Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gelukkig of niet........

lhouceimagirl1
29-08-2004, 15:00

salam allemaal, ik vraag me vaak af of er mensen zijn die zich 100%gelukkig voelen. ik denk het niet, iedereen mist iets in zijn/haar leven. de ene mist liefde, de ander geld, de ander aandacht enz enz.... als iemand ons vraagt ewa alles goed, antwoorden we altijd met alhamdoelilah of ja het gaat goed alhadoelilah,terwijl we van binnen eigenlijk een rot gevoel hebben. :zwaai:

thement_return
29-08-2004, 15:02
Origineel gepost door lhouceimagirl1 salam allemaal, ik vraag me vaak af of er mensen zijn die zich 100%gelukkig voelen. ik denk het niet, iedereen mist iets in zijn/haar leven. de ene mist liefde, de ander geld, de ander aandacht enz enz.... als iemand ons vraagt ewa alles goed, antwoorden we altijd met alhamdoelilah of ja het gaat goed alhadoelilah,terwijl we van binnen eigenlijk een rot gevoel hebben. :zwaai: Nee niet iedereen is gelukkig en als iemand zegt dat die gelukkig is liegt. Daarom antwoorden wij ook met alhamdolilah meer kunnen wij niet zeggen meid.

mazhar
29-08-2004, 15:04
ik ben gelukkig alhamdoelillah er is weining dat ik nog zoek in mijn leven het mooie zit erin tevreden te zijn met wat je hebt :zwaai:

lady_khadija
29-08-2004, 15:04
klopt helemaal.....

thement_return
29-08-2004, 15:05

Origineel gepost door mazhar ik ben gelukkig alhamdoelillah er is weining dat ik nog zoek in mijn leven het mooie zit erin tevreden te zijn met wat je hebt :zwaai: ;) De een is gelukkig de andere niet

mazhar
29-08-2004, 15:07
das waar

lhouceimagirl1
29-08-2004, 15:12
dat is de vraag, ook al ben je gelukkig maar tog mis je iets in je leven

marocaan18
29-08-2004, 15:40
Afgelopen jaren ben ik echt compleet gelukkig hoor( ff afkloppen KLOP, KLOP)... ik mis niks en heb overal lol in ... moeilijk te geloven maar is echt waar. ik weet dat er een tijd komt dat ik weer down ben maar is al heel lang dat ik niet zoiets heb meegemaakt hamdoelilah:) thalla en iedereen die wel down is kussies van mij;)

lhouceimagirl1
29-08-2004, 15:45
Origineel gepost door marocaan18 Afgelopen jaren ben ik echt compleet gelukkig hoor( ff afkloppen KLOP, KLOP)... ik mis niks en heb overal lol in ... moeilijk te geloven maar is echt waar. ik weet dat er een tijd komt dat ik weer down ben maar is al heel lang dat ik niet zoiets heb meegemaakt hamdoelilah:) thalla en iedereen die wel down is kussies van mij;) alhamdoelilah, zo houden broeder :zwaai:

jamelia_lalala
29-08-2004, 17:35
nou als ik heel eerlijk mag zijn dan antwoord ik met : gelukkig? even opzoeken in de woordenboek ik heb nooit gelukkig geweest heb ik schrik voor!!! ik ben eenigst meisje en ik heb allemaal grootere broers heb geen moeder/dochter contact als de meeste meisjes en voel me erg eeenzaam dus ja ik hoop inscha'allah word ik later wat gelukkig!!

riffia_lady1
29-08-2004, 17:39
Origineel gepost door lhouceimagirl1 salam allemaal, ik vraag me vaak af of er mensen zijn die zich 100%gelukkig voelen. ik denk het niet, iedereen mist iets in zijn/haar leven. de ene mist liefde, de ander geld, de ander aandacht enz enz.... als iemand ons vraagt ewa alles goed, antwoorden we altijd met alhamdoelilah of ja het gaat goed alhadoelilah,terwijl we van binnen eigenlijk een rot gevoel hebben. :zwaai: je mag ook eigenlijk nie klage, want alles wat je hebt heb je van Allah swt gekrege en wanneer je klaagt klaag je dus ook over wat je van Allah swt hebt gekrege...!!!

Zaroka
29-08-2004, 17:56
nee, ik mis iets in mijn leven, maar wat??

alhoceima_ladyy
29-08-2004, 18:07
Ik ben gewoon tevreden, niet gelukkig maar tevreden. :)