Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Volkswagen teken.. waar en hoe te verkrijgen??

Mentosje
30-09-2010, 17:47

Mensen, Ik kom net tot de ontdekking dat er een onderdeel mist van mijn auto. Ik kan even niet op de naam komen, maar dat zilveren volkswagen (gaat om een golf 4) teken dat bij de motorkap zit. Het lijkt me sterk dat ie er uit het niets is af gevallen, dus misschien heeft iemand em ''eraf gehaald''. Maar mijn vraag is nu: Zijn die zilveren volkswagen tekens ergens verkrijgbaar en kan ik die erop laten zetten? Vast wel toch... Zo ja, waar kan ik dit doen en hoeveel kost het ongeveer? Hoor het graag :goedzo:

Mentosje
30-09-2010, 17:51
Ik bedoel trouwens het logo van volkswagen, het woord ''teken'' is zo onduidelijk.

mv500
30-09-2010, 18:09
bij de sloop ben je veel goedkoper Uit dan bij vw dealer of onderdelen winkel

Mentosje
30-09-2010, 18:22
bij de sloop ben je veel goedkoper Uit dan bij vw dealer of onderdelen winkel Ja dacht ik al, maar zetten ze het logo er bij de sloop ook zelf op? Hoeveel kost het trouwens ongeveer bij de sloop en hoeveel bij een onderdelen winkel?

mv500
30-09-2010, 18:53

ik weet niet voor hoeveel percies ik denk rond 20 tot 30 € bij marokaanse sloop zetten ze hem wel in als je in utrecht woont kun je naar ali in lage weide die zet hem zeker in

Mentosje
30-09-2010, 19:06
ik weet niet voor hoeveel percies ik denk rond 20 tot 30 € bij marokaanse sloop zetten ze hem wel in als je in utrecht woont kun je naar ali in lage weide die zet hem zeker in Oke niet duur.. Nee kom niet uit Utrecht, maar al zou ik daar wel vandaan komen, zou ik denk niet niet naar ene Ali gaan :hihi: Bedankt voor je reacties by the way.