Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkanen en plastische chirurgie

Pagina's : [1] 2

mounira21
18-12-2002, 09:16

salaam alaikoem mensen, ik ben hier nieuw en dacht meteen aan een topic te openen, nl Plastische chirurgie. Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis en er komen regelmatig marokkaanse meisjes die informatie komen inwinnen over plastische chirurgie. Wat zouden jullie ervan denken als er een marokkaans meisje een neuscorrectie of borstvergroting wil ondergaan???? Graag serieuze reacties

__Armanigurly__
18-12-2002, 09:19
Origineel gepost door mounira21 salaam alaikoem mensen, ik ben hier nieuw en dacht meteen aan een topic te openen, nl Plastische chirurgie. Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis en er komen regelmatig marokkaanse meisjes die informatie komen inwinnen over plastische chirurgie. Wat zouden jullie ervan denken als er een marokkaans meisje een neuscorrectie of borstvergroting wil ondergaan???? Graag serieuze reacties Ieder voor zich:goedzo:

Anya
18-12-2002, 09:19
dat is haram!!! ik zou het nooit doen, Allah swt heeft me geschapen en zo ga ik ook sterven, ik zou nooit iets veranderen aan mezelf, hamdoulillah.

__Armanigurly__
18-12-2002, 09:22
Origineel gepost door Anya dat is haram!!! ik zou het nooit doen, Allah swt heeft me geschapen en zo ga ik ook sterven, ik zou nooit iets veranderen aan mezelf, hamdoulillah. Als je over Haram gaat praten........dan is alles Haram! er zijn echt zoveel dingen haram.....!! maar wie houd zich er aan?! :rolleyes:

Anya
18-12-2002, 09:31

ja daar heb je wel gelijk in meid, maar zoals je zegt he ieder voor zich, mijn mening voor mezelf was dat ik het nooit zou doen omdat ik er geen behoefte aan heb, en zelf als ik het zou hebben zou ik het niet durven om aan mijn lichaam ook maar iets te veranderen omdat het haram is

loella
18-12-2002, 09:53
Origineel gepost door mounira21 salaam alaikoem mensen, ik ben hier nieuw en dacht meteen aan een topic te openen, nl Plastische chirurgie. Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis en er komen regelmatig marokkaanse meisjes die informatie komen inwinnen over plastische chirurgie. Wat zouden jullie ervan denken als er een marokkaans meisje een neuscorrectie of borstvergroting wil ondergaan???? Graag serieuze reacties Nou ik vind dat als je dat doet... dat je dan gewoon heel erg onzeker bent... niemand is perfect... maar kijk als je borsten echt te groot zijn dat je gewoon haast niks meer kan doen van de pijn kan je het wel verkleinen natuurlijk....

loella
18-12-2002, 10:09
Origineel gepost door Mustapha AA wat is dit voor opmerking????? alles haraam??? ben jij wel moeslim??\ echt een domme opmerking dit Ewa ja je hebt mensen en je hebt dieren... :D :belgie:

Angel
18-12-2002, 10:45
Origineel gepost door **Armanigurly** Als je over Haram gaat praten........dan is alles Haram! er zijn echt zoveel dingen haram.....!! maar wie houd zich er aan?! :rolleyes: is alles haram? oh dus als er zo dingen zijn die haram zijn, moet je je er maar niet aan houden? ONZIN. LANG LEVE DE LOL, zeker. Ik heb twee vragen voor jou. Je hoeft ze niet te beantwoorden. 1. Ben je een Moslima? 2. Zo ja, waar leef jij voor?

Angel
18-12-2002, 10:46
En dan nog iets, Weet ej wat Haram voor je is, alle dingen die slecht voor je zijn. Die een slecht invloed op je hebben.

mounira21
18-12-2002, 11:25
Origineel gepost door Anya dat is haram!!! ik zou het nooit doen, Allah swt heeft me geschapen en zo ga ik ook sterven, ik zou nooit iets veranderen aan mezelf, hamdoulillah. Ja nou dat vind ik ook hoor!!als we zo gaan denken.... en diegene die zeggen dat ALLES haram is, die doen ALLES zeker ook...geen twijfel aan Ken je grenzen zou ik zeggen

mounira21
18-12-2002, 11:26
Aanvaard jezelf zoals je bent tenzij het om medische redenen gaat; Dat is nou mijn mening

Pagina's : [1] 2