Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe geraak je van je pubergedrag

Pagina's : [1] 2

new
28-08-2004, 20:37

salaam volk ik wil hier wat meehelpen denken om verwende en puberachtige wezens wat tips en goed raad en daad mee te geven om alsnog een stabiele persoonlijkheid te kunnen ontwikkelen jullie weten allemaal dat dat de basis vormt om de rest van je toekomst op te bouwen de eerste tip is probeer niet te veel vragen te stellen maar doe eerst je best om op je vraag een antwoord te vinden vele meisjes en jongens op deze site vragen de domste zaken van de wereld ik weet dat ze niet zelf dom zijn maar omdat ze geen enkele moeite doen om hun vraag beter na te denken vertonen zij een vorm van puberachtig handelen spijtig is dit

LaLa_SoFiA
28-08-2004, 20:40
Heb je toch maar weer besloten om terug te komen? :D

mazhar
28-08-2004, 20:40
domme vagen ebstaan niet sweet new aks je'n domme vraag stelt dan ben je heel even dom als je ze niet stelt dan blijf je dom

new
28-08-2004, 21:00
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Heb je toch maar weer besloten om terug te komen? :D is dat ook zo'n domme vraag :D

NadiaBorgerhout
28-08-2004, 21:02

Origineel gepost door new jij komt van dromenland zeker :D rarara hoe geraken we van pubergedrag af ??? eeuhmm, door bij jou te beginne mss ?? ik weet et komt hard aan, maar dromenland bestaat nu eenmaal ni schat

new
28-08-2004, 21:02
Origineel gepost door mazhar domme vagen ebstaan niet sweet new aks je'n domme vraag stelt dan ben je heel even dom als je ze niet stelt dan blijf je dom laten we het dan overtollige vragen noemen vragen die eigenlijk geen échte vragen zijn maar het gevolg van frustraties en pubergedrag zijn

mazhar
28-08-2004, 21:03
Origineel gepost door new laten we het dan overtollige vragen noemen vragen die eigenlijk geen échte vragen zijn die het gevolg van frustraties en pubergedrag zijn vragen zoals: hoe doe ik'n condoom om?

new
28-08-2004, 21:09
Origineel gepost door mazhar vragen zoals: hoe doe ik'n condoom om? tja dat is eigenlijk geen domme vraag hoor er zijn mannen zat die het verkeerd doen maar een vraag als ik heb een vriend en die gaat vreemd waarom doet hij mij dat aan ik vind deze vraag heel dom ten eerste is dat meisje een moslima en als moslima hoor je geen vriend te hebben waarom dan zeiken over vreemdgaan en alle moslims weten dat je maagd moet blijven tot je trouwt en toch die vragen

mazhar
28-08-2004, 21:12
:hihi: ja kijk, sommige meisjes pinnen zich vast aan het ideaal dat je 1000000 vriendjes meot hebben voor je de ware vindt dus doet ze iets doms dus domme vraag :bril:; ik begin je te doorgronden new

new
28-08-2004, 21:23
Origineel gepost door mazhar :hihi: ja kijk, sommige meisjes pinnen zich vast aan het ideaal dat je 1000000 vriendjes meot hebben voor je de ware vindt dus doet ze iets doms dus domme vraag :bril:; ik begin je te doorgronden new dus ze willen van alle fruit proeven tot ze de lekkerste fruit hebben gevonden yek ik wil geen tweedehands meisje ik wil een groen blad :D en hoe je begint mij te doorgronden als je niet ophoudt ga ik je van je papa en mama verlossen :D en pak ik je heel ver weg dan zullen we alleen samen zijn alleen de liefde zal ons gezelschap houden ik raak je gezicht en voel mijn hand trillen zo opgewonden dat ik je wel bijten gelukkig zoals de hemel met fonkelende sterren o zo mooi kan het leven zijn :D

mazhar
28-08-2004, 21:26
Origineel gepost door new dus ze willen van alle fruit proeven tot ze de lekkerste fruit hebben gevonden yek ik wil geen tweedehands meisje ik wil een groen blad :D en hoe je begint mij te doorgronden als je niet ophoudt ga ik je van je papa en mama verlossen :D en pak ik je heel ver weg dan zullen we alleen samen zijn alleen de liefde zal ons gezelschap houden ik raak je gezicht en voel mijn hand trillen zo opgewonden dat ik je wel bijten gelukkig zoals de hemel met fonkelende sterren o zo mooi kan het leven zijn :D :Iluvu: je doet me trillen op mijn bureaustoeltje geef me je hand Iik neem je mee naar'n land waar enkel jij en ik vertoeven waar we van ware liefde zullen proeven een land waar we ongestoord kunnen leven waar we naar ware imaan zullen streven een land waar mijn liefde de zon is een land waar ik jou liefde nooit mis

NadiaBorgerhout
28-08-2004, 21:32
houd de melk en dadels klaar mensen !!!! :p :p

new
28-08-2004, 21:34
Origineel gepost door mazhar :Iluvu: je doet me trillen op mijn bureaustoeltje geef me je hand Iik neem je mee naar'n land waar enkel jij en ik vertoeven waar we van ware liefde zullen proeven een land waar we ongestoord kunnen leven waar we naar ware imaan zullen streven een land waar mijn liefde de zon is een land waar ik jou liefde nooit mis ik hoop dat de stoel van degelijk materiaal is gemaakt :D want ik wil niet dat je iets overkomt mijn lieve mazhar :)

mazhar
28-08-2004, 22:41
Origineel gepost door new ik hoop dat de stoel van degelijk materiaal is gemaakt :D want ik wil niet dat je iets overkomt mijn lieve mazhar :) zolang je zoete woorden me bijstaan, zal niets me overkomen :Iluvu:

LaLa_SoFiA
29-08-2004, 11:13

Origineel gepost door new is dat ook zo'n domme vraag :D Nee een serieuze :D :maf:

Pagina's : [1] 2