Bekijk originele versie : aften
Qalitouz
04-10-2010, 09:34
:D salaam
bestaat er een wondrmiddel tegen aften :moe:
drop it!
riffiette
04-10-2010, 09:42
:hihi: moest ge het gevonden hebben dat wondermiddel let me know, mijn man heeft daar ook gemakkelijk last van
bij kruidtvat en bij de apotheek kan je het halen(ik kocht het daar altijd) me dochter hadt er in het verleden ook last van het is zo en gel dat je moet smeren maar het is en tijdt tereug meschien is het nu op recept verkrijgbaar
Qalitouz
04-10-2010, 10:45
:hihi: moest ge het gevonden hebben dat wondermiddel let me know, mijn man heeft daar ook gemakkelijk last van
spoelen met zout water :nerd: zei de huisarts maar ik voel er neits van :nerd:
bij kruidtvat en bij de apotheek kan je het halen(ik kocht het daar altijd) me dochter hadt er in het verleden ook last van het is zo en gel dat je moet smeren maar het is en tijdt tereug meschien is het nu op recept verkrijgbaar
geen naam per toeval?
ik heb dit van hiusarts tetracycline hcl 5% helpt heel snel
riffiette
05-10-2010, 09:35
er bestaat wel een huisgemaakt middeltje bij apotheker, een zalfje, of een vloeibaar middeltje dat je erop moeten smeren.
een echt medicijn bestaat niet, het zijn meer een soort verzachtende zalfkes. die verdoven die plek voor even :kweetnie:
Qalitouz
05-10-2010, 09:53
er bestaat wel een huisgemaakt middeltje bij apotheker, een zalfje, of een vloeibaar middeltje dat je erop moeten smeren.
een echt medicijn bestaat niet, het zijn meer een soort verzachtende zalfkes. die verdoven die plek voor even :kweetnie:
Ik heb Pyralvex van de apotheek, en damn :maf: it burns burns burns!
dactarin-gel heet het geloof ik bij kruidvat/appotheek te verkrijgen
Ow dat is verschrikkelijk, had me broertje vorige week ook nog. Hij is bij hem door antibiotica gewoon weggegaan. Al die spulletjes prikten bij hem meskin.
Zinna_Sena
06-10-2010, 19:29
Lidocaine orale gel, tis wel alleen op recept verkrijgbaar.
Maar of het een wondermiddel is....
Ik krijg het ook weleens als ik tomaat of aardbeien eet
Ik heb van alles gebruikt om die rotdingen niet meer terug te krijgen. Tot ik naar een vrouwtje ging die met een warm stokje en wat zout in mijn mond ging. En op de dag van vandaag heb ik t nooit meer terug gehad :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.