Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boelshiet!!!

LZN
18-12-2002, 12:08

Salaam alikoem luitjes. "Mijn vriendin poetst haar tanden niet". "Ik moet met mijn oom trouwen". "Mijn vriend wil dat ik van het dak afspring". ;) En nog tal van andere van dit soort topics...... Ik geloof er geen barst van, ik denk dat ze allemaal of aandacht willen of dat ze ook een discussie willen starten maar geen leuk onderwerp kunnen vinden... Of als een jongen zegt "Accepteren jullie h.omo's? Want een vriend van me is h.omo, en ik accepteer hem". Hmmmmmmm, ik denk dan: DIE VRIEND BEN JIJ GEWOON!!!!! Ben ik de enige die dit denkt of zijn er meerdere die dit gevoel ook heeft...??? Thallaw :zwaai:.

Tnawie
18-12-2002, 12:14
iedereen pleegt tnawies hier, en er is maar een iemand die eerlijk voor uitkomt :ego:

cheetah
18-12-2002, 12:18
inderdaad.... :D

Tijn
18-12-2002, 12:24
Deze koe met opgezwolle darmen heeft ook nog een portie bullshit in de aanbieding.....komt ie.....doe je duikbril maar weer op :schok: .......prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttttt...... ......vlats, vlats, vlats, vlats........................vlats, vlats, vlats, vlats...........prrrt......vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlatsvlats, vlats, vlats, vlats................jjaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.... .......brilleke kan weer af, ben uitgespetterd....... ......EEN VLAAI VAN 1 BIJ 2 METER.......Als dat geen bullshit is!!! :D

PerfectTangawia
18-12-2002, 12:33

Origineel gepost door Tijn Deze koe met opgezwolle darmen heeft ook nog een portie bullshit in de aanbieding.....komt ie.....doe je duikbril maar weer op :schok: .......prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttttt...... ......vlats, vlats, vlats, vlats........................vlats, vlats, vlats, vlats...........prrrt......vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlats, vlatsvlats, vlats, vlats, vlats................jjaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.... .......brilleke kan weer af, ben uitgespetterd....... ......EEN VLAAI VAN 1 BIJ 2 METER.......Als dat geen bullshit is!!! :D WAT JIJ NU ZEGT IS AL HELEMAAL ONZIN.. LIEFS TANGAWIA

Tijn
18-12-2002, 12:58
Origineel gepost door helleau Tijn is nl:D :D ....af en toe praat ik een beetje poep, maar meestal ben ik fijn ja! :zwaai: Djebli, Ik ben 100% Kaas, hoe dacht je anders dat ik van die lekkere vlaaien kan draaien? ;)