Bekijk originele versie : schooltje
NadorPrins
18-12-2002, 13:21
:( ik heb het moeilijk op school, omdat ik alleen maar tijd maakte voor meiden in plaats van aan mij schoolwerk wat te doen!!! :( HELP me :(
DEUGNIET
18-12-2002, 13:22
Origineel gepost door NadorPrins
:( ik heb het moeilijk op school, omdat ik alleen maar tijd maakte voor meiden in plaats van aan mij schoolwerk wat te doen!!! :( HELP me :(
geen tijd voor meiden maken.
wel tijd voor school maken.
begin vanaf vandaag.
selouania
18-12-2002, 13:23
En aan wie heb je dat te danken?
Aan jezelf...
Kom op, vertel wat kan ik voor je doen...:)
Priortiteiten stellen........
NadorPrins
18-12-2002, 13:23
AAAAGH!!!>.........en nu heb ik ook nog eens buikpijn!!!!!:(
Wat denk je...
VERDER GAAN MET DE VROUWTJES MAN WEET JE HOE TOF DAT DAT IS :iblies:
Ga verder met school dat is veel belangrijker voor je en daar heb je op lange termijn veel meer aan :engel:
Aan jou de keus vriend :rolleyes:
NadorPrins
18-12-2002, 13:25
weet je hoe moeilijk marokkaanse meiden daarover doen!!! als je van me houdt moet naar mij toe komen!! dan weet dat ik het waard ben!!!
duS.....wie zij er wat over prioriteiten!!! :P:P:P
NadorPrins
18-12-2002, 13:27
en by the way...ik heb een meisje waar ik erg veel van hou....en zij houdt ook erg veel van mij....maar er is een twijfel bij haar omdat ze verleden kent!!! denkt dat het nooit iets serieus kan worden...nou hoe leg ik dit meisje uit dat een jongen veranderen kan. en hoe kan ik haar het gevoel geven dat ze veilig is in mij hart!!!:(:(:(
selouania
18-12-2002, 13:28
als dat meisje van JOU houdt, kan ze jou begrijpen als je haar verteld, dat SCHOOL VOOR GAAT...........
(t is maar een TIP :) )
NadorPrins
18-12-2002, 13:29
en trouwens....wat leuk is!!! mij mentor heeft dit gelezen en gaat me een extra maand geven op school om al mij lage cijfers op te halen, ook al zou ik eigenlijk 10en meoten halen...ik gA ervoor en thnx voor jullie aandacht trouwens!!
selouania
18-12-2002, 13:38
okeeeeeej dan zo mag ik (en de rest) het lezen! Kom op jongen JIJ KUNT T...
Succes..
Sel.
NadorPrins
18-12-2002, 13:47
ALLEEN HEB IK DUS NOG 1 HEEL GROTE PROBLEEM OP NOG LANGERE TERMIJN DUS!!! EN DIT KEER WEL MET VRIENDIN!!
WE ZIJN DUS AL EEN TIJDJE VERLIEFD OP ELKAAR EN PRATEN VAAK OVER LEUKE DINGEN ZOALS VERLOVEN EN TROUWEN, MAAR BLIJVEN ALTIJD ONS FANTASIE HAKEN BIJ HET VOLGENDE:
IK BEN BERBERS EN ZIJ IS ARABISCH....
IK EN MIJ MOEDER BEGRIJPEN GEEN ARABISCH...
EN MIJ VRIENDIN EN HAAR OUDERS BEGRIJPEN GEEN BERBERS.......
STEL WE ZOUDEN ONS OUDERS AAN ELKAAR VOORSTELLEN, HOE KAN DIT OPGELOST WORDEN>>>>? HELP ME!!!
selouania
18-12-2002, 14:03
ik zal je vertellen:
mijn broer gaat binnenkort trouwen met een ara meisje. Zij en haar ouders spraken geen woordje berbers, maar nu gebroken. Dat geldt ook voor mijn ma, die communiceert nu berbers,nederlands,arabisch met de schoonmoeder van mijn bro. Ik zit er vaak als tolk bij ( ik ken niet eens arabisch) maar ik praat in het nederlands tegen de moeder van mijn schoonzus. Het is een grappige ervaring. Maar als jullie beiden jullie best doen komen jullie er wel doorheen.. Zie het als een klein probleemPJE anders ga je er mee zitten. Kom op joh mensen trouwen met Turken. Wat dacht je daarvan?
SUCCESSSSSS
NadorPrins
19-12-2002, 11:17
hoi dames,
ik vind het leuk dat jullie me hebben gerust kunnen stellen, want ik maakte me er zorgen over.....wahed kusje voor jullie allemaal!!
DieselGirly
19-12-2002, 11:37
hoi dames,
ik vind het leuk dat jullie me hebben gerust kunnen stellen, want ik maakte me er zorgen over.....wahed kusje voor jullie allemaal!!
'Kom op.....alles komt goed........al zou je het jaar over moeten doen''..:giechel:........
ENNUH souraya21........Ik hoop het ook voor je!!!......... :D
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.