Bekijk originele versie : Sonja Bakker dieet wie doet er aan mee?
Hoi dames!
Ik lees hier heeel veel afval-topics maar ben de topic over Sonja Bakker nog niet tegen gekomen.
Wie doet hier aan mee of is er mee bezig? Ik ben nou 2 weken bezig en ben 3,5 kilo kwijt.:goedzo:
Wie heeft er zin in????
Ewaaaa?
Kom op het is echt een leuk dieet hoor!
I_maantje
05-10-2010, 18:19
3,5 kilo in 2 weken netjes hoor! sport je ook erbij?
eeej meid ik ben ook al mijn derde week ingegaan van sb en ben 2 kilo kwijt.
Ik wil jullie niet ontmoedigen hoor dames maar van het grootste deel vrouwen die ik ken die dit ook hebben gedaan zijn hierna in no time weer terug bij af. Meeste zelfs nog meer aangekomen.
Wou dus even kwijt dat je goed op moet letten zodra je van het dieet afstapt om het zelf weer te bepalen :) Zou zonde zijn als alles of zelfs meer er zo weer aanzit.
Het is ook niet de bedoeling dat je na de dieet je oude eet patroon aan neemt....
Of je volpropt omdat je toch ´dun´ bent geworden...
Je moet dan op een gezonde manier verder gaan...
Bij elke dieet kom je dubbel aan als je weer na je oude eetpatroon terug gaat.
@ts kun je mischien een week menu van sb plaatsen wil het wel proberen
Jammmer! k vind het een goed dieet alleen jammer dat ik niet zelf kook :moe:
miss_couscous
05-10-2010, 22:15
Ik ben vorige week woensdag begonnen, nu ben ruim 2 kg kwijt. Ik wil er nog 7 af.
De reden dat ik voor dit dieet heb gekozen is omdat veel mensen er veel kilo's van zijn afgevallen. En omdat ik het eetpatroon wil aanhouden na het dieet.
Even over het bovenstaande dat er een aantal mensen zijn die meteen zijn gekomen na het stoppen van het dieet; dat geldt voor ieder dieet. Eet met mate....hahaha ...drinken mag zoveel als je wil....;)
3,5 kilo in 2 weken netjes hoor! sport je ook erbij?
Nee ik sport er niet bij.
eeej meid ik ben ook al mijn derde week ingegaan van sb en ben 2 kilo kwijt.
Netjes! :goedzo:
Laten we het hier bij houden, ik zit nu ook in mijn derde week.
Ik wil jullie niet ontmoedigen hoor dames maar van het grootste deel vrouwen die ik ken die dit ook hebben gedaan zijn hierna in no time weer terug bij af. Meeste zelfs nog meer aangekomen.
Wou dus even kwijt dat je goed op moet letten zodra je van het dieet afstapt om het zelf weer te bepalen :) Zou zonde zijn als alles of zelfs meer er zo weer aanzit.
Nee ik laat me niet ontmoedigen door je reactie hoor.;)
Ik ben vorige week woensdag begonnen, nu ben ruim 2 kg kwijt. Ik wil er nog 7 af.
De reden dat ik voor dit dieet heb gekozen is omdat veel mensen er veel kilo's van zijn afgevallen. En omdat ik het eetpatroon wil aanhouden na het dieet.
Even over het bovenstaande dat er een aantal mensen zijn die meteen zijn gekomen na het stoppen van het dieet; dat geldt voor ieder dieet. Eet met mate....hahaha ...drinken mag zoveel als je wil....;)
Goed hoor!!
Kvind het ook een leuk dieet moet ik eerlijk zeggen, de menu's zijn ook gevarieerd en ik eet ook veel bewuster. In het weekend smokkel ik wel vaak dan eet ik wat lekkers als ik ergens ben maar het gaat alsnog goed.
Jammmer! k vind het een goed dieet alleen jammer dat ik niet zelf kook :moe:
Kan je niet zelf koken dan?
Takzaneyt
06-10-2010, 12:10
Zou je het dieet hier kunnen plaatsen?
Wat je eet per dag? ben benieuwd
xx
Ik wil er ook aan mee doen.
Heeft iemand de weekmenu's voor mij?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.