Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Enige Manier Om Af te Vallen!!! Lees Dit!! BELANGRIJK!!

Artistic
07-10-2010, 05:03

Beste m.nl bezoekers, Ik wil graag mijn ervaringen met jullie delen. Ben iemand dat al zijn hele leven al te kampen heeft gehad met zijn overgewicht. Ik heb in het verleden echt alles geprobeerd om af te vallen maar tevergeefs. Na het proberen van alle soorten dieeten en verschillende soorten sporten( boksen, taekwondo, zwemmen, fitness,) had ik de hoop opgegeven. Ik had mezelf erbij neergelegd bij het feit dat ik altijd dik zou blijven. Ik woog 100 kilo en was 1.68, dat betekende dat ik ongeveer 32 kilo te zwaar was. Ik had een leeftijd van 18 jaar bereikt en wat de mooiste jaren van mijn leven hadden moeten zijn waren de meest depressieve jaren van mijn leven. Maar goed, dus nadat ik het had opgegeven had ik nergens meer zin in en niks boeide mij meer. Totdat ik dat ene meid tegenkwam en helemaal smoorverliefd op haar werd. Ik wist het zeker en ik wilde haar als mijn vrouw, maar om haar te overtuigen en haar aandacht zien te krijgen moest ik zien af te vallen. En uiteindelijk heb ik mij in de maand van mei ingeschreven op een fitnesszaal. Ik begon nog die dag met trainen, ik deed mijn trainingsspullen aan en voordat ik een tshirt aantrok deed ik een vuilniszak over mijn bovenlichaam en daarop mijn tshirt. Het kon mij voor het eerst niks schelen wat mensen van mij vonden of dachten. Nooit heb ik het langer dan 5 min kunnen volhouden op een loopband op een snelheid van 8.0km/uur maar deze dag hield ik het een hele uur vol nonstop. Mijn drang om voor haar te veranderen was zo groot dat ik niet kon falen. Dag in en dag uit bleef ik door trainen, na 2 dagen heb ik zelfs mijn eten zwaar aangepast. Ik dronk alleen maar water en mijn bestond alleen uit rauwkost zoals sla tomaat en konkommar en zelfs dit was 1 keer per dag. Ik kwam dagelijks thuis met blaren aan mijn voeten, maar zelfs dit weerhield mijn er niet van om te stoppen. Ik bleef maar doorgaan en zag elke dag de kilo's wegvliegen. Het was nu een maand later (juni) en ik was in totaal meer dan 25 kilo afgevallen. Ik kon mijn ogen niet geloven, en had nooit gedacht dat dit ooit mogelijk zou zijn. Ik woog uiteindelijk 73 kilo en aangezien ik nog in mijn pubertijd zat ben ik onwijs snel gegroeid ik was uiteindelijk 1.78 en 73 kilo. Ik heb uiteindelijk dat ene meid niet kunnen krijgen, maar ik ben haar tot de dag van vandaag dankbaar dat zij mij op de ene of andere manier kracht heeft gegeven om te doen wat ik nooit heb kunnen doen. En het is nu voor mij 4 jaar geleden en ben sindsdien altijd blijven trainen en ben nu een amateurbokser en mijn leven is perfect elhmdl. EN BEN ONWIJS TEVREDEN OVER MIJN LICHAAM!! Maar wat ik jullie nou hiermee duidelijk wil maken, is dat je je energie ergens vandaan moet halen. Of je nou bezig bent met een dieet, sport of wat dan ook. Je dient te weten waarvoor je het doet en jezelf er 100% voor te geven. Want alleen op deze manier kan je een droom laten uit komen. De Sleutel tot succes is AANLEIDING EN DOORZETTINGSVERMOGEN! Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. MVG Artistic. Ps: en als er mensen vragen hebben dan kunnen jullie mij gerust per pm benaderen. Ik wil graag weten of er meerdere mensen geinteresseerd zijn en dat we dan met een paar mensen een start kunnen maken. Ik ben bereid om mee te doen zodat ik jullie kan stimuleren en advies kan geven.

Naam_kwijt
07-10-2010, 07:36
Je bent na je 18de 10 cm in de lengte gegroeid????

sprankeltje
07-10-2010, 16:13
Mooi verhaal,goed van je! Leuk dat je dit me ons wil delen,uiteindelijk help je veel mensen door te laten inzien dat sporten echt wel een goed en gezonde middel is om je ideale gewicht te bereiken.

RckingRedHead
07-10-2010, 17:15
Mooi verhaal, ben blij voor je! Mijn broertje doet geen vuilniszakken maar een echt zweetpak aan als hij gaat sporten. Hij heeft ook maling aan anderen. :hihi: Zelf sport ik echt heel weinig.. kan de motivatie nooit opbrengen. :jammer:

Krullenboll__
07-10-2010, 19:16

Mooi verhaal, inspireert mensen. Bedankt voor het plaatsen van je verhaal!

Abriko0sje_
07-10-2010, 22:58
Wat at je op een dag? :o Goed van je!! :goedzo:

Artistic
08-10-2010, 01:39
Bedankt voor al jullie reacties mensen! Aangezien ik zelf in deze positie heb gezeten... Ik ben bereid om jullie te helpen en tips te geven. Dus als jullie specifieke details willen weten dan kunnen jullie deze gerust stellen! Ik wil graag weten of er meerdere mensen geinteresseerd zijn en dat we dan met een paar mensen een start kunnen maken. Ik ben bereid om mee te doen zodat ik jullie kan stimuleren en advies kan geven.

maroczina88
08-10-2010, 01:46
Petje af

Artistic
08-10-2010, 01:52
Petje af bedankt stadsgenootje! interesse misschien ? of heb jij het niet nodig :D

ta7amoesht_
08-10-2010, 17:00
Ik heb ooit eens gehoord dat dat echt niet goed was om te doen en dat het gevaarlijk was.. Heb et dus een vuilniszak 'aandoen'. Maar weet jij miss het verschil tussen dat doorzichtige afdekfolie en 'n vuilniszak?

Vydushki
08-10-2010, 21:21
Mooi dat een persoon die je zo ver van je af staat toch je inspiratie kon zijn. Toch heb je het maar mooi op eigen houtje gedaan! Mooi voorbeeld en zeker weer een inspiratie voor anderen. Moge Allah (swt) je voor die inspiratie belonen.