Bekijk originele versie : borstvoeding en bijten
badriyah
29-08-2004, 12:12
assalamo alaikom moeders
ik geef mijn dochtertje nu elhamdolillah bijna 7 maanden borstvoeding..maar ze heeft nu haar eerste tandje..en begint dus te bijten..hoe kan ik haardat afleren..want ze weet heel goed wat ze doet..ze bijt en dan kijkt ze me aan..wat ik ga doen..als ik auw zeg..gaat ze lachen..en bijt opnieuw
ik ben bang als ze meerdere tandjes heeft dat het dan helemaal niet gaat...zijn jullie gewoon doorgegaan..of overgestapt op opvolgmelk???
45soumaya
29-08-2004, 12:27
moge allah jou helpen ij deze situatie insha-allah
heel schattig trouwens het verhaaltje hoe je er over verteld maar komt goed hoor trouwens echt knap dat je zo lang borstvoeding geeft tbarke-allah nogmaals moge allah jou helpen bij deze situatie
Ik heb mijn zoontje alhamdoelillah 8 maanden de borst gegeven,hij beet soms ook wel.
Zet je vraag een op www.baby.pagina.nl bij het prikbord wie weet kunnen ze je daar wel helpen inchallah!!
Succes ermee,
Nou volgens mij zijn die tandjes gewoon het teken dat je moet stoppen met borstvoeding en over moet stappen naar opvolgmelk :)
Petje af hoor dat jullie het zo lang volhouden.
HoneyBee
30-08-2004, 14:32
Origineel gepost door badriyah
assalamo alaikom moeders
ik geef mijn dochtertje nu elhamdolillah bijna 7 maanden borstvoeding..maar ze heeft nu haar eerste tandje..en begint dus te bijten..hoe kan ik haardat afleren..want ze weet heel goed wat ze doet..ze bijt en dan kijkt ze me aan..wat ik ga doen..als ik auw zeg..gaat ze lachen..en bijt opnieuw
ik ben bang als ze meerdere tandjes heeft dat het dan helemaal niet gaat...zijn jullie gewoon doorgegaan..of overgestapt op opvolgmelk???
Wow, knap hoor 7 maanden lang. Hoe combineer je dat met werk, of werk je niet?
BintElmagreb
31-08-2004, 12:00
Hhaa :giechel:
Dit is echt grappig hoe je het verteld. Ik weet nog dat ik een keer bij mijn tante in Marokko was en ze tijdens het geven van borstvoeding en toen beet mijn neefje. Ze schreeuwde en gaf haar zoon een oorveeg! Hahaha Dat was echt grappig. Hij kreeg de borst niet meer die dag. :haha:
Het komt bij iedereen voor, alleen is het beter dat je nu overstapt op nido melk en misschien hapjes nemen.
Je kan doorgaan tot ze 2 jaar is, maar je kan net zo goed eerder stoppen om je borsten 'te sparen'. :hihi:
Wassalaam :D
Zo hoort het borstvoeding, zelfs tot je melktandjes weg zijn.
je kan een ijzeren nipplelaar halen die beschermt je tegen zijn tandjes, alleen kan hij dan zijn tandjes beschadigen, maar in iedergeval heb jij geen pijn.
moeders van tegen woordig die hebben helemaal niks meer over voor hun kinderen
Lachen zeg die mannelijke adviezen wahaha!
Vraag patent aan op die ijzeren nippelaar Teaser, wie weet wordt het de uitvinding van de eeuw!
Schitterend! Een kleine tik hahahahaha
HoneyBee
03-09-2004, 14:07
Origineel gepost door Teaser
Zo hoort het borstvoeding, zelfs tot je melktandjes weg zijn.
je kan een ijzeren nipplelaar halen die beschermt je tegen zijn tandjes, alleen kan hij dan zijn tandjes beschadigen, maar in iedergeval heb jij geen pijn.
moeders van tegen woordig die hebben helemaal niks meer over voor hun kinderen
Hahaha :giechel:
Jullie mannen zouden de opvoeding van de kinderen eens 1 dagje moeten overnemen. Ik weet zeker dat je dan helemaal doorgedraaid en overspannen weer naar huis gaat.
:D :D
tazaghiniagirl
03-09-2004, 15:31
Origineel gepost door Convinced
Ik zou een kleine tik geven, zodat je kleine weet dat ze dat niet moet doen.
precies...:hihi:.....:hihi:...
HoneyBee
03-09-2004, 16:16
Origineel gepost door tazaghiniagirl
precies...:hihi:.....:hihi:...
Ben jij een mama?
C_warrior
04-09-2004, 02:47
Origineel gepost door een_Rotterdamse
Hahaha :giechel:
Jullie mannen zouden de opvoeding van de kinderen eens 1 dagje moeten overnemen. Ik weet zeker dat je dan helemaal doorgedraaid en overspannen weer naar huis gaat.
:D :D
het zou wel vreemd zijn als een man melk zou geven, maar dit is zeker een intressante topic :o
tazaghiniagirl
04-09-2004, 09:41
Origineel gepost door een_Rotterdamse
Ben jij een mama?
nee nog lang niet... :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.