Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ongeluk om geld te verdienen

Pagina's : [1] 2

piew
29-09-2010, 21:09

hallo, titel spreekt voor zich.. laksida maken om zo geld te flachen, waarbij het mijn fout is..

tawaya3etch_
29-09-2010, 22:12
All risk nig? Of ga jij mij aanrijden, en krijg ik het geld uitgekeerd:hihi:

Shinigami-Ryuk
29-09-2010, 22:40
Je moet gewoon met shien 60 km/h van rechts komen en shien arme sloeber vol in de flanken kankeren. Hier in Rotterdam doen deze mocro's niets anders. Ik zie hier gewoon jongens de hele tijd rondjes rijden en met een dikke snelheid steeds hetzelfde kruispunt oversteken in de hoop iemand te naaien. Al heb je een magere WA verzekering, dan nog krijg je geld uitgekeerd.

Al7aiat
29-09-2010, 22:56
En wij zijn dan moslims en gaan op onze teentjes staan als een wilders een moskee wilt sluiten waar we nooit komen. A3oedooe billah mina m3arba dianna!

AINZOHRA_
30-09-2010, 10:06

Ook zo'n kaaskop die dat heeft gedaan, TNT busje.. Die kaaskop had een BMW 3-serie. Keihard aanrijden tegen busje, bestuurder van TNT busje kwam te overlijden. Andere gozer kon zich niet inhouden, heeft alles verteld aan de politie en nu moet de eigenaar van de BMW 16 jaar zitten! Lekker voor 'm. :)

Maroc_Tresure
30-09-2010, 10:38
waarom zijn sommige marokkanen zo diep gezonken waarom :jammer: een roggel in jullie gezicht :moe:

pretador
30-09-2010, 10:46
waarom zijn sommige marokkanen zo diep gezonken waarom :jammer: een roggel in jullie gezicht :moe: Een roggel terug in jou gezicht, als iemand geen werk heeft en hij kan niet aan werk komen of een uitkering dan moet je wel kneus dat je bent dan word je gedwongen. mattie dan roof ik jou nog waar je bij staat fock jou spuug niet op je eigen kk soort kneus!!

Maroc_Tresure
30-09-2010, 11:06
Een roggel terug in jou gezicht, als iemand geen werk heeft en hij kan niet aan werk komen of een uitkering dan moet je wel kneus dat je bent dan word je gedwongen. mattie dan roof ik jou nog waar je bij staat fock jou spuug niet op je eigen kk soort kneus!! e shmeta wie dwingt jou om het leven van een ander wellicht zuur te maken. En wat als er een ongeluk gebeurd waarbij er doden vallen of misschien iemand verlamd raakt dat doet jou niks zeker. En dat jij niet aan werk kan komen zegt al genoeg en voor mij niet meer dan logisch aangezien je enige redmiddel is om een ander in gevaar te brengen. Hoop eigenlijk dat jij er hard onderuit zult gaan met letstel die je een ander niet zou willen wensen en kijken hoeveel je er dan aan over houdt..Gasten zoals jij moeten eigenlijk gewoon voelen willen ze inzien waar ze mee bezig zijn e debiel.

Nabil84
30-09-2010, 11:13
Een roggel terug in jou gezicht, als iemand geen werk heeft en hij kan niet aan werk komen of een uitkering dan moet je wel kneus dat je bent dan word je gedwongen. mattie dan roof ik jou nog waar je bij staat fock jou spuug niet op je eigen kk soort kneus!! geld geld geld geld, als jij een echt man bent dan kom je eerlijk aan je geld, en niet tenkoste van andere. rove?? je gaat niet stelen van andere????? want dat is echt het zieligste wat je kan doen!

AINZOHRA_
30-09-2010, 11:21
e shmeta wie dwingt jou om het leven van een ander wellicht zuur te maken. En wat als er een ongeluk gebeurd waarbij er doden vallen of misschien iemand verlamd raakt dat doet jou niks zeker. En dat jij niet aan werk kan komen zegt al genoeg en voor mij niet meer dan logisch aangezien je enige redmiddel is om een ander in gevaar te brengen. Hoop eigenlijk dat jij er hard onderuit zult gaan met letstel die je een ander niet zou willen wensen en kijken hoeveel je er dan aan over houdt..Gasten zoals jij moeten eigenlijk gewoon voelen willen ze inzien waar ze mee bezig zijn e debiel. Wollah ilah. :goedzo:

piew
30-09-2010, 12:32
respect predator! mohim nogmaals, het moet mijn fout zijn want ik rij lease auto.. geld delen we, nadat jou auto gemaakt is..

mr.Money
30-09-2010, 21:25
e shmeta wie dwingt jou om het leven van een ander wellicht zuur te maken. En wat als er een ongeluk gebeurd waarbij er doden vallen of misschien iemand verlamd raakt dat doet jou niks zeker. En dat jij niet aan werk kan komen zegt al genoeg en voor mij niet meer dan logisch aangezien je enige redmiddel is om een ander in gevaar te brengen. Hoop eigenlijk dat jij er hard onderuit zult gaan met letstel die je een ander niet zou willen wensen en kijken hoeveel je er dan aan over houdt..Gasten zoals jij moeten eigenlijk gewoon voelen willen ze inzien waar ze mee bezig zijn e debiel. :goedzo:

Drifter
01-10-2010, 02:13
Je moet gewoon met shien 60 km/h van rechts komen en shien arme sloeber vol in de flanken kankeren. Hier in Rotterdam doen deze mocro's niets anders. Ik zie hier gewoon jongens de hele tijd rondjes rijden en met een dikke snelheid steeds hetzelfde kruispunt oversteken in de hoop iemand te naaien. Al heb je een magere WA verzekering, dan nog krijg je geld uitgekeerd. :lol: ook een hobby

Capo
01-10-2010, 03:39
http://nos.nl/artikel/187069-om-dodelijk-ongeluk-bewuste-daad.html Dachten ook geld los te peuteren, maar i.p.v. daarvan mogen ze nu bakken. Met een dode op hun geweten!

Mariaachii
01-10-2010, 06:25

als ik moet poepen, zoek ik jou mond wel volgende keer op

Pagina's : [1] 2