Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe versier je tegenwoordig een marokkaanse meid????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Saber007
18-12-2002, 14:49

Een vraagje aan de heren? Vroeger vielen veel marokkaanse meiden op marokkaaanse jongens, maar het word steeds minder en minder. Als je ze een complimentje geeft, dan krijg je meestal een rotopmerking terug van blablabla....( je weet wel hoe marokkaanse meiden schreeuwen als ze het ergens niet mee eens zijn). Je moet haar in principe eerst heel goed leren kennen via school, vrienden of via familie voordat ze een babbeltje met je willen maken. Als je ze op straat aanspreekt dan willen ze niets van je weten!!!!! Je ziet nu heel vaak dat ze met een Nederlandse, surinaamse of met negers rondlopen. Is er nog een redding voor de marokkaanse heren in de toekomst om de meiden weer terug te halen naar de eigen cultuur!!!??? :huil2:

Drugsdealer
18-12-2002, 14:51
Dikke Beee Mee Dable Joe, Goude voortand... dikke kettingen om je nek... tsjaa.... dan ben je aardig op weg.

Military_Minded
18-12-2002, 14:52
Origineel gepost door Saber007 Een vraagje aan de heren? Vroeger vielen veel marokkaanse meiden op marokkaaanse jongens, maar het word steeds minder en minder. Als je ze een complimentje geeft, dan krijg je meestal een rotopmerking terug van blablabla....( je weet wel hoe marokkaanse meiden schreeuwen als ze het ergens niet mee eens zijn). Je moet haar in principe eerst heel goed leren kennen via school, vrienden of via familie voordat ze een babbeltje met je willen maken. Als je ze op straat aanspreekt dan willen ze niets van je weten!!!!! Je ziet nu heel vaak dat ze met een Nederlandse, surinaamse of met negers rondlopen. Is er nog een redding voor de marokkaanse heren in de toekomst om de meiden weer terug te halen naar de eigen cultuur!!!??? :huil2: eigen cultuur????? Dus jij vind dat die meisjes op jou moeten reageren als jij ze op STRAAT aanspreekt......shietttttt

RaZer
18-12-2002, 14:53
Origineel gepost door Saber007 Een vraagje aan de heren? Vroeger vielen veel marokkaanse meiden op marokkaaanse jongens, maar het word steeds minder en minder. Als je ze een complimentje geeft, dan krijg je meestal een rotopmerking terug van blablabla....( je weet wel hoe marokkaanse meiden schreeuwen als ze het ergens niet mee eens zijn). Je moet haar in principe eerst heel goed leren kennen via school, vrienden of via familie voordat ze een babbeltje met je willen maken. Als je ze op straat aanspreekt dan willen ze niets van je weten!!!!! Je ziet nu heel vaak dat ze met een Nederlandse, surinaamse of met negers rondlopen. Is er nog een redding voor de marokkaanse heren in de toekomst om de meiden weer terug te halen naar de eigen cultuur!!!??? :huil2: Jezelf bruin sminken.. En je kleden als 2pac. En vooral veel westside roepen..!! Nou kijken wie er het eerst op mij reageerd.. :rolleyes:

Toufik19
18-12-2002, 14:54

Origineel gepost door Saber007 Een vraagje aan de heren? Vroeger vielen veel marokkaanse meiden op marokkaaanse jongens, maar het word steeds minder en minder. Als je ze een complimentje geeft, dan krijg je meestal een rotopmerking terug van blablabla....( je weet wel hoe marokkaanse meiden schreeuwen als ze het ergens niet mee eens zijn). Je moet haar in principe eerst heel goed leren kennen via school, vrienden of via familie voordat ze een babbeltje met je willen maken. Als je ze op straat aanspreekt dan willen ze niets van je weten!!!!! Je ziet nu heel vaak dat ze met een Nederlandse, surinaamse of met negers rondlopen. Is er nog een redding voor de marokkaanse heren in de toekomst om de meiden weer terug te halen naar de eigen cultuur!!!??? :huil2: eigen cultuur bestaat niet.enkel islam. opmerking:als je een meisje wil,doe het volgens de islamitische weg en ze niet op straat uitkiezen zoals vee.

Merjem
18-12-2002, 14:56
Kschtttttttttttt pstttttttttttttttt en dan nog op straat heel bekend fenomeen bij de mocro's :D

beppie_truus
18-12-2002, 14:58
een grote zak geld.:hihi:

Military_Minded
18-12-2002, 14:59
Origineel gepost door beppie_truus een grote zak geld.:hihi: Die werkt altijd....een beetje showen met je bezittingen....en 9 van de 10 hebben het niet meer

beppie_truus
18-12-2002, 15:04
Origineel gepost door Military Minded Die werkt altijd....een beetje showen met je bezittingen....en 9 van de 10 hebben het niet meer daarom hebben die gasten die het wel hebben ook zoveel vriendinnentjes:hihi:

Military_Minded
18-12-2002, 15:12
Origineel gepost door beppie_truus daarom hebben die gasten die het wel hebben ook zoveel vriendinnentjes:hihi: Ik ook.....alleen zijn het geen marokkaanse....zij verdienen mij niet ;)

beppie_truus
18-12-2002, 15:24
Origineel gepost door Military Minded Ik ook.....alleen zijn het geen marokkaanse....zij verdienen mij niet ;) met andere woorden jij hebt veel geld begrijp ik dat goed. :D

Itsjustme
18-12-2002, 15:25
gewoon fatsoenljk het meisje aanspreken en niet met een domme openings zin ofzo

Military_Minded
18-12-2002, 15:26
Origineel gepost door beppie_truus met andere woorden jij hebt veel geld begrijp ik dat goed. :D Wat is veel??.....maar laten we zeggen voor de marokkaanse meisjes ben ik de "JackPot"....jij begrijp?? en de jackPot wil geen marokkaanse winnares!!!

beppie_truus
18-12-2002, 15:27
Origineel gepost door Military Minded Wat is veel??.....maar laten we zeggen voor de marokkaanse meisjes ben ik de "JackPot"....jij begrijp?? en de jackPot wil geen marokkaanse winnaar!!! oke ikke begrijpen voor jou :D ik ben ook een jackpot maar dan niet kwa geld maar wel de rest (vind ik zelf)

Military_Minded
18-12-2002, 15:34

Origineel gepost door beppie_truus oke ikke begrijpen voor jou :D ik ben ook een jackpot maar dan niet kwa geld maar wel de rest (vind ik zelf) Ik bedoel ook alles...niet alleen mijn $$$$ gewoon alles aan mij ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15