Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : FBI vermoedt Israëlische spion in Pentagon

Raihana
28-08-2004, 11:35

WASHINGTON - De Amerikaanse federale recherche FBI vermoedt dat een Israëlische spion op het hoogste niveau actief is in het Pentagon, het Amerikaanse ministerie van Defensie. Dat meldde CBS News vrijdag. Een Amerikaanse functionaris heeft bevestigd dat de FBI onderzoek doet naar spionage binnen de Defensietop. Voor zover bekend is er nog niemand gearresteerd. Het zou gaan om een persoon die als analist directe invloed had op het beleid van de regering Bush ten aanzien van Irak en Iran. De mol stond in nauw contact met onderminister Paul Wolfowitz van Defensie, een van de architecten achter de Irak-oorlog. Witte Huis De spion zou onder meer de inhoud van geheime beraadslagingen in het Witte Huis over Iran aan Israël hebben doorgespeeld. De pro-Israëlische lobbygroep Aipac (American-Israel Public Affairs Committee) zou als tussenpersoon hebben opgetreden. Een woordvoerder van de Israëlische ambassade heeft de beschuldigingen over spionage met klem tegengesproken. In 1987 werd Jonathan Pollard, die analist was bij de Amerikaane marine, in de VS tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld wegens spionage voor Israël. De Amerikaanse jood had een jaar lang geheime gegevens over militaire bewegingen in het Midden-Oosten doorgespeeld.

Pista
28-08-2004, 11:57
Een zionistisch-Amerikaans komplot. :D

Palestine
28-08-2004, 13:05
Dit is net als je beste vriend je met een dolk in de rug steekt.

FAITHLESS
28-08-2004, 16:13
Origineel gepost door totheloo De grootste Amerikahaatster , en zionistisch- fobiste Raihana Oh man , ik hoop dat ik haar kan overtreffen.

matahari
28-08-2004, 18:43

Het zijn geen vermoedens,het is een feit.Had deze topic gister al geplaats met het nieuws uit de Amerikaanse media. Het Nederlandse nieuws geeft er zoals gewoonlijk weer een eigen draai aan. Zie deze topic http://forums.marokko.nl/showthread.php?threadid=347902

Raihana
28-08-2004, 21:27
Origineel gepost door totheloo Och JULLIE weten allemaal, dat de CIA en FBI een tijdje geleden OOK "ZEKER" WIST, dat Saddam allerlei verboden wapentuig had! En dat het binnen 45 minuten operabel zou zijn! DUS......dat was het lachertje van de eeuw, want het klopte van geen kant! Jullie lachten allemaal mee, wat een klunzen, die Amerikanen! De grootste Amerikahaatster , en zionistisch- fobiste Raihana laat nu weer eens blijken, dat wat er uit die moslimspleet in haar gezichtsbedekking komt, ontspeent is van alle geloofwaardigheid en logika! Bewezen is dat de CIA en FBI vaak maar raden en valse vermoedens hebben, dit tot groot plezier van Arab. Isl. georienteerden! Zodra dit dan even uit de media is, komen aanzetten met zogenaamde " vermoedens van de FBI" met betrekking tot Joodse spionnen! Deze inkonsekwente denkstijl van Raihana wordt zo ongeveer de nummer 1 topper van ONBENUL hier! To the lootje ik weet niet wat jij nou weer bazelt maar dit heb ik niet zelf verzonnen dit is nieuws! Over onbenullig gesproken had je niks anders te melden... Ps: Ja ik ben tegen Amerika, en dat zou jij ook moeten zijn! :D