Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De vrouw voor nieuw..wie zal dat zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5

new
28-08-2004, 21:41

wie is deze vrouw hoe moet ze zijn wat moet ze kunnen wat moet zij weten hoe sterk moet ze zijn welke vorm moet ze hebben welke kwaliteiten moet ze hebben in het kort wat is de ideale vrouw voor new help mij pleeez en spot niet met mij ik hoop dat jullie wat vragen kunnen beantwoorden ik neem de vrouw die jullie denken dat ze bij mij kan passen ewa het is aan jullie :D

salina83
28-08-2004, 21:45
Ik heb een nicht voor je in Marokko. Ik bel haar vanavond nog. Je zie dat we mochten kiezen voor je he. Als je een moslimman bent houd je je aan je woord en maak je papiertjes voor haar:)

NadiaBorgerhout
28-08-2004, 21:59
mazhar !!! ;)

new
28-08-2004, 22:23
jullie moeten wel zeggen waarom zo iemand bij mij past ok eigenlijk ben ik in werkelijkheid een lieve persoon die zijn vrouw veel meer vrijheid geeft maar wel binnen de grenzen van de Islam natuurlijk mijn probleem is ik vind geen geschikte vrouw hoe moet ik een vrouw kiezen zonder eerst een relatie mee te hebben is dat mogelijk om moet je eerst een geheime relatie beginnen met waarschijnlijk als resultaat twee gebroken harten tell me

Maisam
28-08-2004, 22:31

Salaam alaikoum new, tja moeilijk he, een vrouwtje vinden die bij je past... Succes verder...

new
28-08-2004, 22:37
Origineel gepost door Maisam Salaam alaikoum new, tja moeilijk he, een vrouwtje vinden die bij je past... Succes verder... waarom zeg je dat lieve maisam waarom kan dat niet een normale vrouw vinden die geen la chichi en geen cinema wil maar een gewone vrouw die voor haar man en kinderen is die weet wat haar taak is die geen fake leven wil die haar passie een stabiele gezin is en geen dansen muziek of wat dan ook boven het gezin verheft een doodsimpele vrouw die de moslim vrouwen van de vroegere tijd niet teleursteld en hun in de ogen durft kijken ik wil een vrouw voor de toekomst kan dat mag dat

new
28-08-2004, 22:40
Origineel gepost door La__Haine Ik sta voor u neus :D jij bent veel te speels :D en zit te vaak op internet wat kan ik met jou doen als ik naar je ogen kijk lijken die wel van iemand van zestig jaar :D

mazhar
28-08-2004, 22:40
Origineel gepost door NadiaBorgerhout mazhar !!! ;) heir is ze :o

NadiaBorgerhout
28-08-2004, 22:41
Origineel gepost door mazhar heir is ze :o hi hi

mazhar
28-08-2004, 22:42
;) heb alles gehoord en alles gezien titje gij koppelt mij ofwa :o

NadiaBorgerhout
28-08-2004, 22:45
jaaaa senne ik zei tog al houd die dadels en melk maar al klaar want binnekort ist jooeeiiijjoooeeeiiijjjjooooeeiiijjjj :D

mazhar
28-08-2004, 22:47
tamshoent

NadiaBorgerhout
28-08-2004, 22:48
i know, cos thats my middle name !!!

new
28-08-2004, 22:48
Origineel gepost door mazhar heir is ze :o i do no ik vertrouw minder en minder mensen niets persoonlijks hoor je bent een lieve meid je bent geschoold je bent sociaal je bent dik oeps :D ik bedoel ik weet niets van je voorkomen maar ik denk wel mooi intern en extern ;) maar ik twijfel teveel en dat komt door ervaring met mensen wie neemt mijn twijfels weg en geeft mij een ijzersterk argument dat er geen reden is om mensen te wantrouwen

mazhar
28-08-2004, 22:50

Jou kan ik vertrouwen zoals ik, dat nog nooit heb gedaan. Met jou kan ik alles delen. M`n verdriet,problemen,alles. Ik kan het aan jou kwijt. Bijzonder Vertrouwen. Alles kan ik met je delen. Jou kan ik vertrouwen zoals ik, dat nog nooit heb gedaan. Met jou kan ik alles delen. M`n problemen,verdriet en vreugde. Ik kan het allemaal met jou delen. Bijzonder Vertrouwen. Dat heb ik je gegeven. Jou kan ik vertrouwen zoals ik, dat nog nooit heb gedaan. Met jou kan ik alles delen. M`n woede alles kan ik zeggen. Ik kan het alleen met jou delen. Bijzonder Vertrouwen. Dat heb jij mij gegeven. Jou kan ik vertrouwen zoals ik, dat nog nooit heb gedaan. Met jou kan ik alles delen. Je weet best dat dit over jou gaat. Ik durf het alleen met jou te delen. Bijzonder Vertrouwen. Dat is alles wat ik je kan geven. :traan1:

Pagina's : [1] 2 3 4 5