Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik begrijp de meisjes en jongens niet van deze tijd

Pagina's : [1] 2 3

new
28-08-2004, 19:28

ze zijn zo puberachtig en snel geiriteerd dat het mij zelfs zorgen baart om het kleinste ding beginnen ze al te janken puberachtig en soms ook achtergesteld zijn ze denken ze dat ze beter weten wat kun je hieraan doen niets gewoon vooruit doen en niets van dat zooi aantrekken ewa dat moest effe uit oeffff :D

mazhar
28-08-2004, 19:31
new new new toch zoals altijd je trekt met de verkeerde op let watt meer op e mensen die wel op leeftijd staan en volwassen en tof en alles behalve flauw zijn :zwaai:

Missy_Cheima
28-08-2004, 19:32
Zelf loop je ook 24/7 hier op het forum te janken, dus wat doe je dom? :) De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :)

MocrowGirlBella
28-08-2004, 19:34
Origineel gepost door new ze zijn zo puberachtig en snel geiriteerd dat het mij zelfs zorgen baart om het kleinste ding beginnen ze al te janken puberachtig en soms ook achtergesteld zijn ze denken ze dat ze beter weten wat kun je hieraan doen niets gewoon vooruit doen en niets van dat zooi aantrekken ewa dat moest effe uit oeffff :D :zwaai::zwaai::zwaai::zwaai: Je bent erweer :hoera::hoera: :maf:

new
28-08-2004, 19:35

Origineel gepost door mazhar new new new toch zoals altijd je trekt met de verkeerde op let watt meer op e mensen die wel op leeftijd staan en volwassen en tof en alles behalve flauw zijn :zwaai: maar het stoort mij een snotneus die met een cabrio rijdt denkt dat hij de man is gelooft hij dat écht ik denk het wel ewa is dat niet erg

Souhayb
28-08-2004, 19:35
Origineel gepost door new ze zijn zo puberachtig en snel geiriteerd dat het mij zelfs zorgen baart om het kleinste ding beginnen ze al te janken puberachtig en soms ook achtergesteld zijn ze denken ze dat ze beter weten wat kun je hieraan doen niets gewoon vooruit doen en niets van dat zooi aantrekken ewa dat moest effe uit oeffff :D als je iets niet begrijpt moet je het jezelf verwijten. kennis is de middel om dingen te begrijpen, en als je kennis niet hebt, zul je veel verassingen in je leven tegemoet komen. en dan kun je zeggen dat je het niet begrijpt, maar in feite zeg je dat je niet bij tijd bent. uiteraard snap ik dat je topic onzin is en als onzin bedoeld is, dat gemeten aan de inhoud van je andere topics. maar ja, wij zeggen een kind moet je niet als volwassen behandelen.

new
28-08-2004, 19:36
Origineel gepost door Missy_Cheima Zelf loop je ook 24/7 hier op het forum te janken, dus wat doe je dom? :) De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :) als je niet kalmeert ga ik naar je vader om je hand vragen ik zou rustig worden als ik jou was

MocrowGirlBella
28-08-2004, 19:37
Origineel gepost door new maar het stoort mij een snotneus die met een cabrio rijdt denkt dat hij de man is :jammer:

Missy_Cheima
28-08-2004, 19:38
Origineel gepost door new als je niet kalmeert ga ik naar je vader om je hand vragen ik zou rustig worden als ik jou was Ik ben rustig. :ego: En ik heb gelijk. :ego: En daarmee klaar. :ego:

new
28-08-2004, 19:40
Origineel gepost door Souhayb als je iets niet begrijpt moet je het jezelf verwijten. kennis is de middel om dingen te begrijpen, en als je kennis niet hebt, zul je veel verassingen in je leven tegemoet komen. en dan kun je zeggen dat je het niet begrijpt, maar in feite zeg je dat je niet bij tijd bent. uiteraard snap ik dat je topic onzin is en als onzin bedoeld is, dat gemeten aan de inhoud van je andere topics. maar ja, wij zeggen een kind moet je niet als volwassen behandelen. hee kleine jongen doe die pampers weg jij weet niet wat je zegt dus voor mij ben je een puberachtig wezen beslama :zwaai: :D

new
28-08-2004, 19:41
Origineel gepost door MocrowGirlBella :zwaai::zwaai::zwaai::zwaai: Je bent erweer :hoera::hoera: :maf: :zwaai:

new
28-08-2004, 19:43
Origineel gepost door Missy_Cheima Ik ben rustig. :ego: En ik heb gelijk. :ego: En daarmee klaar. :ego: gelijk heeft iedereen een beetje en ik breng geen suiker of geld mee ik kom je gewoon ophalen :D

MocrowGirlBella
28-08-2004, 19:44
Origineel gepost door new :zwaai: :zwaai::zwaai::zwaai:

Missy_Cheima
28-08-2004, 19:45
Origineel gepost door new gelijk heeft iedereen een beetje en ik breng geen suiker of geld mee ik kom je gewoon ophalen :D :eek:! Ik ben al voorzien.

mazhar
28-08-2004, 19:47

Origineel gepost door Missy_Cheima :eek:! Ik ben al voorzien. ze liegt new pak ze :D

Pagina's : [1] 2 3