Bekijk originele versie : help mij!!!
ik mastrubeer maar stop niks in mijn vagina maar streel wet over mijn clitiris en dan kom ik klaar ben ik nu ontmaagd?
Origineel gepost door sarazet
ik mastrubeer maar stop niks in mijn vagina maar streel wet over mijn clitiris en dan kom ik klaar ben ik nu ontmaagd?
Cool :D
Jij bent de eerste man met een vagina en een clitiris (what ever that is, of bedoel je clitoris ?)
ik heb vaak gehoord dat je door meerdere dingen ontmaagd kan worden daarom vroeg ik het .
ik weet dat het haram is en ga het niet meer dien!
daar word je nie van ontmaagd...een ding ga eerste jou geslacht veranderen...bij jou staat er man.. :D
ik ben een vrouw geen man
ik ben nog maar 16 jaar en wist niet dat het haram was maar nu weet ik het wel dus doe het niet meer
ik ben nog maar 16 jaar en wist niet dat het haram was maar nu weet ik het wel dus doe het niet meer
Good choice ;)
met wat voor een onzin sommige mensen op straat komen he? nobody wants to know what you put in your *******, gatver
het is geen onzin en ik heb jou nix gevraagd jaaaa
ga een keer de koran lezen
ja dat dacht ik dus ook he
shouldn't be doing it in the first place, now should she?
omdat ik vind dat ze dan in een behoorlijk boeregat moet leven als ze dat nog niet wist???!!!!
Je bent wel eerlijk.
Zie je niet vaak :D
:zwaai:
PerfectTangawia
18-12-2002, 14:41
Origineel gepost door Sawsen
ga een keer de koran lezen
ja man, ga eensde koran lezen.... en GATVEREDAMME.. dat je dit hier plaats...
liefs tangawia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.