Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opzoek naar een huurwoning.

LovemyDeen
03-10-2010, 18:07

Salam alaikom, Ik ben met spoed opzoek naar een huurwoning in Belgie en het liefst in Antwerpen vlakbij het station. Het maakt niet uit hoe het eruit ziet. Minimaal 1 slaapkamer. Wa alaikom salam.

amira00
03-10-2010, 20:53
meid hier kom je niet ver. een famlid .. is twee weken lang .. dag in dag uit naar antwerpen geweest om afspraken met makelaars te maken etcc voor een particuliere woning. werd ook gezegd dat alles vol zat bijna ... aangezien veel ned .. deze zomer verhuisd zijn naar belgie. dus advies aan jou is .. daar heen gaan en zelf zoeken .. gair insha allah

LovemyDeen
03-10-2010, 22:04
meid hier kom je niet ver. een famlid .. is twee weken lang .. dag in dag uit naar antwerpen geweest om afspraken met makelaars te maken etcc voor een particuliere woning. werd ook gezegd dat alles vol zat bijna ... aangezien veel ned .. deze zomer verhuisd zijn naar belgie. dus advies aan jou is .. daar heen gaan en zelf zoeken .. gair insha allah Inshae Allah vind hij er ook 1! Ik zal uiteraard als ik echter niks vind zelf gaan opzoeken in Antwerpen Inshae Allah. Heb wel wat kunnen vinden El hemdo li Allah via de websites nu maar hopen dat ze Inshae Allah zullen reageren. Net had ik ook via marokko.nl van iemand een pm voor een huurwoning en vond het best wel prijzig. Wie weet dat er nog iemand in marokko.nl een huurwoning verhuurd en ik zal het niet bij marokko.nl houden. Bedankt voor je reactie. Wa alaikom salam.

mysteriousmb
03-10-2010, 22:18
laat je ook nog een woning achter waar je nu woont? En mag ik vragen waar je nu woont en waarom je naar Antwerpen wil?

LovemyDeen
04-10-2010, 00:46

laat je ook nog een woning achter waar je nu woont? En mag ik vragen waar je nu woont en waarom je naar Antwerpen wil? Salaam alaikom, Ik woon in Nederland bij mijn ouders, dus nee ik laat geen woning achter. Ik ga naar Antwerpen om zaken te regelen Inshae Allah. Wa alaikom salam.

LovemyDeen
04-10-2010, 01:00
heb een kamer voor je in den haag. Bedankt voor uw aanbod, maar ik zoek echter alleen in Antwerpen. Wa alaikom salam.

LovemyDeen
05-10-2010, 12:42
Den Haag is ook niet zo ver van antw. scheelt maar 130km ofzo joh. Salaam alaikom, Ik zoek echter alleen een huurwoning in Belgie en het liefst in Antwerpen en Brussel kan misschien ook. Toch bedankt voor uw aanbod. Succes nog met het verhuren van uw kamer. Wa alaikom salam.

lala_maghribia
06-10-2010, 01:32
www.vitrine.be . Hier heb ik appartement gevonden voor mn nicht.

aminatjee
12-10-2010, 13:06
Ik heb wel iets voor je bij de hoerenstraat van antwerpen ;) Als je meer wil weten surf dan naar www.hoerzoektwoning.antw :lol: