Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kapsones en De ONDERGANG van M.Dames

Pagina's : [1] 2 3

LZN
29-08-2004, 12:58

Salaam oe geleikoem , vinden de heren dat de meeste marokaanse dames te veel kapsones hebben ik denk persoonlijk dat het steeds erger word...wat heeft dat nou te maken met de ondergang van onze lieve dames? het betreft het volgende theorie van mij : dames krijgen kapsones van marokaanse afkomst ze denken dat ze lopende prinsesjes zijn :D vervolgens worden de heren (mgarba) zo moe van het steeds proberen en geweigerd worden....dat ze hun lof ergens anders gaan zoeken! B.V bij de Nederlandse dames want, die houden wel van marokanen zoals de meesten weten ;) dus uiteindelijk leid dat naar de volgende conclusie: De marokaanse dames worden oud en niemand wil hun meer....zo sterft onze ras uit :eek: :( :verdriet: dus dames hopelijk nu wat minder kapsones want, geloof me deze theorie klopt uiteindelijk wel :D maga salaam p.s : dit geld NIET voor ALLE marokaanse dames...want, je hebt hele lieve dames :o Miauwwwww Yamie ;).

Maisam
29-08-2004, 13:03
Origineel gepost door ZooFree Salaam oe geleikoem , vinden de heren dat de meeste marokaanse dames te veel kapsones hebben ik denk persoonlijk dat het steeds erger word...wat heeft dat nou te maken met de ondergang van onze lieve dames? het betreft het volgende theorie van mij : dames krijgen kapsones van marokaanse afkomst ze denken dat ze lopende prinsesjes zijn :D vervolgens worden de heren (mgarba) zo moe van het steeds proberen en geweigerd worden....dat ze hun lof ergens anders gaan zoeken! B.V bij de Nederlandse dames want, die houden wel van marokanen zoals de meesten weten ;) dus uiteindelijk leid dat naar de volgende conclusie: De marokaanse dames worden oud en niemand wil hun meer....zo sterft onze ras uit :eek: :( :verdriet: dus dames hopelijk nu wat minder kapsones want, geloof me deze theorie klopt uiteindelijk wel :D maga salaam p.s : dit geld NIET voor ALLE marokaanse dames...want, je hebt hele lieve dames :o Miauwwwww Yamie ;) Zelf meegemaakt ?

nadoria_zinador
29-08-2004, 13:11
Nee daar heb je gelijk in. Maar je weet de meiden van tegenwoordig:p Ik ken veel meiden die overdreven veel kapsones hebben, is best wel zonde, maar ze denken dat ze alles zijn. Maar het komt goed insha'Allah:D

lhouceimagirl1
29-08-2004, 13:20
er zit zeker wat waarheid in jou verhaal, veel meiden zijn zoo kieskeurig.

Maisam
29-08-2004, 13:43

Origineel gepost door ZooFree nee maar wallah he zonder grappen..ik hoor steeds meer vrienden van me die serieus zijn en ene vrouw zoeken en die alles hebben wat nodig is...klagen? :confused: over dat punt gewoon en dat de "goede" meisjes niet te vinden zijn..en dan moeten ze het toch weer via hun moeder gaan doen want, die kent ze wel...begrijp je? Ja dat is zeker jammer...Maar ja je hebt ook heren die kasones hebben....en te kieskeurig zijn.....(zoals me neven)... :)

lhouceimagirl1
29-08-2004, 14:08
Origineel gepost door DeBeste Ja kieskeurig moet ook toch,niet TE maar je moet er wel je hele leven mee delen dus aan ene kant begrijp ik het wel,tja wat kapsones betreft sommige doen te erg alsof ze alles zijn enzo terwijl ze savonds in de challenge met hun bil staan te schudden :banana: maar voor die goeie meisjes snap ik het wel,wat moet je dan als je op straat loopt en iemand spreekt je aan ofzo moet je daar dan op in gaan?Gezellig op straat een praatje maken....en als je dan door loopt heb je meteen kapsones :hihi: de meeste kijken gewoon de kat uit de boom en dan moet de jongen maar iets meer moeite doen :ego: maar je hebt wel gelijk sommige zijn TE...maar aan andere kant zo hoort het ook als een meisje moeilijk is als je haar zo kan regelen dan weet je al genoeg toch? :zwaai: schat daat heb ik het ook niet over, ik heb het niet over die straat jongens. er zijn echt sirieuze jongens en lief die een toekomst met jou willen delen, maar dan zeggen zommige meiden van, met hem trouwen eee3 kijk alleen naar zijn kapsel of kijk naar zijn schoenen, wat een styl! ewa tot ze met chi dronken lap opgescheept raken of player... ewa dan komen ze janken.

lhouceimagirl1
29-08-2004, 14:23
Origineel gepost door DeBeste Ja u heeft gelijk honnepon :o :D ;) p.s sorry voor te veel typ fouten.... je hebt trouwens een leuke ondertekening :D

mazhar
29-08-2004, 14:31
er zijn ook meisjes zonder kapsones en er zijn ook jongens met kapsones :ego:

lhouceimagirl1
29-08-2004, 14:43
Debeste: :giechel: mazhar: hij zij ook niet dat alle meiden zo zijn. je hebt wel gelijk die kapsones hebben

mazhar
29-08-2004, 14:54
als ze over meisjes dbezig zijn haal ik altijd de jongens erbij :zwaai:

lady_khadija
29-08-2004, 14:58
Origineel gepost door ZooFree Salaam oe geleikoem , vinden de heren dat de meeste marokaanse dames te veel kapsones hebben ik denk persoonlijk dat het steeds erger word...wat heeft dat nou te maken met de ondergang van onze lieve dames? het betreft het volgende theorie van mij : dames krijgen kapsones van marokaanse afkomst ze denken dat ze lopende prinsesjes zijn :D vervolgens worden de heren (mgarba) zo moe van het steeds proberen en geweigerd worden....dat ze hun lof ergens anders gaan zoeken! B.V bij de Nederlandse dames want, die houden wel van marokanen zoals de meesten weten ;) dus uiteindelijk leid dat naar de volgende conclusie: De marokaanse dames worden oud en niemand wil hun meer....zo sterft onze ras uit :eek: :( :verdriet: dus dames hopelijk nu wat minder kapsones want, geloof me deze theorie klopt uiteindelijk wel :D maga salaam p.s : dit geld NIET voor ALLE marokaanse dames...want, je hebt hele lieve dames :o Miauwwwww Yamie ;) begin jij nou ook al??? :traan1:

lhouceimagirl1
29-08-2004, 15:07
Origineel gepost door mazhar als ze over meisjes dbezig zijn haal ik altijd de jongens erbij :zwaai: whahahaha die is goed :giechel:

lhouceimagirl1
29-08-2004, 15:22
Origineel gepost door soufiane87 leuke handtekening :Iluvu: je bendoelt mijn ondertekening :confused: maar tog bedankt :zwaai:

marocaan18
29-08-2004, 15:44
hahahaah zoofree heeft gelijk! en ik deel 100% zijn mening:D ik zeg ook niet dat elke marokkaanse meid kapsones heeft maar zijn er wel heeel veel! Er zijn nou eenmaal dames die denken dat ze jlo of wie dan ook zijn.... ze mogen dan ook wel mischien goed uitzien maar meestal is dan hun innerlijk net zo verrot als de makeup die ze al 3 weken op hebben:) mooi van buiten dus als een appel maar van binnen zit een dikke worm thalla en dames die geen kapsones hebben voel je niet aangesproken he... jullie zijn toppie:)

marocaan18
29-08-2004, 16:19

Origineel gepost door DeBeste Hahahahaha die is goed :goedzo: maarja marocaan zeg eerlijk een beetje kapsones is goed toch?of heb ik het verkeerd :o een mespuntje kapsones kan nog net door de beugel maar teveel is ook niet goed want mensen moeten niet denken dat ze boven iemand anders zijn! jij hebt vast geen kappie he :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3