Bekijk originele versie : Toch maar vet verwijderen door Liposculptuur wie?
LaLouMar
06-10-2010, 22:44
Hallo Dames
Je kent het wel. Je hebt je hele leven gesport en je eet gezond. Je valt af maar er zijn bepaalde vetrollen wat genetisch of hormonaal zijn en maar niet verdwijnen met sporten. De enige wanhopig redmiddel is een Liposculptuur.
Ik heb bv aan mijn taille altijd een flink laag vet zitten. Ik ben nu heftig aan het sporten en ja... de plekken waar je niet wilt afvallen die slanken eerst af.
Ik heb nu 2 zwangerschappen achter de rug gehad en ik overweeg om de ingreep te doen. mijn doel is om met te sporten flink af te vallen en de vet wat niet af wilt te liposculpturen
Wie heeft dit gedaan?
waar hebben jullie het gedaan en wat was jullie ervaring?
is het wat jullie hebben verwacht?
Zijn er ook vrouwen hier die ook interesse hebben net als ik?
Ik weet dat er een taboe heerst onder de Marokkaanse vrouwen over dit onderwerp, maar ik hoop dat sommige openhartig hierover kunnen discussiëren.
ben benieuwd naar jullie reactie
heb het nooit gedaan, en zal ook nooit overwegen om het te doen. Sporten en dieten hoe zwaar het ook is, en de plekjes waar de vetrolletjes niet willen verwijderen, die neem ik er dan maar mee ;-)
Succes in ieder geval!!
LaLouMar
10-10-2010, 16:02
heb het nooit gedaan, en zal ook nooit overwegen om het te doen. Sporten en dieten hoe zwaar het ook is, en de plekjes waar de vetrolletjes niet willen verwijderen, die neem ik er dan maar mee ;-)
Succes in ieder geval!!
Mijn sportschema bestaat uit 5x week trainen
spinning bodypump hardlopen en nog eens gewichten. ik sport heel mijn leven en geef ook sportlessen. ben ook een bewusteter.
heb hiernaast mijn werk en 2 kinderen ben altijd actief.
en ja toch zijn er vetophoping die niet weg te krijgen zijn. heb op mijn taille maat 40/42 en op de heupen 36. verhouding klopt niet. heb altijd problemen met broeken. vooral spijkerbroeken.
misschien zijn er nog meer vrouwen hier die dit herkennen
Muslim_NL
10-10-2010, 17:41
NOOIT doen.
LaLouMar
11-10-2010, 13:33
NOOIT doen.
vertel? spreek je uit ervaring?
Vydushki
11-10-2010, 20:43
Je kunt een brede botstructuur hebben en een trage stofwisseling (door bepaalde functies in de hypofyse) maar overgewicht is niet genetisch bepaald. Ook jij kunt afvallen op de normale manier. Overigens is cosmetische chirurgie niet toegestaan in de Islam.
Muslim_NL
11-10-2010, 22:05
vertel? spreek je uit ervaring?
Nee hoor, ik ben niet vet en ook niet geweest. Ik eet gezond, beweeg voldoende, kan mijn eetbehoefte beheersen, niet dagelijks chips, ook niet om de dag.
Maar ik heb wel eens gelezen dat zo een liposuctie flink fout is gegaan waarna de patiënte is overleden. Meerdere keren zelfs.
Muslim_NL
11-10-2010, 22:09
Je kunt een brede botstructuur hebben en een trage stofwisseling (door bepaalde functies in de hypofyse) maar overgewicht is niet genetisch bepaald. Ook jij kunt afvallen op de normale manier.
Overigens is cosmetische chirurgie niet toegestaan in de Islam.
Ik lees altijd dat overgewicht ten dele WEL genetisch bepaald is. Maar er is zoveel genetisch bepaald. Als je genetische aanleg hebt, maar je eet normaal, ben je niet zo snel een obesitaspatiënt.
Ik vind de zin die jij schreef die ik nu dikgedrukt heb, overigens heel belangrijk!!
Vydushki
12-10-2010, 11:50
Wat erfelijk is aan overgewicht zijn de dingen die ik in mijn post noemde. ;)
je hebt iets nieuws tegenwoordig
http://www.womanxyz.com/2010/10/afvallen-de-nieuwste-methode/
Dit is echt gestoord :maf2:
Een piercing nemen voor zoveel geld om niet te eten. :maf:
Marokkaantje001
12-10-2010, 13:02
Probeer eens body styling.
Helpt tegen probleemzones. Heb al veel positieve reacties gezien derover. (In mijn omgeving)
Vriendin van m'n moeder had echt dikke heupen, helemaal weg door body styling. Oud buurvrouw had een probleembuik, ook weg.
Volgende maand begin ik ook. Ik zal je laten weten hoe het is verlopen. :)
Beauty85
12-10-2010, 18:00
De moeder van kanye west is overleden door lipsuctie he, toen ik dat hoorde dacht ik echt van neeeee dat doe ik dus nooit! Allah ey hfad.
Kijk eens op www.figuri.nl, die hebben andere alternatieven om plaatselijke vetophopingen aan te pakken, het is wel prijzig maar werkt wel!
NuFFniet
12-10-2010, 18:25
heftigggg :hihi:
is net als vroeger dat mensen tijdelijk hun kaken op elkaar lieten naaien zodat ze alleen maar vloeibaar voedsel konden nuttigen
Pakeezah
12-10-2010, 21:14
Mijn sportschema bestaat uit 5x week trainen
spinning bodypump hardlopen en nog eens gewichten. ik sport heel mijn leven en geef ook sportlessen. ben ook een bewusteter.
heb hiernaast mijn werk en 2 kinderen ben altijd actief.
en ja toch zijn er vetophoping die niet weg te krijgen zijn. heb op mijn taille maat 40/42 en op de heupen 36. verhouding klopt niet. heb altijd problemen met broeken. vooral spijkerbroeken.
misschien zijn er nog meer vrouwen hier die dit herkennen
Meestal is het toch omgekeerd :confused: bredere heupen smalle taille...
Anyway als jij denkt dat je het uiterste eruit heb gehaald maar het werkt niet dan zou ik idd overgaan op stap 2 en in jouw geval is dat de plastische chirurg en meid er heerst alleen onder de marokkanen taboe ik zou het ook wel doen als ik jou was... ga iig voor een vrijblijfend gesprek naar een goed erkende cosmetische chirug en kijk wat de opties zijn!
Succes meid!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.