Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat ik wil....en wens..en wat ik ga doen

Pagina's : [1] 2

andalusieGUY
28-08-2004, 03:38

Ik wil dat mijn familie en vrienden en de palestijen veel geluk krijgen insha allah..... mijn wens is dat ik ooit gelukkig wordt met een mooie lieve schatige intelligente marokkaanse moslima....en dan een dochtertje krijgen die wij dan een hele mooie naam gaan geven. Wat ik insha allah ga doen is mijzelf verdiepen in mijn geloof.......ook mijzelf 100 % inzetten voor mijn studie. Kortom van deze tekst kan ik vrolijk worden. wat wil jij ,wat wens je, wat ga je doen???

narcis
28-08-2004, 09:25
Ik wil dat ieder krijgt wat hem/haar werkelijk toebehoort, daarmee is Alla swt de enige die ervoor kan zorgen en insha'llah zal dat ooit gebeuren! wat ik wens is dat ik een goed leven zal leiden en ik wens dat voor iedereen,klein of groot,zwart of wit, kortom IEDEREEN!!! en wat ik ga doen is mijn studie afronden en inshallah zal alles op z'n tijd komen :)

Maisam
28-08-2004, 15:37
Origineel gepost door andalusieGUY Ik wil dat mijn familie en vrienden en de palestijen veel geluk krijgen insha allah..... mijn wens is dat ik ooit gelukkig wordt met een mooie lieve schatige intelligente marokkaanse moslima....en dan een dochtertje krijgen die wij dan een hele mooie naam gaan geven. Wat ik insha allah ga doen is mijzelf verdiepen in mijn geloof.......ook mijzelf 100 % inzetten voor mijn studie. Kortom van deze tekst kan ik vrolijk worden. wat wil jij ,wat wens je, wat ga je doen??? Amien

Azzzizzz
28-08-2004, 15:40
Origineel gepost door andalusieGUY Wat ik insha allah ga doen is mijzelf verdiepen in mijn geloof.......ook mijzelf 100 % inzetten voor mijn studie. Kortom van deze tekst kan ik vrolijk worden. wat wil jij ,wat wens je, wat ga je doen??? waarom praat je over komende tijd, en wat houdt je tegen om nu meteen te beginnen met in vervlling laten gaan van je wens.

Psychologe
28-08-2004, 23:12

Origineel gepost door andalusieGUY Ik wil dat mijn familie en vrienden en de palestijen veel geluk krijgen insha allah..... mijn wens is dat ik ooit gelukkig wordt met een mooie lieve schatige intelligente marokkaanse moslima....en dan een dochtertje krijgen die wij dan een hele mooie naam gaan geven. Wat ik insha allah ga doen is mijzelf verdiepen in mijn geloof.......ook mijzelf 100 % inzetten voor mijn studie. Kortom van deze tekst kan ik vrolijk worden. wat wil jij ,wat wens je, wat ga je doen??? Naar aanleiding van jou wensen, merk ik dat je een enorme egoist bent. Je denkt alleen aan jouw leven en die van anderen...dat doet je zeker niets. Weet je wel hoeveel armoede er in de wereld heerst? Hoe ongelukkig vele mensen zijn? Nee...jij denkt aan jouw gezin en aan jouw toekomst!!! Vind het echt heel erg dat er zo weinig sociale mensen bestaan. Ik wens iets dat profijt oplevert voor heel de wereld....ik wens harmonie, vrede en geluk!!!! :zwaai: Psychologe

andalusieGUY
28-08-2004, 23:52
Psychologe ......als jij het zegt. Want naar aanleiding van meerdere topics kan ik maar beter niet op ingaan over wat jij zegt...

goede_vriendin
28-08-2004, 23:56
Origineel gepost door Psychologe Naar aanleiding van jou wensen, merk ik dat je een enorme egoist bent. Je denkt alleen aan jouw leven en die van anderen...dat doet je zeker niets. Weet je wel hoeveel armoede er in de wereld heerst? Hoe ongelukkig vele mensen zijn? Nee...jij denkt aan jouw gezin en aan jouw toekomst!!! Vind het echt heel erg dat er zo weinig sociale mensen bestaan. Ik wens iets dat profijt oplevert voor heel de wereld....ik wens harmonie, vrede en geluk!!!! :zwaai: Psychologe Ik meen te lezen dat hij het beste voor de Palestijnen wil.... Dus hij denkt niet alleen aan zichzelf :)!

andalusieGUY
28-08-2004, 23:57
jah ze zoekt graag iets waar ze iemand op kan "pakken".......je moet volgende keer iets beter zoeken :p

Psychologe
29-08-2004, 00:02
Origineel gepost door goede_vriendin Ik meen te lezen dat hij het beste voor de Palestijnen wil.... Dus hij denkt niet alleen aan zichzelf :)! Ja dat is wel goed, maar er zijn meer dan Palestijnen. Er bestaat nog een hele wereld!!!!

andalusieGUY
29-08-2004, 00:04
geen volk heeft het slechter dan de palestijnen.....K!! verder heb je de wereld

goede_vriendin
29-08-2004, 00:09
Origineel gepost door Psychologe Ja dat is wel goed, maar er zijn meer dan Palestijnen. Er bestaat nog een hele wereld!!!! Ja, daar heb je natuurlijk wel gelijk ik. Zoals je zegt mogen mensen best wat socialer zijn en ook wat vaker aan de minder bedeelden op deze aardbol denken. Aan de andere kant vind ik er niets mis mee als je voor jezelf een aantal 'doelen' in het leven opstelt die je in de toekomst hoopt te bereiken. Het ene hoef het andere niet uit te sluiten. Het gaat allemaal om evenwicht en balans vinden in het leven.:)

Psychologe
29-08-2004, 00:10
Origineel gepost door andalusieGUY geen volk heeft het slechter dan de palestijnen.....K!! verder heb je de wereld Ik vind niet dat je dat kunt zeggen!!! Palestijnen hebben het slecht en dat weet ik, want ik heb contact met een paar Palestijnen in Palestina, maar om meteen te zeggen dat zij het slechter dan de rest van de wereld hebben. Nou dat durf ik niet te zeggen en vind dat jij dat ook niet moet zeggen.... :zwaai:

Psychologe
29-08-2004, 00:11
Origineel gepost door goede_vriendin Ja, daar heb je natuurlijk wel gelijk ik. Zoals je zegt mogen mensen best wat socialer zijn en ook wat vaker aan de minder bedeelden op deze aardbol denken. Aan de andere kant vind ik er niets mis mee als je voor jezelf een aantal 'doelen' in het leven opstelt die je in de toekomst hoopt te bereiken. Het ene hoef het andere niet uit te sluiten. Het gaat allemaal om evenwicht en balans vinden in het leven.:) Ja daar is idd niets mis mee, maar als je het echt over wensen hebt. Dan denk ik meteen aan de wereld en al mijn medemensen. Ik vind dat belangrijker. :)

andalusieGUY
29-08-2004, 01:38
jaja we hebben moeder teresa in de zaal :giechel: maar ik zeg toch gewoon wat ik wil...ik VIND dat de palestijnen de meeste steun moeten krijgen. ieder zijn eigen wensen

Psychologe
29-08-2004, 01:45

Origineel gepost door andalusieGUY jaja we hebben moeder teresa in de zaal :giechel: maar ik zeg toch gewoon wat ik wil...ik VIND dat de palestijnen de meeste steun moeten krijgen. ieder zijn eigen wensen Ja en ik vind jou wensen egoistisch....mag dat?? Of is het tegenwoordig een misdaad om een mening te hebben?

Pagina's : [1] 2