Bekijk originele versie : Ik Word Hier Doodziek Van!!!!!!!
Hallo iedereen ik wil namelijk iets kwijt......
Ik word doodziek om het feit dat de meeste marokkaanse mannen/jongens de vrouwen/meisjes niet met rust laten.
Je loopt over straat en er moet wat gezegd worden: de bekende ZINA of PSSS wordt tegen je geschreeuwd, wanneer je niet reageert ben je een KEHBA en reageer je ben je het ook.
Het ergste van alles vindt ik respect, wij krijgen totaal geen respect van onze mannelijke landgenoten.
Het maak echter niet uit hoe je eruit ziet...ze moeten gewoon reageren!
Mijn marokkaanse vriendin heeft er minder last van omdat zij niet op een marokkaanse lijkt.
Ik vindt dat wij vrouwen dit niet moeten pikken.
Ik weet dat wanneer je reageerd dat je waarschijnlijk een klap als dank krijgt.
Zelf heb ik tot nu toe altijd reactie moeten geven aan deze jongens..ik heb wel altijd geluk gehad...(ik deed het wel op een net manier)
Wie maakt dit continu mee?
Hoe ga jij ermee om?
Komt dit door de culturele opvoeding?
Ik kan best begrijpen dat sommige marokkaanse meiden bewust kiezen voor een niet marokkaan.
En ik weet dat je ook leuke, en respectvolle marokkanen heb.
graag jullie serieuse reacties hierop
Toufik19
18-12-2002, 13:32
Origineel gepost door mhaidra
Komt dit door de culturele opvoeding?
welke opvoeding????
zulke mensen heb je altijd rondlopen het beste wat je kan doen is gewoon negeren
Origineel gepost door Toufik19
welke opvoeding????
Begrijp je mij vraag echt niet of heb je een sarcastische bedoeling hierachter?
Origineel gepost door Sawsen
zulke mensen heb je altijd rondlopen het beste wat je kan doen is gewoon negeren
dat is het juist ik ben het zat om te negeren het is net of wij het accepteren.... en hier wordt ik moe van
dat is het juist ik ben het zat om te negeren het is net of wij het accepteren.... en hier wordt ik moe van
omdat je negeert hoeft het per defenitie niet te betekenen dat je het accepteert
Origineel gepost door Djebli
Feshe7a :jammer:
ik begrijp niet wat daar staat .......moet dat arabisch voorstellen?
psssssssssssttttttttttttt he zina's hier hoe gaat het.........
psssssssssssssssssssstttttttttt ZINA"s
waar hebben jullie het over :stout:
Origineel gepost door Sawsen
omdat je negeert hoeft het per defenitie niet te betekenen dat je het accepteert
Waarom blijven zij dit dan doen.....ik weet dat negeren het beste is.
Ik tolereer dit gewoon niet dat wel ik ze laten merken....
tegen sommige dingen kan je gewoon niks doen. Dit is er een van. Negeer ze en loop gewoon door.
Waarom blijven zij dit dan doen.....ik weet dat negeren het beste is.
Ik tolereer dit gewoon niet dat wel ik ze laten merken....
waarom ze dit doen kan ik je niet echt duidelijk vertellen het antwoord heb ik helaas niet voor je
een vraag doen mensen dit ook als ze alleen zijn?
Zo nee dan is het gewoon dat ze een beetje stoer willen overkomen bij hen vriendjes zo van kijk mij haar versieren.
En mensen die het doen ookal zijn ze alleen hebben teveel last van hen hormoontjes.
Itsjustme
18-12-2002, 13:49
typisch mannen het maakt niet uit of het nou een maroc,turk,inod,ital nl alles gewoon soms denk ik loop ik er naakt bij ofzoo damnn wat mannen kunnen echt overdrijven!!! zooo heee
Mijn man adviseert mij ook om niet meer te reageren....
Niet alleen mannen hebben hun trots, maar ook vrouwen.
Ik heb mijn trots en ik denk dat veel vrouwen dat ook hebben.
Ik en vele vrouwen voelen zich gekleineerd.
Razer.....het klopt dat wanneer ze alleen zijn dit weinig doen....
Dus ik begrijp dat ze stoer willen doen....je heb sommige tussen zitten die op deze manier een vrouw proberen te versieren...
Geloof me weinig vrouwen gaan hierop in....tenzij ze dom is
SaraZena
18-12-2002, 14:13
Origineel gepost door RaZer
een vraag doen mensen dit ook als ze alleen zijn?
Zo nee dan is het gewoon dat ze een beetje stoer willen overkomen bij hen vriendjes zo van kijk mij haar versieren.
En mensen die het doen ookal zijn ze alleen hebben teveel last van hen hormoontjes.
ik denk eerder dat het een ziekte is :D
want zelfs als ze alleen lopen doen ze het.
ook al kijk je naar de grond en hebben ze gezicht niet gezien doen ze het ook :rolleyes:
Kortom ze doen het bij iedereen, bij elke vrouw die langs loopt
het is gewoon een zieklijke tik :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.