Bekijk originele versie : Internet Explorer 7 of 7.5
Ba-Ta-Ta
03-10-2010, 21:56
Wie kan me aub helpen met het volgende.
Ik had internet expl 7.5 of 7.0 (weet het even niet meer), en kreeg tijdens het surfen ineens een melding dat ik de oudere versie nog gebruik en het ook mogelijk is om internet expl. 8.0 te downloaden. Maar sinds ik deze 8.0 (zehma) nieuwere versie gedownload heb, is mijn internet/pc heel traag geworden en duurt het nu juist veel langer voordat een site/word document geupload is. Nu zat ik te denken om het te verwijderen, maar dalijk heb ik geen internet meer :kweetnie:
ILI_Amazigh
03-10-2010, 21:59
Gewoon overgaan tot een beter alternatief programma zoals Mozilla Firefox. Werkt net zo makkelijk, maar is sneller en veiliger.
http://www.firefox.nl/
Wie kan me aub helpen met het volgende.
Ik had internet expl 7.5 of 7.0 (weet het even niet meer), en kreeg tijdens het surfen ineens een melding dat ik de oudere versie nog gebruik en het ook mogelijk is om internet expl. 8.0 te downloaden. Maar sinds ik deze 8.0 (zehma) nieuwere versie gedownload heb, is mijn internet/pc heel traag geworden en duurt het nu juist veel langer voordat een site/word document geupload is. Nu zat ik te denken om het te verwijderen, maar dalijk heb ik geen internet meer :kweetnie:
gewoon Systeemherstel uitvoeren naar de dag die vetgedrukt is voordat je die update van Internet Explorer 8 hebt uitgevoerd. dan wordt het ongedaan gemaakt niks aan de hand.
Start, Alle Programma's, Bureau-Acces..., Systeemwerkset, Systeemherstel.
kies: eerdere status van computer herstellen (aanbevolen)
kies vetgedrukte datum (een dag of 2 voordat je die IE 8.0 had geinstalleerd) en de rest volgt zichzelf.
succes
Ba-Ta-Ta
18-10-2010, 22:20
thnx!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.