in plakjes en zonder klokhuis), 3 eetlepels honing, 1 eetlepel zetmeel. Bereidingswijze: pureer de stukjes appel met een vork en voeg de honing en zetmeel daaraan toe. Mix het samen. Verdeel over je gezicht en hals en laat het 15 minuten intrekken. Spoel af met koel water. Perzikmasker (vette tot gecombineerde huid) Benodigdheden: 1 eetlepel gewone yoghurt, 2 eetlepels havermout, 1 eetlepel honing, 1 middelgrote perzik of nectarine (geschild en gepureerd). Heb je een normale tot droge huid, vervang dan de perzik door 1 kleine banaan. Bereidingswijze: mix de ingrediënten en breng het op een vochtig, schoon gezicht aan en laat het 20 minuten intrekken. Reinig met lauwwarm water en verwijder alle resten van het masker met een watje. doei

mocro-hasnae
16-11-2009, 12:45
heel erg bedankt meiid !! Je bentt toppiee.