Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Heb De Ware Gevonden!

Pagina's : [1] 2

Cina
18-12-2002, 15:47

De ware bestaat! En hij is zo mooi als je nog nooit had durven dromen. Volmaakt! De ware zal je alles in je leven brengen wat werkelijk belangrijk is, al je dromen zullen worden waar gemaakt. Hij zal je compleet maken en zal tevens beschikken over alle antwoorden op al jouw vragen. Want de ware zal niets brengen dan waarheid en duidelijkheid. Ondertussen zal jouw liefde voor hem steeds meer groeien en dit zal beloond worden met een beloning die je je nu niet kunt voorstellen. Maar… je zult wel zelf op zoek moeten gaan naar de ware. Je zult moeite moeten doen om hem te vinden. Maar alle moeite zal worden beloond, want je krijgt er iets prachtigs voor in de plaats. En op een dag zul je de ware vinden. Hij zal je toelachen en je de hand schudden en zeggen: vrede zij met u, ik ben Islam.

cheetah
18-12-2002, 15:47
Allah ouakbar ;)

Dida
18-12-2002, 15:49
Origineel gepost door Cina De ware bestaat! En hij is zo mooi als je nog nooit had durven dromen. Volmaakt! De ware zal je alles in je leven brengen wat werkelijk belangrijk is, al je dromen zullen worden waar gemaakt. Hij zal je compleet maken en zal tevens beschikken over alle antwoorden op al jouw vragen. Want de ware zal niets brengen dan waarheid en duidelijkheid. Ondertussen zal jouw liefde voor hem steeds meer groeien en dit zal beloond worden met een beloning die je je nu niet kunt voorstellen. Maar… je zult wel zelf op zoek moeten gaan naar de ware. Je zult moeite moeten doen om hem te vinden. Maar alle moeite zal worden beloond, want je krijgt er iets prachtigs voor in de plaats. En op een dag zul je de ware vinden. Hij zal je toelachen en je de hand schudden en zeggen: vrede zij met u, ik ben Islam. Mooi MeiD :goedzo:

Taseb7ant
18-12-2002, 15:50
heeeeeeeeeel mooi!!!!!!!!

weegschaaltje
18-12-2002, 15:50

Tabarkallah eliek

Cina
18-12-2002, 15:51
Origineel gepost door cheetah Allah ouakbar ;) Allah Ou Akbar ;)

Cina
18-12-2002, 15:52
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Mooi MeiD :goedzo: Dank je lieverd :) Wanneer kom je deze kant op? ;)

Dida
18-12-2002, 15:53
Origineel gepost door Cina Dank je lieverd :) Wanneer kom je deze kant op? ;) De kant van de Ware? Ben onderweG ;)

happywoman
18-12-2002, 15:54
ouallah :wow: die is echt goed man :goedzo:

Cina
18-12-2002, 15:54
Origineel gepost door -RaChiDa¿- De kant van de Ware? Ben onderweG ;) Goedzo :goedzo: ;)

Dida
18-12-2002, 15:55
Origineel gepost door Cina Goedzo :goedzo: ;) :blauwkus:

LijpeRapsteR
18-12-2002, 15:56
Amien! Mooi hoor echt waar ik hoop dat we allemaal nog de ware ooit gaan vinden :) BEslama

Cina
18-12-2002, 15:57
Origineel gepost door happywoman ouallah :wow: die is echt goed man :goedzo: Shokran :)

Cina
18-12-2002, 15:58
Origineel gepost door LijpeRapsteR Amien! Mooi hoor echt waar ik hoop dat we allemaal nog de ware ooit gaan vinden :) BEslama Inshallah.... :Iluvu:

happywoman
18-12-2002, 16:05

Origineel gepost door Cina Shokran :) geen dank :D

Pagina's : [1] 2