Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rijbewijs

Pagina's : [1] 2

Glimlachje
28-08-2004, 18:43

:( Rijbewijs Ik sta op het punt mijn rijbewijs te halen, maar er is 1 probleem: Ik heb geen INZICHT!!!! Dat is dus slecht vooruit kunnen kijken. En dat is notebene het allerbelangerijkste Wat moet ik doen? :confused:

FAITHLESS
28-08-2004, 19:05
Keihard gas geven en je ogen dicht doen . Het is zo voorbij.

TANTE_TRUUS
28-08-2004, 19:26
hahahahaha

camiliaa
28-08-2004, 20:45
wahahhahah, geen inzicht?? ben je dan ook slecht in werken en alles wat je in je dagelijks leven doet want je hebt overal inzicht voor nodig tleb 3end Rabbi, bid 2 rekha't voor je af moet rijden ou lay sehel 3lik ik heb m al 2 jaar :D

FAITHLESS
28-08-2004, 20:56

Origineel gepost door Glimlachje :( Rijbewijs Ik sta op het punt mijn rijbewijs te halen, maar er is 1 probleem: Ik heb geen INZICHT!!!! Dat is dus slecht vooruit kunnen kijken. En dat is notebene het allerbelangerijkste Wat moet ik doen? :confused: Misschien moet je vragen of je achteruit rijdend mag afrijden, als je vooruit slecht ziet .

Nissrine_1983
28-08-2004, 20:59
Tuurlijk heb je wel inzicht, anders zou je rij-instructeur je niet laten afrijden. Tenzij hij echt een............is.(vul zelf maar in) Zolang je maar in je spiegels blijft kijken is alles goed. Daar gaat t meestal om... Ik heb Hamdoelilah ook al bijna 2 jaar me rijbewijs... Veel suc-6!!!! Insha'Allah redt je t..

Glimlachje
28-08-2004, 21:39
Nee nee ik heb nog geen examen.... Maar bedankt voor jullie reacties :) Vooral jij FAITHLESS128 :rolleyes:

FAITHLESS
28-08-2004, 22:11
Origineel gepost door Glimlachje Nee nee ik heb nog geen examen.... Maar bedankt voor jullie reacties :) Vooral jij FAITHLESS128 :rolleyes: Lieve schat , ze waren als geintje bedoelt . Je moet je er niets van aantrekken . Ik denk dat je onzeker bent , was ik ook toen ik net begon met lessen en afrijden. Je moet gewoon doen alsof die les-auto van jou is , dan krijg je vanzelf macht over de auto. Ik weet zeker dat het goed komt , Insahalah . SUCCES , en eh spiegels spiegels en nogmaals spiegels.

Glimlachje
28-08-2004, 22:25
Origineel gepost door FAITHLESS128 Lieve schat , ze waren als geintje bedoelt . Je moet je er niets van aantrekken . Ik denk dat je onzeker bent , was ik ook toen ik net begon met lessen en afrijden. Je moet gewoon doen alsof die les-auto van jou is , dan krijg je vanzelf macht over de auto. Ik weet zeker dat het goed komt , Insahalah . SUCCES , en eh spiegels spiegels en nogmaals spiegels. Ja joh had jij dat ook??? Lief van je om toch even te reageren :o Ik ben idd onzeker :( Ik heb het wel geprobeerd, om te doen alsof het mijn eigen auto was maar tevergeefs... :( Ik denk dat ik er nog lang niet klaar voor ben.Heb nu meer dan 40 lessen gehad. Alleen dat vooruitkijken gaat niet zo goed... Bedankt voor je vertrouwen :)

omaymaa
29-08-2004, 13:51
Origineel gepost door Ik_Ben_Mezelf INSHA ALLAH YA RABBI DAT WIJ HEM ALLEMAAL GAAN HALEN. IK BEN AL EN KEER GEZAKT EN MIJN THEORIE IS NU DUS OOK AL VERLOPEN. ECHT ERG IS DAT! IK MOET HEM DUS OPNIEUW GAAN HALEN EN IK MOET WEER LESSEN VOORDAT IK WEER OP MAG. INSHA ALLAH DAT ALLES GOED KOMT. HEB ER VERTROUWEN IN, IK WENS SUCCES AAN IEDEREEN DIE BINNENKORT OP MOET, EN VOOR DE THEORIE OOK WANT DIE IS HEEL MOEILIJK TEGENWOORDIG. SUCCESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS EN VERTROUW OP ALLAH EN WEES NIET BANG. IK BEN GEZAKT OP IETS HEEL DOMS, HIJ MOEST EEN KEER REMMEN OMDAT HIJ VOND DAT IK TE LAAT DE WEG OP WOU GAAN (BIJ EEN KRUISING) EN HIJ DACHT DAT IK DE ANDEREN WEGGEBRUIKERS ZOU BELEMMEREN. TFOE WAT EEN VARKEN ALS IK AAN HEM DENK. ZO'N DIKKE, LANGE, OUWE VENT. EN HIJ ZEI OOK DAT IK NEEEEEEET IETS TE WEINIG HEB GEKEKEN. ECHT EEN MONGOOL WANT IK ZAT ME SUF TE KIJKEN IN DIE STOMME SPIEGELS. WAJOWWWWW ALS IK ERAAN DENK, KRIJG IK WEER HOGE BLOEDDRUK! :D :kwaad: :( IK MOET HEM DE VOLGENDE KEER ECHT HALEN INSHA ALLAH YA RABBI EL3ALAMIEN! EN JULLIE OOK ALLEMAAL. LAAT HET ONS WETEN MEid ik ben al 5 keer gezakt . Dat is pas ergg. De laatste keer zei de examinator dat ik te veel in de spiegels keek en dat ik daardoor gezakt was. Ik natuurlijk balen, maar ja niks aan te doen. Inshallah de volgende keer . Trouwens mijn theorie was ook verlopen maar heb hem wel daarna in 1 keer gehaald. En ik hoop dat jij het \ook haalt inshaalla en glimlachje jij ook he :zwaai:

BintElmagreb
29-08-2004, 17:38
Salaam meid! Ik kan je een tip geven, kijk veel op borden! Het komt vast weleens voor dat je rij- instructeur/ice zegt we gaan richting Rotterdam. Aan jou om op die borden te kijken, in je spiegels kijken, richting geven en invoegen/ inhalen! Rijd ook niet te snel zodat je alles te snel wil zien, en uiteindelijk niets ziet! Rijd langzaam, benader kruispunten langzaam!!!!!! zodat je goed zicht hebt over de stand van zaken over je schouder voor fietsers en kunt kijken en naar de auto's op het kruispunt. Met dat voorbeeld dat ik je gaf, rijden naar een bestemming via de borden, zo testen de examinatoren je inzicht/ vooruitzicht. Succes en vraag aan je instructeur om je veel op de borden te laten kijken en je in situaties terecht laten komen, waarbij je dat moet doen! Succes meid en echt blijf oefenen en geef niet op!! Vetrouw op Alah, doe je best en het komt goed insha alah. Wassalaam :kusgrijs:

Glimlachje
29-08-2004, 23:20
Origineel gepost door Ik_Ben_Mezelf INSHA ALLAH YA RABBI DAT WIJ HEM ALLEMAAL GAAN HALEN. IK BEN AL EN KEER GEZAKT EN MIJN THEORIE IS NU DUS OOK AL VERLOPEN. ECHT ERG IS DAT! IK MOET HEM DUS OPNIEUW GAAN HALEN EN IK MOET WEER LESSEN VOORDAT IK WEER OP MAG. INSHA ALLAH DAT ALLES GOED KOMT. HEB ER VERTROUWEN IN, IK WENS SUCCES AAN IEDEREEN DIE BINNENKORT OP MOET, EN VOOR DE THEORIE OOK WANT DIE IS HEEL MOEILIJK TEGENWOORDIG. SUCCESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS EN VERTROUW OP ALLAH EN WEES NIET BANG. IK BEN GEZAKT OP IETS HEEL DOMS, HIJ MOEST EEN KEER REMMEN OMDAT HIJ VOND DAT IK TE LAAT DE WEG OP WOU GAAN (BIJ EEN KRUISING) EN HIJ DACHT DAT IK DE ANDEREN WEGGEBRUIKERS ZOU BELEMMEREN. TFOE WAT EEN VARKEN ALS IK AAN HEM DENK. ZO'N DIKKE, LANGE, OUWE VENT. EN HIJ ZEI OOK DAT IK NEEEEEEET IETS TE WEINIG HEB GEKEKEN. ECHT EEN MONGOOL WANT IK ZAT ME SUF TE KIJKEN IN DIE STOMME SPIEGELS. WAJOWWWWW ALS IK ERAAN DENK, KRIJG IK WEER HOGE BLOEDDRUK! :D :kwaad: :( IK MOET HEM DE VOLGENDE KEER ECHT HALEN INSHA ALLAH YA RABBI EL3ALAMIEN! EN JULLIE OOK ALLEMAAL. LAAT HET ONS WETEN Jeejtje meid, ik hoop insha allah dat jij m ook zal halen. Ik laat het jullie zeker weten als ik examen heb gehad. ;) Ik zou zo een examinator ook niet gauw vergeten :kwaad: Shoukran voor je reactie hbiba :)

Glimlachje
29-08-2004, 23:23
Origineel gepost door omaymaa MEid ik ben al 5 keer gezakt . Dat is pas ergg. De laatste keer zei de examinator dat ik te veel in de spiegels keek en dat ik daardoor gezakt was. Ik natuurlijk balen, maar ja niks aan te doen. Inshallah de volgende keer . Trouwens mijn theorie was ook verlopen maar heb hem wel daarna in 1 keer gehaald. En ik hoop dat jij het \ook haalt inshaalla en glimlachje jij ook he :zwaai: Wat een ellende, maar gewoon doorgaan!!! :) Ik hoop insha allah dat je, je rijbewijs gauw haalt. Geef de hoop niet op!!! ;)

Glimlachje
29-08-2004, 23:27
Origineel gepost door BintElmagreb Salaam meid! Ik kan je een tip geven, kijk veel op borden! Het komt vast weleens voor dat je rij- instructeur/ice zegt we gaan richting Rotterdam. Aan jou om op die borden te kijken, in je spiegels kijken, richting geven en invoegen/ inhalen! Rijd ook niet te snel zodat je alles te snel wil zien, en uiteindelijk niets ziet! Rijd langzaam, benader kruispunten langzaam!!!!!! zodat je goed zicht hebt over de stand van zaken over je schouder voor fietsers en kunt kijken en naar de auto's op het kruispunt. Met dat voorbeeld dat ik je gaf, rijden naar een bestemming via de borden, zo testen de examinatoren je inzicht/ vooruitzicht. Succes en vraag aan je instructeur om je veel op de borden te laten kijken en je in situaties terecht laten komen, waarbij je dat moet doen! Succes meid en echt blijf oefenen en geef niet op!! Vetrouw op Alah, doe je best en het komt goed insha alah. Wassalaam :kusgrijs: Aleikoem salaam, Echt toppie van je!!! :goedzo: Dat zal ik zeker toepassen insha allah, ik ben je eeuwig dankbaar. :o Aan mijn instructeur ligt het niet... Het moet gewoon vanzelf komen denk ik... Door te oefenen, en nog meer oefenen. Iwa, insha allah zal het mij wel lukken.Ik moet gewoon meer sbar hebben.Maar soms is het balen :( Shoukran hbiba voor je TIP echt toppie... Bousa kbira :blauwkus:

Machteld
29-08-2004, 23:55

ik mis ook het inzicht ik heb in totaal 150 lessen gehad en mij is aangeraden om te stoppen omdat ik een gevaar voor het verkeer was. Ik wens je veel succes mop hopelijk gaat het lukken bij jou. kus, machteld

Pagina's : [1] 2