Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 80% van de Marokkanen drager van het helico-virus

Pagina's : [1] 2

TWeeT20
28-08-2004, 14:08

Assalaam Aleykom Broeders en Zusters, VZW Marhaba wil jullie informeren over een een onderzoek dat onlangs in Nederland liep. De onderzoeker was een professor van Marokaanse afkomst die wou weten waarom Marokanen, in vergelijking met Europeanen, Turken, Surinamers, etc... meer last hebben van maagpijn. Nu blijkt dat 80% van de Marokanen die onderzocht zijn, drager zijn van het Helico virus, terwijl dit bij de andere onderzochte groepen maar 10% was. Dit spiraalvorming virus komt voor in de maag en kan tot maagzweren leiden en kan de dood als gevolg hebben. Helico wordt veroorzaakt bij kinderen en blijft in het lichaam zitten. Er is een middel om deze bacterie te verwijderen. De gewone medicijnen die dokters vroeger voorschreven waren bedoeld om de maagpijn te sussen, maar die nemen het virus niet weg. Ook moest er meerdere malen per jaar met een darm met camera in de maag worden gekeken. Ook dit is nu niet meer nodig, daar het onderzoek kan worden gedaan door het onderzoeken van de cellen. Om het virus te verwijderen uit het lichaam is een cocktail nodig van 2 antibioticae. Deze cocktail zou in een week tijd het virus vernietigen. Mensen die last ondervinden van hun maag, raadpleeg AUB jullie dokter, die kan jullie verder helpen welke antibioticae jullie juist moeten nemen. Voor meer informatie, check www.helico.com. Wij houden jullie op de hoogte als we meer weten. Verspreid dit bericht zoveel mogelijk. Namens Marhaba VZW

Erwin
28-08-2004, 15:01
...drager zijn van het Helico virus... Er is een middel om deze bacterie te verwijderen. :confused: Foutje zeker. Helicobacter pylori is a spiral shaped bacterium that lives in the stomach and duodenum. Is toch echt een bacterie... Is het besmettelijk?! It probably is possible to transmit H. pylori by kissing but this is not proven. Is it possible for H. pylori to exist on teeth plaque? Some scientists believe H. pylori resides in dental plaque. In Western countries and in patients who have good dental hygiene, H. pylori is not usually found in the mouth.

gEwE
28-08-2004, 15:13
Helicobacter pylori, een spiraalvormige bacterie die voorkomt in de maag. Hij veroorzaakt maagzweren.

ElAlamein
28-08-2004, 23:07
zou er ook nog een middeltje zijn tegen al die kwaadaardige virussen in Marokkaanse hoofden?

CitriC
28-08-2004, 23:09

Origineel gepost door ElAlamein zou er ook nog een middeltje zijn tegen al die kwaadaardige virussen in Marokkaanse hoofden? Darbi rasek m3el h7it :) Het werkt!

-xxx-Rachida
29-08-2004, 13:51
Origineel gepost door ElAlamein zou er ook nog een middeltje zijn tegen al die kwaadaardige virussen in Marokkaanse hoofden? Misschien moeten ze jou eerst als proefkonijn gebruiken.....

Tyfoon
29-08-2004, 15:12
blablablabla en nog eens blablabla

luis_in_de_pels
29-08-2004, 20:12
Ach komop mensen, dat hele virus is natuurlijk één groot zionistisch complot.

Erwin
30-08-2004, 09:53
Wat ook een creatie van Allah is is het medicijn tegen deze bacterie Abra. Het is alleen de vraag hoelang antibiotica nog werken tegen de steeds meer voorkomende resistente families. Tijd voor nieuwe vaccins!

Soumaia
30-08-2004, 12:51
Salaam mensen, Bij mij is het bacterie oook geconstateerd. Het pijn is vreselijk. Heb antibiotica gekregen mar tevergeefs heb er nog steeds last van.

rolmodel
30-08-2004, 13:05
salaam soumia, Mag ik vragen hoe het is ontdekt?? Heb nml zelf al jaren last van maag en darmen , maar veel kunnen ze niet vinden. Nou ja een chronische onsteking maar vind het allemaal maar vaag. Ze zeggen dan het een en dan weer het ander. Ze geven je medicijnen om pijn te verdoven maar ze pakken het probleem niet aan. Ik hoor graag van je.

babyvanbelisma
30-08-2004, 13:11
Dit zou best wel eens waar kunnen zijn, want in de familie van mijn verloofde komt maagpijn heel veel voor. Kan ook toeval zijn natuurlijk, maar je weet het nooit. ...

Soumaia
30-08-2004, 13:21
Origineel gepost door rolmodel salaam soumia, Mag ik vragen hoe het is ontdekt?? Heb nml zelf al jaren last van maag en darmen , maar veel kunnen ze niet vinden. Nou ja een chronische onsteking maar vind het allemaal maar vaag. Ze zeggen dan het een en dan weer het ander. Ze geven je medicijnen om pijn te verdoven maar ze pakken het probleem niet aan. Ik hoor graag van je. Salaam meid, Ik heb jaren last van maagpijn en misselijkheid. En alles wat ik eet kotst ik er weer uit. Ben afgelopen jaar 10 kilo afgevallen. Ik heb allerlei soorten medicijnen ingenomen tegen maag pijn maar als ik een maal stopte dan kwam al het pijn weer terug. In mei 2004 ben ik naar de huisarts geweest en heb een verwijskaart gevraagd voor naar de ziekenhuis. Ze hebben met een camera mijn maag onderzocht maar hebben niets kunnen vinden totdat ik boeld heb geprikt. Ik kreeg antibiotica kuur van 7 dagen. Het pijn is wel wat minder maar heb nog steeds last van me maag. Vraag een verwijskaart naar de ziekenhuis en laat je onderzoeken meid. Ik wens je veel sterkte en beterschap. Beslama

rolmodel
31-08-2004, 21:20
salaam soumia, bedankt voor je antwoord. Meid je moest eens weten dat ik zowat ekenhuis van binnenste buiten ken. Ben heel lang in behandeling geweest van een internist ben zowat leegeprikt aan bloed onderzoekjes maar niets. heb nog steed veel klachten vooral in de ochtend en ben ook vaak duizilig. Maar wat ik niet begrijp, hebben ze nou de helicovirus bij jou gevonden of niet? en zo ja was dat naar aanleiding van een bloedmonstertje??? Ik hoor graag van je!!!!!

Batvink
31-08-2004, 21:59

Origineel gepost door TWeeT20 Assalaam Aleykom Broeders en Zusters, VZW Marhaba wil jullie informeren over een een onderzoek dat onlangs in Nederland liep. De onderzoeker was een professor van Marokaanse afkomst die wou weten waarom Marokanen, in vergelijking met Europeanen, Turken, Surinamers, etc... meer last hebben van maagpijn. Nu blijkt dat 80% van de Marokanen die onderzocht zijn, drager zijn van het Helico virus, terwijl dit bij de andere onderzochte groepen maar 10% was. Dit spiraalvorming virus komt voor in de maag en kan tot maagzweren leiden en kan de dood als gevolg hebben. Helico wordt veroorzaakt bij kinderen en blijft in het lichaam zitten. Er is een middel om deze bacterie te verwijderen. De gewone medicijnen die dokters vroeger voorschreven waren bedoeld om de maagpijn te sussen, maar die nemen het virus niet weg. Ook moest er meerdere malen per jaar met een darm met camera in de maag worden gekeken. Ook dit is nu niet meer nodig, daar het onderzoek kan worden gedaan door het onderzoeken van de cellen. Om het virus te verwijderen uit het lichaam is een cocktail nodig van 2 antibioticae. Deze cocktail zou in een week tijd het virus vernietigen. Mensen die last ondervinden van hun maag, raadpleeg AUB jullie dokter, die kan jullie verder helpen welke antibioticae jullie juist moeten nemen. Voor meer informatie, check www.helico.com. Wij houden jullie op de hoogte als we meer weten. Verspreid dit bericht zoveel mogelijk. Namens Marhaba VZW Hollanders hebben een soort van varkens pest. En dit merk je meestal in warme dagen. En wat je ook kunt merken op warme dagen dat hollanders stinken en dan zeggen ze dat turken stinken. Maar nee hoor zo is dat niet . Als een hollander langs je loopt in de zomer is het net of iemand langs liep met kakkerlakken gif........

Pagina's : [1] 2