Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die geen man waard zijn...wie zijn dat

new
29-08-2004, 11:19

volgens mij verdienen sommige meisjes geen man waarom niet een paar redenen 1 ze zijn fake dus vals 2 hebben een hoge dunk van henzelf 3 zijn te feministisch 4 denken dat zij het voor het zeggen hebben 5 geven zelf aan wanneer er gesext wordt en wanneer niet 6 ruiken constant naar dure parfums..maar eigenlijk stinken ze tussen hun benen 7 willen alles beheren en controleren enz enz wie zich hier herkent moet zo snel mogelijk zich verbeteren dus correct gedragen anders blijf je mss voor altijd sngel :zwaai:

marjam123
29-08-2004, 11:20
hoewel jet een beetje hard brengt zit er zeker een kern van waarheid in... leuk dat jet inziet... sommige jongens vallen precies daarvoor... fake dus..! xxx

lilo
29-08-2004, 11:29
Origineel gepost door new volgens mij verdienen sommige meisjes geen man waarom niet een paar redenen 1 ze zijn fake dus vals 2 hebben een hoge dunk van henzelf 3 zijn te feministisch 4 denken dat zij het voor het zeggen hebben 5 geven zelf aan wanneer er gesext wordt en wanneer niet 6 ruiken constant naar dure parfums..maar eigenlijk stinken ze tussen hun benen 7 willen alles beheren en controleren enz enz wie zich hier herkent moet zo snel mogelijk zich verbeteren dus correct gedragen anders blijf je mss voor altijd sngel :zwaai: ahahhahahahaahha :giechel: :rolleyes: sbah el geer begin je nu al vroeg in de ochtend....... :eek: wat kan het jou schelen iedereen staat er alleen voor....... iedereen gaat dood en in de youm kiama sta je er alleen voor dus denk aan jezelf en zorg dat jij niet fake bent enz oke laters :zwaai:

Tamqeyast
29-08-2004, 11:32
Origineel gepost door lilo ahahhahahahaahha :giechel: :rolleyes: sbah el geer begin je nu al vroeg in de ochtend....... :eek: wat kan het jou schelen iedereen staat er alleen voor....... iedereen gaat dood en in de youm kiama sta je er alleen voor dus denk aan jezelf en zorg dat jij niet fake bent enz oke laters :zwaai: Woellah ilah :giechel:

Najib26
29-08-2004, 12:25

Soort zoekt soort. Ik ben blij dat dit soort vrouwen toch een man vindt die even slecht is. Want dan brengen ze de goede mannen tenminste niet in de verleiding.

LaMorena
29-08-2004, 14:12
New, ik heb nu al een paar dagen, gevolgd wat jij schreef. Meestal was ik het met jou eens en niet met de eeuwig en altijd zeikende mensen die je de grond in boorden. NU Is dan toch de dag gekomen dat ik denk: "waarom New? Waarom"? Waarom heb je het zo vaak over nepwijven? Waarom? Ben je gefrustreerd door zo'n wijf? Is er iets anders OF Heb je niks te doen? Wij weten het nu wel dat je nepwijven HAAT.

lela_Hanan
29-08-2004, 14:44
Damnnn....jij hebt snel je conclusies getrokken over de meiden.... Er zit jou zeker iets dwars..en het heeft te maken met een meid, daarom reageer jij zo. ;) New ik zou zeggen laat het oordelen over andere mensen aan Allah over..en begin hier niet zo van die zinloze topics... ( i'm just advising ya..so you can take it or leave it)...

lady_khadija
29-08-2004, 15:01
leef en laat leven.... een betere milieu begint bij jezelf..

mazhar
29-08-2004, 15:02
iedereen evrdient het om gelukkig t zijn en soort zoekt soort je eindigt sowieso met iemand die zoals jou is; dus new;) be prepared

new
29-08-2004, 19:02
Origineel gepost door Najib26 Soort zoekt soort. Ik ben blij dat dit soort vrouwen toch een man vindt die even slecht is. Want dan brengen ze de goede mannen tenminste niet in de verleiding. dat gebeurt niet altijd de meeste arrogante vrouwen zoeken hun manneke heel goed uit hij moet genoeg zwakheden hebben om hem als de tijd voor rijp is te breken en te kraken zo zijn veel mannen eraan bezweken ze spelen het spel zoals de beruchte en gevreesde zwarte weduwe (de gevaarlijkste spin op aarde) zij doet sex met haar kleine mannetje om hem daarna als aperitief naar binnen te werken mjam mjam :D de meeste vrouwen hebben deze tactiek overgenomen ewa oppassen is de boodschap

mazhar
29-08-2004, 21:21
denk ik niet sommige mannen zijn wel'n sloef maar ik dnk dat ze het ooit beu worden hoor :zwaai: