Bekijk originele versie : Waarom kan een mens het flirten niet laten?
Itsjustme
18-12-2002, 11:39
i just wondering why?
rachidas
18-12-2002, 11:42
JE BENT LEKKER DAAROM
JE BENT EEN LUST :stout:
Itsjustme
18-12-2002, 11:46
haha rachidas je hebt het weer eens over jezelf he :) en kadir maak je zin eens af.........
Itsjustme
18-12-2002, 11:56
tuurlijk dat is waar sommige geven gewoon complimentjes maar, sommmge vissen naar meer haha nou ik weet wel wat flirten is versta ik onder flirten eerst gewoon oogcontact (hoop geven) hahaha en dan komt ie van zelf wel met hangende pootjes rachiddddddaaaaas waar ben je??????
....omdat we eigenlijk (net) dieren zijn.....en daar draait `t slechts om eten & zoveel mogelijk nageslacht..............zelf ben ik `t levende bewijs, deze koe is namelijk een echt beest :D
Toufik19
18-12-2002, 12:41
Origineel gepost door Itsjustme
i just wondering why?
omdat dit een dierlijke eigenschap is die slechts weinigen kunnen beheersen
rachidas
18-12-2002, 12:42
ik flirt ook altijd :stout:
PerfectTangawia
18-12-2002, 12:43
Origineel gepost door helleau
:lol: grappig tijn:rolleyes: nou flirten is toch leuk:D of ligt het aan mij:rolleyes:
nou het is niet zo leuk.. wat vindt jij er leuk aan dan..???
liefs tangawia
Origineel gepost door PerfectTangawia
liefs tangawia
Iedereen heeft zijn eigen smaak.. wat de een leuk vind kan de ander niet leuk vinden ;)
Origineel gepost door PerfectTangawia
liefs tangawia
....tis volgens mij de spanning die `t flirten leuk maakt!!......zelf vind ik flirten vaak leuker dan `t resultaat (resultaat=kopje koffie met iets lekkers erbij :stout: ).
Vaak is de spanning er af als ik dan met iemand sta te praten en zou `t liefst weer meteen gaan flirten.......deze koe is een beetje verlslaaft aan flirten denk ik...:D
Itsjustme
18-12-2002, 13:02
haha tijn toch je hebt wel gelijk hooor die spanning maakt het leuk het non verbale met de ogen die zwoele blik, lach dat maakt het allemaal zo leuk oh hij kijkt jaaa hij kijkt nog steeds oooooh hij draait zich zelfs om haha zo gaat t zo een beetje haha ciaoo
indogirl
18-12-2002, 13:18
Ja, hellau, daar heb ik nou ook altijd last van. alleen de lelijke stappen op me af terwijl de knappe er maar een beetje zielig bij staan omdat ze verder niet durven en NOOOOO WAY dat ik als eerste op ze afga. Dat moeten echt de jongens doen!!!! En ja, dan gebeurt er dus nikssssssssss......
NadorPrins
18-12-2002, 13:32
ik vind dat flirten ook wel leuk kan zijn, zolang je maar weet wat en hoe je het doet....zoals wij marokkanen dat doen...nee dat is nix aan!!!
Itsjustme
18-12-2002, 13:35
hellau en indo dat is gwoon waar wat jullie zeggen!! die creepies hebben altijd wel wat te vertellen en die lieve schattige jongenss hmzz
Nador hoe bedoel je hoe wij marokkanen dat doen??? verklaar nader.......
Origineel gepost door indogirl
Ja, hellau, daar heb ik nou ook altijd last van. alleen de lelijke stappen op me af terwijl de knappe er maar een beetje zielig bij staan omdat ze verder niet durven en NOOOOO WAY dat ik als eerste op ze afga. Dat moeten echt de jongens doen!!!! En ja, dan gebeurt er dus nikssssssssss......
Knappe jongens zoeken geen lelijke meiden..
soort zoekt soort ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.